U Metro di Kiev hà riavviatu dopu una pausa di dui mesi

U metro di Kiev hà cuminciatu à operare di novu dopu una pausa di dui mesi
U metro di Kiev hà cuminciatu à operare di novu dopu una pausa di dui mesi

U 25 di maghju, u metro in Kiev è Kharkov ripigliò u serviziu; Una decisione hè prevista oghje in quantu à l'operazione di metro in Dnipro. I metro in Ucraina anu cessatu di travaglià à a mità di marzu per via di u focu di coronavirus.

U metro in Kiev hà cuminciatu à travaglià à 5.45 di a matina, mentre chì u metro di Kharkiv hà cuminciatu à piglià passageri à 5.30.

I passageri sò permessi di entre in u metro solu cù maschere. Hè statu annunziatu prima chì i guanti seranu ubligatoriu in u metro di Kiev, ma più tardi sta decisione hè stata cambiata è i guanti ùn sò più obligatorii.

U serviziu di stampa di u metro di Kiev hà dettu chì i passageri cù una febbre sopra 37.2 ° C ùn saranu micca permessi di entre in u metro. À u listessu tempu, u capu di l'operazione di risposta d'emergenza # 47 hà dettu chì i travagliadori di u metro ùn anu micca fà scans di temperatura per tutti i passageri, solu per quelli chì anu "segni visuali di infezione respiratoria aguda".

Nutendu chì ogni trè ore in u metro di Kiev, i vagoni è e stazioni seranu disinfettati prima di ogni partenza, "Almenu 1.5 m di distanza deve esse lasciata trà e fila in u metro, ancu in l'office di biglietti è i terminali di self-service, nantu à e piattaforme. è in u lobby di e stazioni. In casu di congestione di passageri, u numeru di passageri in stazioni di metro hè limitatu (cumpresa a chjusura completa o parziale di l'ingressu).

Dopu a quarantena, u periodu di viaghjà cù muniti in u metro di Kiev hè finitu è ​​serà pussibule di passà solu cù KyivSmartCard, applicazioni mobili è carta bancaria se dispunibule in a stazione. E carte verdi acquistate in precedenza ponu esse usate per un mesi più.

A metro in trè cità ucraine hà ancu cessatu di travaglià u 17 di marzu per via di l'epidemie di coronavirus.

U flussu di u passageru di u metro in Kiev hè di circa 1.4 milioni, in Kharkov 600 mila, in Dnipro 18 mila. (Fonte: ukrhaber)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*