Una decisione nantu à u locu di l'impositu supplementu nantu à l'impurtazioni di i prudutti bianchi

una decisione nantu à u locu di l'impositu supplementu nantu à l'impurtazioni nantu à i prudutti bianchi
una decisione nantu à u locu di l'impositu supplementu nantu à l'impurtazioni nantu à i prudutti bianchi

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà dichjaratu ch'elli anu trovu pusitivu chì l'imposta doganale addiziale da esse applicata à tassi finu à u 30 per centu nantu à diversi prudutti impurtati sustene l'industria di u paese in mantene a so produzzione è a cumpetitività durante stu periodu di transizione.

Cù a decisione addiziale à a decisione di u regime d'importazione, hè statu annunziatu recentemente chì hè statu decisu di applicà un dazi doganali supplementari finu à u 30 per centu temporaneamente finu à u 2020 di settembre di u 30, è finu à u 25 per centu dopu à questa data. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir (EOSB), Nadir Küpeli, hà dichjaratu chì anu trovu a decisione presa pusitiva in quantu à a prutezzione di l'industria domestica è hà dettu: "Secunnu a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale, sò stati imposti tassi supplementari. nantu à più di 400 prudutti impurtati. In u scopu di sta decisione presa da u nostru statu, l'applicazione di tasse supplementari nantu à certi prudutti impurtati cum'è frigoriferi, lavatrici, lavastoviglie è forni hè un passu pusitivu in quantu à sustene a prutezzione è u sviluppu di a nostra pruduzzione domestica.

Supportarà u rinfurzamentu di i nostri industriali in u mercatu domesticu

Nutendu chì a decisione presa sustenerà l'industriali per diventà più forte in u mercatu domesticu, Küpeli hà dettu: "In questu periodu, 119 mila prudutti sò stati impurtati in u nostru paese. A quantità d'importazione in 2019 era 390 mila unità. Siccomu questi prudutti impurtati cù imposte supplementari sò generalmente prudutti caru chì appellu à u livellu di l'ingudu superiore, ùn copre micca i prudutti bianchi chì i nostri citadini utilizanu in generale. A decisione presa in questu cuntestu sustenerà u rinfurzamentu di i nostri pruduttori domestici è industriali in u mercatu domesticu ".

L'industria di i prudutti bianchi hè assai impurtante per Eskişehir

Dichjarà chì Eskişehir hè unu di i centri di produzzione più impurtanti di l'industria di l'impurtanza bianca, u presidente Küpeli hà dettu: "Eskişehir hè unu di i centri di produzzione di l'industria di l'impurtanza bianca più impurtanti di u nostru paese, avemu più di 70 cumpagnie chì producenu in u settore di l'impurtanza bianca in Eskişehir. cum'è principale è sub-industria è Più di 13 mila persone sò impiegati in questi urganisazione. Ogni annu, in a nostra pruvincia sò pruduciuti milioni di prudutti bianchi cum'è frigoriferi, lavastoviglie, asciugatrici è forni. In i primi trè mesi di u 2020, 3 milioni 6 mila frigoriferi, lavatrici, lavapiatti è forni sò stati fabbricati in u nostru paese, 488 milioni 1 mila sò stati venduti in u nostru paese, mentre chì 680 milioni 4 mila sò stati esportati.

Saria utile per riduce u SCT per rinvivisce a produzzione.

U presidente Kupeli hà dettu chì a riduzzione SCT deve esse fatta in i prudutti bianchi è hà dettu: "A causa di u coronavirus (Covid-19), tutti i settori passanu per un periodu difficiule in questu periodu. Pensu chì saria benefiziu per u nostru guvernu per riduce. l'impositu SCT nantu à i bianchi per un tempu. In questu modu, sia l'impieghi in u settore sia a produzzione è u cunsumu aumenteranu, cusì e perdite ecunomiche dovute à u coronavirus fermanu à un livellu minimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*