Cumu serà u Novu Ordine Mundiale dopu à Covid-19?

Cumu serà u novu ordine mundiale dopu à covid?
Cumu serà u novu ordine mundiale dopu à covid?

A lotta contru l'epidemie di Covid-19 è i cambiamenti chì saranu dopu sò stati discututi in a prima riunione di a serie Webinar intitulata "Wtechtalks New World Order" urganizata da l'Associazione di Donne in Tecnulugia. U CEO di Denizbank Hakan Ateş, u Fundatore di Kuika Software Süreyya Ciliv, Arzum Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione per u primu webinar nantu à "Post-Covid-19, Cambiamentu di l'Ecunumia Globale, Dinamica di l'Affari è Riflessioni Suciali" moderatu da Zehra Öney, Presidente di u Cunsigliu di Women in Technology Association. Murat Kolbaşı è u Cunsigliu di Rettore di l'Università Üsküdar Deniz Ülke Arıboğan anu spartutu a so intuizione nantu à u prucessu è u futuru.

L'epidemie di Covid-19, chì hà cambiatu radicalmente a vita in u mondu sanu, hà purtatu metudi di cummerciale è scopi futuri in una dimensione sfarente in u mondu cummerciale. In u mondu di l'affari induve u travagliu da casa si distingue, da una banda, a sustenibilità vene à u primu pianu, da l'altra parte, a lotta contru sta epidemia è i cambiamenti chì saranu dopu sò discututi. Basatu annantu à questi sviluppi, l'Associazione Women in Technology hà lanciatu a serie Webinar intitulata "Wtechtalks New World Order".

U primu webinar nantu à "Post-Covid-360, Cambiamentu di l'Ecunumia Globale, Dinamica di l'Affari è Riflessioni Suciali" moderatu da Zehra Öney, Presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Femminile in Tecnulugia è Capu di 19 + Media Interactive Agency, CEO di Denizbank Hakan Ateş, Kuika U fundatore di u software Süreyya Ciliv, u presidente di u Cunsigliu di Arzum Murat Kolbaşı è u Cunsigliu di l'Università Üsküdar à u Rettore Deniz Ülke Arıboğan.

Zehra Öney: Ci hè sempre una speranza

Zehra Öney, chì hà dichjaratu chì ci hè un tempu difficiule, ma ci hè sempre una speranza, hà enfatizatu chì, cum'è Wtech, u so scopu hè di sente soluzioni da i capi di l'industria per individui, istituzioni è urganisazioni chì sò in un collu di bottiglia. Öney hà dettu: "Ci hè una speranza sia suciale sia puliticamente. McKinsey&Company hà preparatu una pruposta d'azzione custituita da 19 passi per esce da l'ambiente di crisa cù u scossa suciale è finanziaria causata da l'epidemie di Covid-5: Resolve, Guadagnà Resistenza, Restart, Redesign and Reform. In questu cuntestu, avemu u scopu di creà una previsione cù i preziosi cuntributi fatti in stu webinar à e dumande di quali cambiamenti saranu in i diversi settori dopu à Covid-19, quale serà a dinamica suciale cambiante, è quale hè a nostra nova normale ora. "

Hakan Ateş: Ci sarà una selezzione digitale

Spieghendu chì ancu s'ellu ùn ci hè micca una stampa chjara à u mumentu, l'epidemie restringerà seriamente l'ecunumia mundiale, Hakan Ateş hà dichjaratu chì ci sarà una selezzione digitale. Nutendu chì a Turchia hè in una cundizione relativamente megliu cumparatu cù l'altri paesi grazia à l'investimentu in salute, Ateş hà cuntinuatu cusì: "Attualmente, a produzzione in u mondu hè diminuita è continuerà à calà. I monete anu persu u valore. In cunfrontu cù a decadenza in u settore di u serviziu, u settore di a fabricazione hè megliu, ma quantu dura stu travagliu hè impurtante. Un investimentu assai impurtante in a salute hè statu fattu in Turchia. Turchia hè in una cundizione relativamente megliu è in un periodu megliu, in particulare in quantu à a produzzione naziunale di cure intensive, letti è ventilatori. Cù u covid-19, a regula di quelli chì stanu in forma hè stata applicata. Avemu vistu u mudellu di cummerciale, a mentalità è i bisogni evolutivi è cambianti. Avemu capitu quantu hè impurtante a logistica in realtà. Dapoi chì avemu finitu a nostra infrastruttura tecnologica previndu questi ghjorni, u numeru di i nostri utilizatori di ogni ghjornu digitale hè aumentatu da 750 mila à 2 milioni ".

