U vaccinu Kovid-19 hè ghjuntu à i prucessi animali

a vacuna covid hà ghjuntu à u stadiu di l'esperimenti animali
a vacuna covid hà ghjuntu à u stadiu di l'esperimenti animali

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu chì trè università anu ghjuntu à u stadiu di teste in animali per a vacuna recombinante da esse sviluppata contr'à Covid-19, è una di elle hà iniziatu esperimenti. Dichjarà chì a fase clinica hè ghjunta dopu à l'esperimenti, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu da ottene i studii chì ghjunghjeranu à a fase di prova clinica à a fine di l'annu". disse.

U Ministru Varank hà fattu dichjarazioni in quantu à l'agenda in a trasmissione in diretta CNN TÜRK è spiegò u travagliu realizatu in u scopu di a lotta contru u novu tipu di coronavirus Covid-19.

A NOVA LINEA POTE ESSERE INSTALLATA

Dichjarà chì ghjunghjeranu à u scopu di 5 mila à a fine di maghju in a produzzione di respiratori di cure intensive domestiche, Varank hà nutatu chì ASELSAN pò ancu stabilisce una nova linea se ne necessariu.

C'È A DOMANDA

Varank hà nutatu chì anu mandatu sti dispusitivi in ​​Somalia, chì ùn avia mai avutu respiratori di terapia intensiva prima, è hà dettu: "Attualmente, ci sò richieste da i paesi chì volenu cumprà sti dispusitivi, ma prima di tuttu, sicuru, avemu bisognu". disse.

SERÀ U PRIMU IN U MONDU

Parlendu di u travagliu nantu à a produzzione di kit di diagnostichi lucali è naziunali, Varank hà dettu: "Ci sò ancu sviluppi boni. Avemu intenzione di pruduce u prototipu di un kit di diagnosticu rapidu chì sustenemu, chì pò attualmente dà risultati rapidi, ma hè basatu annantu à a nanotecnologia invece di a microbiologia, versu ghjugnu, chì pò esse u primu in u mondu. "Se i testi sò riesciuti è ottenemu boni risultati, averemu a pussibilità di presentà un novu pruduttu innovativu in u mondu". disse.

STUDI DI VACCINE E DROG

Varank hà dichjaratu chì ci hè una stretta cooperazione cù i scientisti è l'università in i studii di vaccini è droghe da esse sviluppati contr'à Covid-19 è hà dettu: "3 università anu ghjuntu à u stadiu di esperimenti animali per a vacuna recombinante. Unu hà ancu iniziatu a prova di l'animali. Quì, dopu chì l'esperimenti animali sò finiti, i studii clinichi anu da esse realizatu. Quandu avemu principiatu sti studii, avemu sottolineatu chì sustenemu studii chì ponu ottene risultati assai rapidamente durante stu periodu. Dunque, sustenimu digià studii chì entreranu in studiu clinicu à a fine di l'annu à u più tardi cù sta piattaforma ". disse.

I STUDI CLINICI SONT IN CAMERA

Spieghendu chì i gruppi di vaccini creati prima anu trasfurmatu i so studii in Covid-19, Varank hà dettu: "Sperendu, pensemu chì à a fine di l'annu, seremu capace di ottene i studii chì ghjunghjeranu à a fase di prova clinica". disse.

A MASCHERA VENGA STANDARD

Varank hà nutatu chì a capacità di produzzione di ogni ghjornu in Turchia hà superatu i 40 milioni di maschere a settimana passata è hà dettu: "Di sicuru, queste sò e maschere chirurgiche di cui parlemu. In più, avemu travagliatu strettamente cù l'Istitutu di Standards Turchi (TSE), i nostri ministeri pertinenti è federazioni tessili in quantu à e maschere di cotone pettinatu è di tela. Averemu una dichjarazione nantu à i normi di maschere di tela in pochi ghjorni. A capacità di ogni ghjornu di 40 milioni di maschere chirurgiche hè digià assai alta. Inoltre, prontu annunceremu e norme in quantu à e maschere di tissuti micca dispunibuli. Discuteremu u prezzu di u tettu cù u nostru Ministeriu di Cummerciu. "U nostru Ministeru di u Cummerciu pò annunzià u prezzu di u tettu per e maschere chì soddisfanu e cundizioni basi." Hà fattu una dichjarazione.

TEST COVID-19 IN OIZS

Varank hà nutatu chì e teste Covid-19 seranu realizate in tutte e zone industriali organizzate à a fine di u mese, è hà dichjaratu chì circa 15 mila teste sò state realizate finu à avà solu in Kocaeli. Indicà chì i campioni anu cuminciatu à esse raccolti in Ankara, Varank hà dettu chì u prucessu serà ancu principiatu in e grande cità industriali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*