U Ministru Varank hà fattu a so prima visita di fabbrica à Eskişehir in u Processu di Normalizazione

U Ministru Varank hà fattu a so prima visita di fabbrica in Eskisehir in u prucessu di nurmalizazione.
U Ministru Varank hà fattu a so prima visita di fabbrica in Eskisehir in u prucessu di nurmalizazione.

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà fattu a so prima visita di fabbrica in Eskişehir in u prucessu di nurmalizazione dopu l'epidemie di coranavirus, chì si trasformò in una pandemia globale.

U Ministru Varank, chì hà spartutu in u so contu di e social media cù l'hashtag di National Technology Move, hà dettu: "U putere di l'industria turca hà digià superatu i so limiti è continuerà à fà. Avemu a nostra firma nantu à l'elicotteru pruduttu per a Corea di u Sud. U corpu mediu di l'elicotteru utilitariu coreanu hè pruduttu in Eskişehir. U Ministru Varank, chì hà fattu avvisi di Covid-19 durante e so visite in fabbrica, hà distribuitu e guide di Pruduzzione Sicura è Serviziu Sicuru di Covid-19 preparate da l'Istitutu di Standards Turchi (TSE) à i pruprietarii di a cumpagnia.

U Ministru Varank hà riavviatu a so fabbrica è e so visite à u situ di produzzione, chì hà pigliatu una pausa per via di a pandemia, da Eskişehir durante u prucessu di nurmalizazione. Durante a so visita à u Ministru Varank, u presidente di l'Uffiziu di Trasformazione Digitale di a Presidenza Ali Taha Koç, i deputati di Eskişehir Harun Karacan, Prof. Dr. Emine Nur Günay, Metin Nurullah Sazak, u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız è u presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal eranu accumpagnati.

"500 MILIONI DOLLARS EXPORT, 1200 IMPIEGU"

Assistendu à a ceremonia di prova di u Primu Motore di Missile Anti-Ship di Turchia à Medium Range TEI-TJ300 in u Campus Eskişehir di l'Industria di Motori TEI-TUSAŞ, u Ministru Varank hà visitatu u cantiere di u Prughjettu di a Nova Fabbrica di Asciugatura di Haier Europe, chì pruducerà l'apparecchi elettrici. U Ministru Varank, chì hà ricevutu infurmazioni da l'autorità ligati à a custruzzione, hà dettu: "Avemu seguitu da vicinu u novu investimentu di a cumpagnia in Eskişehir, chì serà a nova basa di produzzione di Turchia, Haier Europe da u primu ghjornu. Grazie à l'incentivi d'investimentu prioritari, a fabbrica chì avemu purtatu in a nostra pruvincia principia a produzzione in ghjennaghju 2021. L'obiettivu hè di 500 milioni di dollari di esportazioni, 1200 impieghi supplementari ".

"UN FORNITORE IMPORTANTE DI A NOSTRA INDUSTRIA"

A seconda tappa di u Ministru Varank in a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir (OSB) era a fabbrica di gomma. Visità i siti di pruduzzione, u Ministru Varank hà ricevutu infurmazioni da u presidente di u cunsigliu di direzzione di a fabbrica. In quantu à a so visita, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu fattu ispezioni in a fabbrica di Rekor Rubber, unu di i capi di Turchia in u so settore. A cumpagnia, chì hè un fornitore impurtante di a nostra industria, hà cuntinuatu a so attività in questu periodu senza ricorrere à alcun sustegnu di u guvernu, malgradu l'epidemie di coronavirus.

"GIOCATORE IMPORTANTE IN I MERCATI UE, USA E RUSSIA"

U Ministru Varank hà poi visitatu una fabbrica chì produce in u settore di l'automobile è di i prudutti bianchi è hà scontru cù i travagliadori. sohbet hà fattu. L'ufficiali di a Cumpagnia anu infurmatu à u Ministru Varank nantu à u robot chì pruduce senza toccu umanu. Dichjarà chì stanu da tutti quelli chì creanu un valore aghjuntu, u Ministru Varank hà dettu: "U valore di l'esportazione di ESALBA, chì pruduce in i settori di l'automobile, di i bianchi è di i settori integrati, hè di 8 dollari per kilogramu. A cumpagnia chì investe in a digitalizazione, l'innuvazione è u disignu; Hè un attore efficace in i mercati di Germania, Francia, Inghilterra, USA è Russia ".

SIGNATURA TURCA IN HELICOPTER COREANO

L'ultima tappa di u Ministru Varank in l'OSB era a fabbrica chì produce nantu à l'industria di difesa. U Ministru Varank, chì hè statu informatu da i dirigenti di a cumpagnia, hà visitatu u spaziu di produzzione. Riventendu a vite nantu à l'elicotteru di u scopu generale pruduttu per a Corea di u Sudu, u Ministru Varank hà firmatu u so nome è hà dettu: "U putere di l'industria turca hà digià superatu i so limiti è hà da cuntinuà à fà. Avemu a nostra firma nantu à l'elicotteru pruduttu per a Corea di u Sud. U corpu mediu di l'elicotteru utilitariu coreanu hè pruduttu in Eskişehir.

ERA AVVISU COVID-19

U Ministru Varank, chì hà fattu avvisi di Covid-19 durante e so visite in fabbrica, hà distribuitu TSE COVID-19 Safe Production è TSE COVID-19 Safe Service guide preparate da TSE à i pruprietarii di a cumpagnia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*