Enfasi di Sicurezza Holistica in u Rapportu Covid-19 di l'Accademia di Pulizia

Enfasi di sicurezza olistica in u rapportu covid di l'accademia di polizia
Enfasi di sicurezza olistica in u rapportu covid di l'accademia di polizia

In u rapportu preparatu da a Presidenza di l'Accademia di Pulizia, hè statu dichjaratu chì ciò chì hè accadutu durante l'epidemie hà dimustratu chì l'approcciu settoriale di a sicurità ùn era micca abbastanza, è chì una comprensione olistica di sicurezza era necessaria in questa zona.

Hè statu dichjaratu chì u rapportu intitulatu Continuità è Cambiamenti in a Politica Internaziunale durante è dopu a Pandemia di Covid-19 hà discututu i pussibuli effetti socioeconomichi è pulitichi di l'epidemie à u livellu internaziunale.

U rapportu hà dichjaratu chì in quale misura è in quale misura u sistema internaziunale serà affettatu da l'epidemie dipende da a durata, a scala è a zona di diffusione di l'epidemie, è hè statu dichjaratu chì mentre gestisce u prucessu di crisa, da l'altru. a manu, era necessariu di fucalizza nantu à a custruzzione di e sequenze di l'epidemie.

I prublemi di salute sò spustati oltre i Stati è e fruntiere

Ricordendu chì era pussibile accettà i prublemi di salute cum'è una minaccia di sicurezza generale in u periodu post-Guerra Fredda, u rapportu hà nutatu chì a tecnulugia di sviluppu rapidu, e facilità di cumunicazione è di trasportu anu purtatu prublemi di salute cum'è epidemie oltre i stati è e fruntiere.

U rapportu, chì include una valutazione chì Covid-19 pò ghjucà un rolu di rinfurzamentu in a cunniscenza è e pratiche di sicurità per acquistà un caratteru multi-livellu, preghjudiziu è dimensionale, includeu e seguenti dichjarazioni:

L'avvenimenti è e misure pigliate in u risultatu di l'epidemie anu dimustratu chì l'approcci settoriali di a sicurità ùn sò micca abbastanza è una visione olistica hè necessaria. A percepzione di a minaccia di sicurità, chì principia in u campu di a salute, si sparse prestu à l'ecunumia, suciale, pulitica, cibernetica, alimentaria, etc. necessitava misure supplementari in queste zone. Si pò dì chì a credenza generale chì e minacce à a sicurità portanu opportunità è risichi hè stata cunfirmata una volta di più durante u prucessu epidemicu.

U rapportu hà dichjaratu chì duie opinioni eranu evidenti in e discussioni nantu à quale tipu di sistema internaziunale serà furmatu dopu l'epidemie, è i seguenti sò stati nutati:

Prima, i prublemi sperimentati durante a lotta ponu apre a porta à una nova era di naziunalisazione è prutezionisimu è introversione pò diventà a tendenza predominante in u cumpurtamentu statali. Siconda, l'epidemie, chì hè un prublema mundiale per a so natura, pò ricurdà l'impurtanza di a sulidarità è a cooperazione glubale è rinfurzà i prucessi è l'istituzioni in quistione. L'epidemie hà dimustratu chjaramente quantu rapidamente i paesi ponu chjude e so fruntiere è vultà à e so risorse in casu di qualsiasi minaccia concreta o percepita.

Ci sò forti argumenti chì i stati-nazione diventeranu più attivi

U rapportu indica chì a sequestrazione di certi prudutti trasportati da certi stati hà purtatu à a cunclusione chì u rolu limitatu chì l'ecunumia liberale hà attribuitu à i stati-nazioni ùn hè micca assai solidu. epidemia, nazione-stati sarà più efficaci in u futuru cù un mudellu di statu suciale funziunamentu effittivamenti.Argumenti forti sò pruposti ch'elli seranu efficaci in u sistema internaziunale cum'è attori attivi. spressioni sò stati usati.

U rapportu hà dichjaratu chì una lotta cumuna per a suluzione di l'epidemie glubale hè essenziale in ogni tappa, è hà avvistatu chì a pussibilità chì a credenza in a necessità di strumenti è istituzioni globali pò aumentà una volta chì i danni à cortu termine di a crisa sò superati. ùn esse ignoratu.

U rapportu hà ricurdatu chì e discussioni nantu à i cambiamenti in u sistema internaziunale sò state purtate l'ultima volta à l'agenda cù l'attacchi terroristi di l'11 di settembre, è hà dichjaratu chì l'epidemie hà attivatu discussioni simili.

In u rapportu, invece di cambiamenti radicali in i centri di putenza durante u prucessu di Covid-19, hè cunsideratu più prubabile chì ci saranu scossa in l'equilibriu internaziunale di putere, differenziazione in a ghjerarchia di prestigiu, è cambiamenti in e regule è e norme. chì regulanu e relazioni trà l'attori in u sistema. valutazione hè stata inclusa.

Se a globalizazione hè una di e ragioni per a diffusione rapida di u virus

U rapportu dichjara chì a globalizazione evolverà da una stretta integrazione à una nova struttura induve emergenu dissociazioni regiunale chì anu stabilitu catene di produzzione è di furnimentu in elli stessi. Se a globalizazione hè una di e ragioni per chì u virus si sparghje cusì rapidamente, u sparte di strumenti è informazioni chì vi farà. Aumentà a nostra capacità di cummattiri hè ancu u risultatu di a mundialisazione. L'espressione "si deve esse vistu cum'è un guadagnu".

Toccu à l'effetti internaziunali di l'epidemie, u rapportu hà rimarcatu chì l'inefficacità di e superpotenze, chì pretendenu a leadership in u sistema internaziunale, in particulare l'USA, in a mobilizazione di istituzioni, prucessi è iniziative internaziunali durante u prucessu epidemicu, hà purtatu à discussioni di crisa sistemica. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*