I travaglii di arrangiamentu cuntinueghjanu à i scontri occupati mentre a ghjente di Konya hè in casa

Mentre a ghjente di konya hè in casa, cuntinueghja u so travagliu in intersezioni occupati.
Mentre a ghjente di konya hè in casa, cuntinueghja u so travagliu in intersezioni occupati.

A Municipalità Metropolitana di Konya cuntinueghja à travaglià per urganizà intersezioni è strade in i ghjorni chì ci hè un curfew.

A Municipalità Metropolitana di Konya, chì hà cumpletatu l'arrangiamentu di parechje strade in a restrizione di curfew realizata in l'ultime settimane per facilità u trafficu di a cità, hà cuntinuatu u so travagliu in tutta a cità senza interruzzione durante u curfew sta settimana.

In u scopu di i travaglii di arrangiamentu, e squadre sò unu di i punti più occupati di a cità in quantu à u trafficu; Sultan Cem Street, Şefik Can Junction, Fatih Junction è Meram Yeni Yol Evliya Çelebi Street anu fattu strade supplementari è opere di arrangiamentu per facilità u trafficu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à fà arrangiamenti in i ghjorni chì ci hè un curfew in un pianu in u scopu di u curfew in e zone cù u trafficu più altu, è chì anu u scopu di rende u trafficu più fluente. in Konya cù i travaglii di arrangiamentu.

Enfatizendu chì cù u curfew, continuanu à travaglià nantu à arrangiamenti mentre a ghjente di Konya hè in casa, u sindaco Altay hà dettu chì i travaglii per l'arrangiamentu di e strade è e strade di u quartieru cuntinueghjanu in tutti i distretti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*