U museu Rahmi M. Koç hà riapertura à i visitatori

U museu womb m koc hè apertu à visità di novu
U museu womb m koc hè apertu à visità di novu

Rahmi M. Koç Museum, u primu è l'unicu museu di l'industria di Turchia, hà scontru i so visitatori dopu trè mesi è mezu. Offrendu un ambiente sicuru cù misure d'igiene è di distanza suciale, u museu cuntinueghja à riflette u patrimoniu industriale cù a so ricca cullezzione.

U museu Rahmi M. Koç, chì hà sospesu temporaneamente e so attività in u scopu di e misure Covid-19, hà riapertura e so porte. U museu Rahmi M. Koç, chì hà una vista unica nantu à a riva di u Cornu d'oru, intrecciatu cù e bellezze storichi di Istanbul, hà cunservatu a so caratteristica di esse u primu è unicu museu industriale di Turchia per 26 anni.

U museu, chì hà sguassatu e fruntiere cù a visita di u museu chì offriva in linea è u cuntenutu aghjurnatu spartutu nantu à i so cunti suciali durante u periodu chjusu, offre a so ricca cullezzione à i so visitatori di novu in cunfurmità cù e misure di distanza suciale è di igiene. Comu parte di e misure di u novu periodu, a temperatura di tutti i visitori hè presa à l'entrata di u Museu Rahmi M. Koç. Un totale di 500 persone ponu esse presenti à u stessu tempu in u museu, induve hè obligatoriu di portà maschere durante a visita.

In u Museu Rahmi M. Koç, chì accoglie quelli chì volenu scopre e leggende di u trasportu, l'industria è a storia di a cumunicazione in un ambiente sicuru, tuttu u persunale hè statu furmatu nantu à Covid-19, è a manutenzione di u sistema di ventilazione hè stata realizata in cunfurmità cù u novu. rigulamenti. Precauzioni sò ancu applicate cù alta precisione in spazii cum'è caffè, ristoranti è buttreghi in u museu. Ci sò disinfettanti di e mani in i spazii cumuni, è ci sò stuoie disinfettanti à l'entrate di l'edificiu. Alcune sezioni di u museu, chì hè disinfettatu à intervalli regulari, resteranu chjusi finu à u prossimu annunziu, è i tour di treni è sottumarini ùn saranu micca. I prugrammi educativi è l'attellu ùn saranu micca tenuti per un tempu, è i schermi di cuntattu in u museu ùn saranu micca operati.

Rahmi M. Koç Museum appellu à invitati di tutti i gruppi di età, da 14 à 7, cù più di 70 mila oggetti. Da u 1898 Malden Steam Car à u primu Anadol 1963; Rispecchia a storia industriale cù diversi ogetti di epoche diverse, da mudelli di mutori di vapuri à u Carru di u Regnu di Sultan Abdulaziz, da un telescopiu di transitu à u mudellu originale patentatu di u telegrafu Edison. I buttreghi di a Nostalgic Street piglianu i visitori per una passeggiata in u 19u seculu. L'esposizione "Time Travel Ferries" di Erdem Cever cuntinueghja à incontru cù l'amatori d'arte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*