U numeru di chjamate ALO 181 hè aumentatu cù l'epidemie di Kovid-19

u numeru di cercadori di travagliu hè aumentatu cù l'epidemie di covid
u numeru di cercadori di travagliu hè aumentatu cù l'epidemie di covid

Alo 181 Call Center di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione hà rispostu 4 mila 190 chjama in i primi 221 mesi di questu annu.

U numeru di persone chì utilizanu u Call Center Alo 19, chì hè statu stabilitu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione nantu à una basa 7/24 per cumunicà cù i citadini unu à unu durante u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-181), hà aumentatu.

In u scopu di a lotta contr'à Kovid-19, in questi ghjorni, induve e transazzioni ufficiali anu acquistatu più impurtanza, i citadini ponu accede à u centru di cumunicazione per telefunu, sottumette e so lagnanze nantu à tematiche ambientali, è uttene infurmazioni è appuntamenti per e procedure di catastro è catastu. .

Un totale di 4 mila 190 chjamati sò ghjunti à u call center in i primi 221 mesi di l'annu. U centru risponde à e dumande fatte da i citadini per ottene infurmazioni nantu à diversi prublemi in 155 mila 617 chjama. Di i chjami, 25 sò stati custituiti da appuntamenti di titulu di titulu, 973 reclami, è 6 notificazioni nantu à tematiche ambientali.

Cù 81 mila 217 chjamate, u Call Center hà rispostu à a maiò parte di e dumande nantu à u titulu di titulu è u cadastru.

ASSISTENZA A L'AFFITTU DUMANDE

56 mila 580 chjamate sò state fatte à u call center nantu à a Trasformazione Urbana. I citadini facianu dumande nantu à l'edifiziu più risicatu è l'area risicatu. L'assistenza in affittu è u sustegnu di l'interessu furnitu à i beneficiari chì e case sò in risicu eranu trà e dumande più frequenti.

U periodu di assistenza à l'affittu, chì hè statu aumentatu da 36 mesi à 48 mesi in i zoni chì anu subitu trasfurmazioni urbane è dichjarate cum'è zone risicate da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, era un altru tema d'interessu.

I CITTADINI SONT SATISFATTI DI U SERVIZU

Mentre u Call Center, induve e lagnanze di a contaminazione ambientale ponu esse trasmesse, hà rispostu 31 mila 517 chjamate per a gestione ambientale, u numeru di chjamate per a valutazione di l'impattu ambientale (EIA) hà righjuntu 6 mila 381. I Direzzione Pruvinciali di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, à i quali sò stati trasmessi l'avvisi ricevuti da a Chjama 181, impone una multa amministrativa di 1 milione 583 mila 801 lire à l'imprese chì anu trovu inappropriate.

12 mila 511 citadini sò stati risposti per u telefunu, è a rata di satisfaczione da u serviziu di u call center hè stata registrata cum'è 91 per centu.

U più altu numeru di applicazioni à a Linea d'Ambiente di WhatsApp hè vinutu da Istanbul

U Ministeru hà stabilitu una linea di denuncia WhatsApp in marzu per i citadini per trasmette e so lagnanze nantu à a contaminazione ambientale.

I direttori pruvinciali anu risoltu i prublemi facendu rilevazione è investigazione in situ, grazia à e lagnanze ricevute nantu à a linea di denunciante.

I risultati di e lagnanze ricevute da e Direzzione Pruvinciali di l'Ambiente è di l'Urbanizazione sò signalati à i citadini per e-mail o per telefunu.

A più alta dumanda per a linea WhatsApp numerata "0532 0101181" hè vinuta da Istanbul, seguita da Izmir, Ankara è Bursa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*