38 Milioni di Lire di Risorse sò state Allocate à Soup Kitchens

milioni di lire sò stati attribuiti à l'asevis
milioni di lire sò stati attribuiti à l'asevis

U ministru di a famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Zehra Zümrüt Selçuk, hà dichjaratu chì a capacità di i servizii di zuppa chì supportanu hè stata aumentata à 39 mila 484 persone quist'annu, è in questu cuntestu, anu trasferitu un totale di 38 milioni di lire à i sop kitchens.

U Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, Selçuk, hà dichjaratu chì e cucine di zuppa operanu in cuuperazione cù Fundazioni d'Assistenza Soziale è Solidarietà (SYDV) è e municipalità.

Selçuk hà dettu: "E cucine di zuppa chì supportemu anu servitu cù una capacità di 2019 mila 38 persone in 422. Per 2020, avemu aumentatu a nostra capacità à 39 mila 484 persone. Avemu attribuitu un totale di 2020 milioni di TL in 38 per assicurà chì questi servizii cuntinueghjanu senza interruzzione ". sparte a so cunniscenza.

"U periodu di serviziu di a casa hè cuminciatu à causa di Kovid-19"

Enfatizendu chì misure strette sò state pigliate contr'à u novu tipu di coronavirus (Kovid-19) in tutte l'istituzioni, da e case di anziani à i centri di cura per disabili, da e case di i zitelli à l'ospiti di e donne, è una lotta efficace contr'à l'epidemie, Selçuk hà dichjaratu chì in modu simile, alcune misure sò state pigliate in i servizii d'aiutu suciale offerti da u Ministeru.

Rimarchendu chì u persunale chì travaglia in i Gruppi di Supportu Soziale di Vefa hè cun tutti i citadini chì anu una malatia crònica o chì ùn ponu micca lascià a so casa, di 65 anni è più, è correnu à tutti i so bisogni, Selçuk hà dettu chì in marzu, l'istruzzioni sò state. mandatu à 1003 SYDV in Turchia in quantu à e misure Kovid-19.

In questu cuntestu, u Ministru Selçuk hà dichjaratu chì a disinfezione necessaria hè stata assicurata in l'edificazioni SYDV, e riunioni cullettive sò state evitate cù i candidati à l'assistenza suciale, è e visite di a famiglia sò state postponate finu à chì a minaccia epidemica passava, salvu i casi obbligatori.

"Dapoi l'19 di marzu, quandu u primu casu di Kovid-11 hè statu vistu in u nostru paese, avemu terminatu temporaneamente u serviziu di l'alimentariu in e nostre cucine di zuppa contru u risicu di una epidemia.

Per evità a vittimizazione, u serviziu di l'alimentariu hè furnitu à i nostri citadini in bisognu à i so indirizzi attraversu e cucine di zuppa. In i casi induve questu ùn pò micca esse fattu, u sustegnu di l'alimentariu seccu hè furnitu à i nostri citadini ".

U nostru Ministeru assicura chì trè pasti à ghjornu sò servuti per i bisognosi, l'anziani, i disabili, i malati è i citadini senza casa attraversu e cucine di zuppa in tutta a Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*