U trasportu di merci ferroviarie BTK serà allargatu à l'Asia Centrale

U travagliu nantu à a linea ferroviaria btk per trasportà mille tunnellate supplementari di carica per ghjornu
U travagliu nantu à a linea ferroviaria btk per trasportà mille tunnellate supplementari di carica per ghjornu

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à u summit straordinariu di videoconferenza di u Cunsigliu di Cuuperazione di i Paesi di Parla Turca (Consigliu Turcu) u 10 d'aprile di u 2020, nantu à "Cooperazione è Solidarità in a lotta contru a pandemia di Covid-19".

Dichjarà chì tutta l'umanità hè attualmente in una guerra difficile contr'à un nemicu invisibile, Erdoğan hà dichjaratu chì stu summit straordinariu di u Cunsigliu Turcu rinfurzà a sulidarità trà i paesi in a lotta contru l'epidemie di coronavirus.

"U rinfurzà u Corridor Mediu di u Passaghju Caspianu hè impurtante"

Indittendu chì simu ancu di fronte à una crisa socio-ecunomica globale cù l'effettu di l'epidemie, Erdoğan hà dettu: "E misure chì pigliamu ponu affettà negativamente u cummerciu trà noi. Per quessa, duvemu implementà e suluzioni più pratiche u più prestu pussibule, tenendu in contu a salute publica in spazii cum'è u trasportu, a dogana è i passaghji di e fruntiere.

Dichjarà chì i sviluppi dimustranu una volta di più l'impurtanza di rinfurzà u corridore mediu cù u transitu Caspianu, Erdoğan hà dettu: "Avemu bisognu di intensificà a nostra cooperazione per piglià passi concreti per sviluppà u cummerciu esteru senza cuntattu è i sistemi di trasportu multimodale in questu corridore di trasportu". utilizatu l'espressioni.

"Sforzi sò fatti per trasportà 3 mila 500 tunnellate supplementari di carica per ghjornu nantu à a Linea BTK"

U presidente Erdoğan hà dettu chì ponu estenderà u trasportu ferroviariu, chì hè adupratu per u trasportu di merchenzie trà Turchia, Azerbaijan è Georgia, à l'Asia Centrale.

"Avemu travagliatu nantu à a capacità di portà 3 tunnellate di carica ogni ghjornu in più di a carica attuale sopra a linea Baku-Tbilisi-Kars", disse Erdogan. usatu a frasa.

Enfatizendu chì l'Azerbaijan è u Kazakistan sò diventati una strada di transitu impurtante per i trasportatori turchi per via di i passaggi stradali chjusi in u scopu di e misure di coronavirus, u presidente Erdoğan hà dettu: "In questu cuntestu, aspittendu chì i nostri membri di u cunsigliu faciliteranu questioni cum'è a quota di documenti di transitu, pedaggi, visa di driver. Hè soprattuttu impurtante di riduce i tariffi nantu à e linee Ro-Ro, di furnisce i documenti di transitu supplementari richiesti, è di sguassà i pedaghji in u quadru di a reciprocità ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*