Süreyya Ciliv: Preparamu bè per a trasfurmazioni digitale

Nutendu chì u periodu di l'epidemie finirà di sicuru, Süreyya Ciliv hà enfatizatu chì Turchia deve fucalizza nantu à u periodu dopu à a fine di stu prucessu. Ciliv hà dettu: "Avemu bisognu di dì cose pusitive, concrete è realistiche. I prublemi più impurtanti in questu periodu sò per esse una squadra, per risponde à un prublema, per esse dinamica è per agisce rapidamente. In u futuru, a scienza di l'informatica, l'ingegneria industriale, a biotecnologia hà da guadagnà più impurtanza. Hè un travagliu di squadra. Mentre gestisce l'affari, hè necessariu di pensà à cumu utilizà è ottimisà e risorse in u modu più efficiente. Tutti duvemu fà un travagliu orientatu à e persone è utile. Avemu sopratuttu bisognu di prudutti cù alta prufittuità è cumpagnie chì aghjunghjenu valore à u nostru paese. In questu periodu, e start-ups anu da fucalizza nantu à i so clienti esistenti è sviluppà novi prudutti. U nostru pianu hè di sviluppà i prudutti in Turchia è u mercatu in u mondu. Iè, a nova era hè preoccupante, u disoccupazione hè un prublema impurtante cum'è u virus perchè a ghjente hà bisognu di piglià a medicina è di manghjà bè. Ma piglià l'ecunumia in seriu, avemu da preparà bè per stu novu mondu è a trasfurmazioni digitale. Duvemu ancu include più donne in a forza di travagliu è u travagliu cunnettendu cù a tecnulugia.

Murat Kolbasi; Turchia deve piglià a Cina cun ella

Murat Kolbaşı, invece, hà enfatizatu l'impurtanza di a Cina è hà dettu chì Turchia duveria piglià a Cina à u so latu, micca contru. Esprimendu chì a dirigenza di i Stati Uniti in u mondu hà cuminciatu à passà à a Cina dapoi u 2015, Kolbaşı hà dettu: "Guerre di cummerciu si facenu perchè l'America ùn vole micca rinunzià à a so dirigenza. Ci hè un prublema di virus oghje, ma questu prublema serà ancu risoltu. In u 2019, u cummerciu mundiale hà avvicinatu $ 19 trilioni. Issi dui paesi principali anu cuntatu quasi u 50% di sta figura per l'ultimi 15 anni. Quandu guardemu u turismu, a Cina manda 150 milioni di turisti è cuntribuisce più di 275 miliardi di dollari à u turismu. Turchia, invece, cura di e so rilazioni cù a Cina per un bellu pezzu è prova di sviluppà. U fondu di ricchezza hà firmatu per suprattuttu un accordu di $ 5 miliardi cù a Cina. In Cina, chì hà finitu u prucessu Covid, l'imprese cuminciaru a produzzione trà 50-75%. L'epidemie finirà, ma sta lotta ùn finirà micca. Una Cina recentemente ristrutturata ci aspetta. Siccomu a Cina hè 100 ghjorni davanti à l'altri paesi cù u primu casu, hà creatu a so infrastruttura in cunseguenza. È in u prossimu periodu, altri paesi anu da esse rapidi è strategichi per ritruvà i 100 ghjorni di a Cina in stu prucessu di ricuperazione ".

