117 mila maschere sò state distribuite in un ghjornu da i mascumatics

mille maschere sò state distribuite in un ghjornu da i maschilisti
mille maschere sò state distribuite in un ghjornu da i maschilisti

L'applicazione Maskmatic di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà furnitu comodità à i citadini per accede à e maschere mediche gratuitamente. 19 mila 4 maschere sò state distribuite solu u luni 117 di maghju trà i maschilisti à 330 punti.

Dopu chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà iniziatu in duie stazioni di metro u 17 d'aprile, serà cumpletata cù tutte e stazioni di metro da u 30 d'aprile. Karşıyaka è i moli di traghetti Bostanlı sò stati un salvatore per i citadini. Dopu à u curfew di trè ghjorni trà 1-3 di maghju, 4 mila 117 maschere sò state acquistate da i maschilisti u luni 330 di maghju.

Ricezione senza cuntattu

In questi ghjorni, quandu ci hè una grande necessità di maschere mediche per via di a riduzione di u risicu di trasmissione di coronavirus è di u so usu obligatoriu in i spazii publichi, una media di 19 mila maschere sò distribuite gratuitamente per ghjornu da i maschilisti à 100 punti. . U numeru di maschere mediche chì a municipalità metropolitana di Izmir hà distribuitu gratuitamente dapoi u 30 di marzu hà superatu i 2 milioni. Attualmente, u staffu Metropolitanu è i trainees di a Fabbrica Vocational producenu 60 mila maschere per ghjornu. Cinque pacchetti di maschere ponu esse acquistati senza cuntattu scannendu İzmirimKart una volta à settimana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*