Post-Corona Camp, Caravane, Sports Outdoor à Peak

I sporti naturali di campeghju in caravane culminanu dopu à corona
I sporti naturali di campeghju in caravane culminanu dopu à corona

Mentre u coronavirus affetta negativamente parechji settori, u turismu hè unu di elli. I prufessiunali di u turismu sò di l'opinione chì ancu s'è a minaccia di coronavirus sparisce, ferite seranu aperte in u turismu chì ùn guariscenu micca per parechji anni. Per d 'altra banda, hè ancu pensatu chì i turisti stanu alluntanati da e cità straniere populari, grandi alberghi induve migghiara di persone stanu, è tour affollati per un tempu, cum'è in u passatu. Invece, u campeghju, i caravane è i sport di a natura culminaranu.

U turismu ùn serà micca listessu

Orkun Olgar, Direttore Generale di SPX, chì hè un capu in u campu di sport all'aperto è di natura in Turchia, è u pruduttore di Adventuresever, trasmessu in NTV, hà dettu: "Semu chjusi à e nostre case per via di u coronavirus. I paesi anu chjusu e so fruntiere, i voli sò stati annullati, i curfews sò in piazza. "U turisimu hà cessatu cumplettamente", disse.

Rimarchendu chì quandu l'epidemie hè finita, e persone chì sò state cunfinate in a so casa per mesi volenu viaghjà più chè mai, Olgar hà dettu: "Perchè u viaghju hè un bisognu. Tuttavia, ancu s'è a ghjente vole viaghjà, ùn sarà micca cusì cunfortu cum'è prima. "Eviteranu e cità straniere populari, i tour affollati, è i grandi alberghi induve migliaia di persone stanu per un pezzu", disse. Orkun Olgar hà dettu: "À questu puntu, l'interessu in l'opzioni di vacanze cum'è l'hotel boutique è i pacchetti persunalizati aumenteranu. "Aspittemu u più grande aumentu di i tour di natura è di sport d'avventura", disse.

Semu parte di a natura

Dichjarà chì u veru ambiente di e persone hè a natura, Orkun Olgar hà dettu: "L'umani sò parti di a natura. A nostra essenza è i geni sò da a natura. "Ancu se e cità sò sicure è còmode, u nostru veru ambiente hè a natura", disse.

Ricordendu chì e persone eranu completamente scollegate da a natura durante u prucessu di corona, Olgar hà dettu: "Questa disconnessione hà ancu creatu a cuscenza. "Hà creatu una brama per a natura", disse. Olgar ricumanda ancu e persone chì facenu sporti interni per fà sport in natura è hà dettu: "I gimnasti ponu esse chjusi per un bellu pezzu. Dunque, pudete fà sport in natura. "Una persona chì corre in natura una volta ùn vulerà mai più curriri nantu à un tapis roulant", disse.

I vacanze in tenda sploderanu

Dichjarà chì l'interessu in i tour di natura hè aumentatu in l'ultimi anni, Olgar hà dettu: "Ci hè digià statu un grande aumentu di l'interessu in i tour di natura recentemente. Esperemu chì questu aumenterà ancu di più dopu à u coronavirus. "Perchè a ghjente hè stata luntanu da a natura per un bellu pezzu, e vacanze in natura hè u locu induve pudete praticà megliu a distanza suciale", disse.

Caravane diventa populari

Sicondu Olgar, un altru tipu di turismu chì aumenterà l'interessu seranu caravane. Dichjarà chì a caravana hè diventata più populari ghjornu per ghjornu per via di e so bellezze cum'è esse capace di andà induve vulete è svegliate cù una vista sfarente ogni matina, è chì questu hè aumentatu ancu di più cù u coronavirus, Olgar hà dettu: "A ghjente sperimenteranu a magnificenza di sente l'odore di a furesta quandu si sveglianu in a caravana in a furesta. Dopu avè sperimentatu questu, ùn ci hè micca ritornu. "Li mancherà sempre a natura", disse.

I sporti risichi sò avà sicuri

L'amante di l'avventura Orkun Olgar, chì face ancu sport estremi, hè di l'opinione chì l'interessu per i sport estremi aumenterà dopu à u coronavirus.

Olgar hà dettu: "Sporti estremi cum'è a mountain bike, l'immersione, u windsurf è u parapente ponu attirà una grande attenzione postu chì sò generalmente fatti individualmente in natura. Questi sporti sò in a categuria di sport estremi in quantu à i risichi chì portanu, ma postu chì sò realizati fora di e persone durante u periodu epidemicu, minimizanu u risicu di virus. "Questu li rende sicuri, almenu in quantu à coronavirus", disse.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*