Era di a Camera Termale in Izmir! A prima applicazione hà iniziatu à a stazione di metro di Konak

U periodu di càmera termale hà iniziatu in u metro di Izmir
U periodu di càmera termale hà iniziatu in u metro di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà stallatu u primu sistema di càmera termale in a stazione di metro di Konak in u scopu di e novi misure epidemiche di coronavirus. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"In questu modu, averemu tramindui una febbre alta è prutegemu i nostri citadini sani. Cumincemu questu à 20 punti ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà lanciatu una applicazione di càmera termale per riduce a diffusione di u novu tipu di epidemia di coronavirus. U primu sistema di càmera termale hè stata installata in a stazione di Konak, induve u più transitu di passageri hè in u metro. Grazie à e camere termali, chì saranu situate à 20 punti induve ci hè un intensu muvimentu umanu, cum'è u mercatu di verdura è di frutta, a stazione di l'autobus, u mercatu di l'alimentariu, u situ di i trasportatori, a temperatura di i citadini serà misurata istantaneamente è prestu. I citadini cù una temperatura di u corpu di 38 è sopra seranu diretti à l'istituzioni sanitarie.

Serà in zone affollate

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Avemu bisognu di cuntrullà più seriamente a rata di diffusione di stu virus. Cuntrollavamu i nostri citadini cù i termometri à l'ingressu di i nostri edifici municipali. Detecheremu febbre alta cù camere termali in tali punti di trasportu publicu, spazii di trasferimentu, in u casu di verdura, frutti è prudutti acquatici, in punti induve ci hè un intensu muvimentu di i citadini cum'è i trasportatori è i bazars alimentari. Cusì, prutegeremu sia i nostri citadini cù una frebba alta sia i nostri citadini sani. Cuminciamu questu à 20 punti. Continueremu à purtà stu sistema in tutti i lochi induve hè necessariu ".

A frebba di più di 30 persone pò esse misurata

Grazie à a camera termale, a temperatura di più di 30 persone pò esse misurata à u stessu tempu. I citadini cù una febbre di 38 anni è sopra sò cunsigliati di andà immediatamente à a struttura di salute più vicina. In casu di bisognu, i numeri 112 è 184 sò chjamati è a persona pò ghjunghje à l'uspidale.

Passaggeri soddisfatti

I passageri sò ancu soddisfatti di l'applicazione di càmera termale. Yusuf Yüceoğlu hà dettu: "U primu diagnosticu hè assai impurtante in coronavirus. U nostru merre hà avutu una idea assai bona. Andemu fora perchè avemu da andà à travaglià. "Aghju aduprà sta stazione ogni ghjornu", disse.

  • Nilüfer Gürkan hà dettu: "Hè una applicazione assai bona. Ùn avemu micca misurà a nostra temperatura. A municipalità metropolitana di Izmir face ciò chì avemu trascuratu ".
  • Yelda Özberk hà dettu: "Sò un farmacista. Hè assai impurtante chì e precauzioni sò pigliate quì, cum'è in l'uspitali. Siccomu aghju vistu chì queste misure sò state pigliate, pigliu u metro invece di vene cù a mo vittura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*