Taxi cummirciali è veiculi di serviziu disinfettati

I taxi cummerciale è i veiculi di serviziu sò stati disinfettati
I taxi cummerciale è i veiculi di serviziu sò stati disinfettati

A Municipalità Metropolitana di Malatya cuntinueghja aumentendu e misure necessarie contr'à u virus corona, chì hè efficace in u mondu è si sparghje in u nostru paese.

In questu cuntestu, i veiculi di taxi è di serviziu chì operanu in a nostra pruvincia sò disinfettati è a nostra ghjente hè furnita per viaghjà in una manera più sicura è sana.

I taxi è i veiculi di serviziu sò stati disinfettati da e squadre di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Malatya, a Direzzione di a Branca di Spraying.

Keskin: Avemu bisognu di attentu à a pulizia è piglià in seriu

Facendu una dichjarazione dopu a disinfezione in l'area vicinu à a Municipalità Metropolitana, u presidente di l'Unione di i Cummercianti è Artigiani di Malatya (MESOB), Şevket Keskin, hà dettu: "Sapete, ci hè un virus chì hà scuzzulatu u mondu. Per chì stu virus sia menu in u nostru paese, avemu scontru cù u nostru sindaco è i funzionari, soprattuttu in quantu à l'igiene. À nome di tutti i nostri cummercianti, ringraziu u nostru Sindaco Metropolitanu, chì ùn hà micca risparmiatu u so sustegnu à a pulizia igienica di e nostre vitture.

Tutti i nostri citadini anu da esse assai attenti à sti pulizziari individuali è piglialli in seriu. Avemu bisognu di superà stu caosu in u nostru paese, spergu chì u nostru guvernu è u nostru presidente andaranu tangenzialmente in u nostru paese grazia à e grande misure chì anu pigliatu in primu locu. Grazie à tutti.

Dopu à quessa, i nostri amichi, lasciate i finestri di i veiculi ligeramente aperti. Ventilate i vostri veiculi. Mantene a colonia è i materiali igienici dispunibili. Assicuratevi di disinfettà i lochi tuccati da voi cum'è cunduttore in vittura o da i citadini chì pigliate cum'è passageru. Fighjemu attente à a pulizia nantu à a strada di u travagliu è di vultà in casa à a sera. Spergu chì avemu da passà per questu inseme ", disse.

U presidente Gürkan: Avemu da piglià e misure necessarie sia individualmente sia suciali

U sindaco di a municipalità metropolitana, Selahattin Gürkan, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente di e Camere di l'Artigiani è di i Conduttori. Semu in una piattaforma di travagliu cumuna, sìammu tassisti, veiculi di serviziu o cummercianti di minibus.

Cum'è a sucetà è u statu, avemu a respunsabilità di piglià e misure necessarie per prevene u virus corona, chì hà spazzatu u mondu, senza creà un prucessu fastidiosu in u nostru paese. Di sicuru, sprimemu nant'à ogni piattaforma chì sti misuri ch'è no pigliamu ùn deve micca causari disgrazia in i nostri citadini.

Avemu bisognu di sapè chì hè impurtante disinfettà i veiculi di trasportu publicu, i taxi è i servizii in cundizioni igieniche.

Avemu, per esempiu, da u nostru Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana; Sforzi sò fatti per disinfettà è disinfettà i cunduttori di taxi, i cunduttori di minibus, navette è veiculi di trasportu publicu.

Cum'è una sucità, avemu da enfatizà quantu hè impurtante in quantu à e misure da piglià contr'à u virus corona, sia individualmente sia suciale. In u prossimu prucessu, a nostra sensibilità è l'attitudini versu a pulizia è l'igiene, soprattuttu à u puntu di ùn stringhjenu a manu, metteranu ancu in risaltu a nostra salute suciale è propria.

Vogliu ringrazià u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale per a realizazione di stu travagliu, u nostru stimatu presidente di a camera Şevket Keskin, chì hè u nostru stakeholder, è i nostri cummercianti.

Hè a nostra speranza è vulemu chì; U nostru scopu hè di prevene infezioni è altre cundizioni gravi causate da u virus corona in u nostru paese. Dicu di novu addiu à a nostra sucetà. Spergu chì u numeru di pazienti ùn supererà micca e cifre annunziate da u nostru Ministeru di a Salute ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*