U Ministru di a Salute, Koca, "L'epidemie hè sottu cuntrullata hà dettu è avvistatu"

Se pigliemu a nostra vita suciale sottu à u cuntrollu, vi vedemu boni ghjorni.
Se pigliemu a nostra vita suciale sottu à u cuntrollu, vi vedemu boni ghjorni.

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà fattu dichjarazioni dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu di Coronavirus, chì hè stata tenuta via videoconferenza.

U Ministru Koca, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì Turchia hè nantu à l'agenda di a cumunità mundiale cù a so strategia, l'innuvazione in u trattamentu è e misure dapoi u principiu di l'epidemie.

Ellu disse chì 198 settimane hè un pocu tempu in a lotta contru una tale epidemia chì minaccia a vita in 4 paesi, hà pigliatu 373 milioni 294 mila persone, hà causatu a morte di 8 mila persone, è hà purtatu l'ordine suciale à i ghjinochji in i paesi cù una ecunumia assai forte è un altu standard di vita.

"Coronavirus hè l'epidemie glubale di u mondu glubale"

Indicà chì l'epidemie hè stata u primu avvenimentu à scala globale induve a maiò parte di a ghjente hè morta per a stessa ragione dopu a Siconda Guerra Munniali, Koca hà dettu: "L'umanità ùn hà mai scontru una tale epidemia chì hà inghiottitu u mondu sanu à u stessu tempu. U coronavirus hè l'epidemia glubale di u mondu glubale. L'epidemie ci obbliga à limità u muvimentu, à esse isolati, à avè menu cuntattu è à campà in modu cuntrullatu.

Evaluendu a tavola di coronavirus di ogni ghjornu in Turchia ieri, u Ministru Koca hà dettu: "Era una foto assai megliu cà in i vechji tempi. U nostru numeru di pazienti recuperati hà righjuntu u 70 per centu di u nostru numeru tutale di pazienti. Per mette in numeri, 141 di i nostri 475 pazienti anu ricuperatu a so salute. Ancu se a nostra capacità di teste di ogni ghjornu hà righjuntu 98 mila, ùn ci hè micca bisognu di teste à questu livellu per via di a regressione di a malatia. U tassu di positività in i testi hè in diminuzione regularmente ", disse.

"Ricuperazione consistente"

Dichjarà chì a misura è u trattamentu cumplementarii cù a filiazione applicata da u 10 di marzu, u Ministru Koca hà dettu: "In e prime 4 settimane, avemu cambiatu u cursu di l'avvenimentu cù 83 milioni di persone. L'11 d'aprile, 33 persone sò state testate è 170 sò stati diagnosticati. Questa era a data cù u più altu numeru di casi. U 5 d'aprile, u numeru di teste di ogni ghjornu hè aumentatu à 138 mila 29. Malgradu l'aumentu di e teste, u numeru di novi pazienti hè diminuitu. Avemu statu in una ricuperazione stabile da a quinta settimana di l'epidemie. In e cundizioni attuali, l'epidemie hè sottu cuntrullata ", disse.

"Se demu à u virus una opportunità, hè pussibule di vultà à 1 mese fà"

Sottulineendu chì hè periculosu di pensà chì tutte e persone chì portanu u virus sò isolate in ospedali o in casa, Koca hà dettu: "U virus continuerà à esiste trà noi in questa sucità per un periodu chì ùn pudemu micca cunnosce per avà. U virus serà in muvimentu in u mondu ", disse.

"Mancu in a folla imprudente hè un risicu"

Esprimendu chì certi capricci di ogni ghjornu è cuncessioni ponu esse scuntrati cum'è "Questu hè", Koca hà dettu, "Semu in u prucessu di una pandemia. Hè un risicu per entra in a fila di shopping suspendendu e regule chì ci prutegeranu da u virus, è interferiscenu imprudente cù a folla di u mercatu ".

"U mondu ùn hè micca u mondu prima di Wuhan"

U Ministru Koca hà dichjaratu chì Turchia hè davanti à u mondu è hè in u sicondu periodu di a lotta, è hà dettu: "U puntu chì avemu ghjuntu hè cusì promettente chì apremu laboratori di teste in zoni industriali per prutege a salute di l'impiegati è prevene a contaminazione. . Sviluppemu misure è regule per a gestione di u risicu di pandemia per i posti di travagliu. Cum'è u Ministeru, creemu i normi di salute richiesti da a nova vita. Tutti sapemu chì u prucessu ùn hè micca una normalizazione tipica. I vechji ghjorni ùn sò micca esattamente tornati. A pandemia hà purtatu un modu di vita è hà dimustratu ciò chì hè pussibule. E riunioni di grandi istituzioni sò tenute via videoconferenze. I guverni si riuniscenu ancu è piglianu grandi decisioni in quantu à i so paesi. Stu mondu ùn hè micca u mondu prima di Wuhan ", disse.

L'utilizatori "Life Fits Home" righjunghji 10 milioni

Dichjarà chì a vita suciale cuntrullata per tutti cum'è individuu, in essenza, hè maschera + distanza suciale, Koca hà dettu:

"A vita suciale cuntrullata significa ancu esse alluntanatu da l'ambienti risicatu è organizà a nostra vita di ogni ghjornu in modu chì minimizza u risicu. L'implementazione riescita di una vita suciale cuntrullata dipende da i cuntributi di l'istituzioni, chì chjameremu l'altra parte di l'urganizazione suciale, è e misure chì piglianu.

Spieghendu chì l'applicazione mobile facilitante, libera è facilmente scaricabile di Hayat Eve Sığar informa nantu à i pussibuli risichi è furnisce una guida contru i risichi, Koca hà dettu chì oghje, i so utilizatori anu righjuntu 10 milioni.

Affirmando chì u periodu di a Vita Suciali Cuntrullata hè un periodu in quale e misure seranu applicate micca solu individualmente, ma in unità suciale, Koca hà dettu: "Seguemu definitivamente a regula di a maschera è a distanza. Avvisemu quelli chì stendenu sti misure o agisce cum'è s'ellu ùn ci hè micca risicu. Avemu da incuragisce e nostre istituzioni, è ancu sviluppà e nostre pruposte. A vita suciale cuntrullata hè una vita in a quale a rispunsabilità hè sparta in a lotta contru l'epidemie. In a lotta contru Corona, ciò chì avemu bisognu di assicurà à questu puntu hè una forte stabilità. Cù l'esperienza chì avemu acquistatu, simu avà più meticulosi è assertivi in ​​u nostru travagliu. Avemu l'epidemie sottu cuntrollu. Se pigliemu u cuntrollu di a nostra vita suciale, videremu i boni ghjorni. Belli, ghjorni assulanati ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*