Deniz Ülke Arıboğan: Adattaremu è cambieremu o seremu eliminati

Evaluendu l'effetti di l'epidemie di Covid-19 nantu à e persone è a sucità, Deniz Ülke Arıboğan hà fattu e seguenti dichjarazioni: "U mondu hà scurdatu di valori cum'è i diritti umani, a moralità è l'etica per un bellu pezzu, è tutti sò venuti à pensà. per elli stessi. Cù l'epidemie, a ghjente hè diventata assai più introvertita. I Stati sò u principale mecanismu di fornitore in tali casi. L'omu cerca a demucrazia, micca a libertà, ma a sicurità prima. Oghje, e nostre case sò diventate prigiò. Per a prima volta, vedemu a minaccia è si move da l'ansietà à a paura. Avemu assistitu à a morte di i nostri missiavi in ​​casa. Per a prima volta in l'ultimi anni 10-15, ùn pudemu micca piglià i nostri morti da casa à u cimiteru. Ci hè un periodu di spitali. Ci hè ancu una grande insicurezza perchè pensemu chì tutti quelli chì ci circundanu ponu purtà u virus. Allora tuttu ciò chì ci porta più vicinu à a morte hè in realtà tuttu ciò chì amemu. Per a prima volta, a cosa chì avemu mancatu più è a nostra cosa preferita ci hè stata presentata in un pacchettu. Hè per quessa chì a ghjente hà bisognu di rifuggiu in qualcosa. Ùn pudemu micca piantà u tempu. O cambieremu, adatteremu, o fademu cù u tempu. Ùn pudemu micca scappà u cambiamentu. A tecnulugia hè un strumentu in questu sensu. U nostru gruppu d'età ùn puderia micca andà in linea senza l'epidemie. Ma avà tutti i prufessori sò in linea, amparanu tuttu. Ancu i cardinali sò in questu puntu. A ghjente hà da aduprà a linea cum'è un strumentu, travaglià 2-3 ore à ghjornu è in realtà fà un travagliu abbastanza, è u restu serà criativu è suciale. A filusufìa, a sociologia, a storia, l'antropologia seranu assai impurtanti. I dati saranu raccolti è queste persone analizzaranu e dati raccolti. Avemu bisognu di vultà à u pensamentu multidimensionale, multiculturale è interdisciplinariu. Tutti i mumenti di cumpressione sò ancu i tempi per l'umanità di saltà. Pablo Neruda hà dettu chì ancu s'è vo tagliate tutti i fiori, ùn pudete micca impedisce a primavera di vene. Venarà in stu paese sta primavera. Passarà ancu questu ".

Formazione per i ghjovani disoccupati da Wtech è Denizbank

Denizbank COO Dilek Duman, chì hà assistitu à u webinar cum'è invitatu, hà datu infurmazioni nantu à a furmazione chì anu realizatu cù Wtech. Duman hà dettu: "Cù a cooperazione di Denizbank, Intertech, Human Group è Wtech, avemu pigliatu 20 zitelli disoccupati è li demu a furmazione SQL. Tutti i 20 di i nostri 20 figlioli sò assai motivati. Continuemu in a sezione di furmazione di l'analista cummerciale. Tuttu u nostru cuntenutu hè prontu. Furmaremu i nostri ghjovani disoccupati nantu à cumu l'affari è a tecnulugia ponu capiscenu. È vulemu presentà u nostru staffu furmatu cum'è una risorsa. Questi studii continuanu. I ghjovani chì ci stanu à sente, per piacè dumandà à Wtech, selezziunà i nostri candidati è li purteremu in u mondu cummerciale. Semu u più grande sustegnu di Wtech in questu sensu, u nostru scopu più impurtante hè di portà una forza di travagliu sviluppata in tecnulugia, di elevà a pupulazione di travagliu è di riduce a pupulazione disoccupata in Turchia ".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*