İmamoğlu: Eroi di Trasportu Portanu Eroi di Salute

Imamoglu hà scontru cù l'eroi di u trasportu
Imamoglu hà scontru cù l'eroi di u trasportu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluvisitatu i cunduttori di metro è tram chì cuntinuavanu à travaglià in i ghjorni difficili. İmamoğlu hà dettu: "Cerchemu di furnisce servizii di trasportu. Ci sò eroi di u serviziu di trasportu, site voi. disse.

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluhà iniziatu e visite morali à u persunale di l'istituzioni chì avianu da travaglià durante l'epidemie di coronavirus chì hà affettatu u nostru paese è u mondu sanu. Ekrem İmamoğlu, in u scopu di queste visite, hà scontru prima cù i cunduttori di treni in u campus in Topkapı, a prima tappa di a linea di tramvia T4 Topkapı–Mescid-i Selam.

"Ùn avemu micca amicu in situazione critica"

À a riunione, chì hè stata in cunfurmità cù e regule di distanza suciale, u primu discorsu hè statu fattu da Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul. Soy hà dettu: "Mentre applaudemu i travagliadori sanitari ogni ghjornu, questi sò i nostri amichi chì li portanu in casa è à u travagliu. Li applaudemu sempre. Sfurtunatamente, avemu avutu alcuni amici chì si sò malati recentemente. Ci era ancu persone in quarantena. Cuntinuemu cù difficultà. Per furtuna, ùn avemu micca un amicu in cundizione critica. Aspittemu à quelli chì si sò ricuperati per unisce à noi di novu. Passemu un momentu cusì difficiule. Cù u vostru sustegnu, avemu da passà. " disse.

"Semu i Testimoni di a Storia ..."

U presidente İmamoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu dopu à u Direttore Generale Soy, hà enfatizatu chì hè felice di esse inseme cù l'impiegati è hà enfatizatu chì un prucessu storicu hè statu passatu per u mondu è per u nostru paese. İmamoğlu hà dettu: "Questu hè un prucessu pandemicu in quale u mondu sanu si sente è seguita u prucessu per a prima volta. Simu i tistimunianzi di una spezia di storia. E persone chì sperimentanu tali periodi anu una altra rispunsabilità. Ci hè ancu ubligatoriu di fà una preparazione stretta per u prossimu periodu. In questu sensu, sò unu di quelli chì pensanu chì e regule seranu riscritti, chì u mondu entre in un novu ordine è chì tutti avemu una rispunsabilità à questu puntu. Stu prucessu ùn hà micca una lettura simplice in a mo mente. Quandu mi cuntattate da diverse parti di u mondu, sentu sentimenti simili da quelli chì sò amministratori in cità cum'è noi. disse.

"Siete l'eroi di u trasportu ..."

Sottulineendu chì IMM prova di furnisce servizii di trasportu mentre passa per cundizioni difficili cum'è paese, Ekrem İmamoğlu, "Ci sò eroi di serviziu di trasportu; hè tù. Una missione in cundizioni difficili. Quanti di noi resteremu sani? Finu à quandu stu serviziu serà sustinibili ? Semu ancu rispunsevuli di fà tutte queste pianificazioni, calculi è backups. Questa ùn hè micca una materia simplice. Pregu per a salute di tutti voi mentre cuntinuemu à serve. Diu vi benedica tutti è a vostra famiglia ". disse.

"U numeru di passageri hè aumentatu in una settimana ..."

Ricordendu chì tutti di e diverse professioni facenu assai sforzu per realizà u prucessu in modu sanu, İmamoğlu hà dichjaratu chì Istanbul deve esse isolata per prutege a ghjente di a cità è hà dettu: "Ùn dicu micca questu, questu. ùn hè micca a mo opinione persunale. Quandu l'aghju dettu u primu ghjornu, l'aghju sprimatu da leghje i rapporti scientifichi di i scientisti è l'aghju espresu da u 24 di marzu. Quale vole dì à a ghjente di ùn esce micca, ma questu hè bisognu. A settimana passata, avemu purtatu 890 mila persone u luni, secondu i nostri rapporti, avemu purtatu 1 milione 110 mila persone eri. Hè aumentatu invece di diminuite. Ùn hè micca una pena pè a ghjente chì hà datu stu travagliu ? Sicondu certi dati, hè statu determinatu chì 2 milioni è mezzo di persone sò attivi secondu i so movimenti di u telefuninu. Quandu si vede, hè 15 per centu, ma 2 milioni è mezu ". disse.

"Giornate difficili ma vinceremu ..."

U sindaco İmamoğlu hà ringraziatu i cunduttori di treni per i so sforzi in questu prucessu è hà sottolineatu ch'ellu li era grata. Enfatizendu chì l'impiegati ùn deve micca trascuratà e regule d'igiene in casa, İmamoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"I tempi duri. Ma avemu da passà. Prepararemu per u novu periodu, a forma di gestione cambierà. L'impiegati anu bisognu di differenzi, i gestori anu bisognu di differenzi. I nostri figlioli chì campanu questi ghjorni scriveranu, disegnà è dumandanu altre cose chì vi vede per u futuru. Fighjeranu cù un altru cuncettu. Ùn si scurdaranu micca ch'elli sò stati imprigiunati in a casa per un mese, dui mesi è trè mesi è i motivi di a so prigiò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*