Una Nova Era in i Pagamenti di Garanzia Autostradale

nova era in i pagamenti di guaranzia di l'autostrada
nova era in i pagamenti di guaranzia di l'autostrada

Una nova era in i pagamenti di "garantia" per i ponti è l'autostrade... Dopu à u Ponte Yavuz Sultan Selim è l'Autostrada di l'Anello di u Nordu, hè statu recentemente decisu di cambià à un metudu duale per i pagamenti di garanzia per u Ponte Osmangazi è Gebze-Orhangazi-Izmir. Autostrada.

I pagamenti saranu fatti in periodi di 6 mesi. Hè previstu chì un pagamentu di circa 1 billion 800 million TL serà fattu per u Yavuz Sultan Selim Bridge à a fine di lugliu per a prima mità di questu annu. Un pagamentu di sta quantità per u Ponte Osmangazi è l'Autostrada Izmir serà fattu à a fine di settembre o in uttrovi.

Sicondu a nutizia di Olcay Aydilek da Habertürk; "U Ponte Yavuz Sultan Selim è l'Autostrada di l'Anellu Nordu, u Ponte Osmangazi è l'autostrada Gebze-Orhangazi-Izmir, u Tunnel Eurasia, chì sò chjamati "mega" in publicu, sò stati custruiti da u settore privatu cù u build-operate-transfer (BOT) mudellu. In questi prughjetti, i pedaghji di i veiculi sò stati determinati in valuta straniera. U statu hà garantitu un certu numaru di veiculi per passà à i prughjetti in quistione. Se i pedaghji di i veiculi sò sottu à u limitu di garanzia, u statu paga a diferenza.

U cunsorziu İÇTAŞ-Astaldi opera u Ponte Yavuz Sultan Selim è l'Autostrada di l'Anellu Nordu. U statu prima facia pagamenti di garanzia annuali per i prughjetti di ponti è autostrade. Dopu à l'aumentu di scossa in u scambiu in l'aostu 2018, u sistema di pagamentu duale hè statu introduttu. Per quessa, i pagamenti di guaranzia sò fatti in lugliu per a prima mità di l'annu è in ghjennaghju di l'annu dopu per a seconda mità.

In questu cuntestu, u pagamentu di guaranzia serà fattu à u Ponte Yavuz Sultan Selim à a fine di lugliu per a prima mità di questu annu. Una quantità di circa 1 miliardi 800 milioni TL hè calculata. A quantità netta da esse pagata serà revelata in i primi ghjorni di u novu mese.

NOVA DECISIONE

Dopu à u terzu ponte, u ponte Osmangazi è l'autostrada Gebze-Orhangazi-İzmir anu cambiatu recentemente à u metudu duale per i pagamenti di garanzia. U pagamentu di garanzia à Yolu Yatırım AŞ, chì hà custruitu è ​​​​opera stu prughjettu, per a prima mità di u 2020 serà fattu à a fine di settembre o d'ottobre. Hè previstu chì u Ponte Osmangazi serà pagatu u listessu quantità chì u terzu ponte. A seconda tranche di pagamentu di garanzia per stu prughjettu (per a seconda mità di 2020) serà fatta in marzu o aprile di l'annu dopu (2021).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*