Izmir ùn mostra più focu d'artificiu

Izmir ùn mostrarà più focu d'artificiu
Izmir ùn mostrarà più focu d'artificiu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà decisu di ùn include micca spettaculi pirotecnici in i so avvenimenti. Ministru Tunç Soyer"Cuntinuemu e nostre celebrazioni in tutta a so gloria. Tuttavia, ùn permetteremu micca di mori i viventi, a ghjente di respira velenu, è a nostra aria, l'acqua è a terra per esse contaminati per via di a gioia chì un spettaculu di 5 minuti ci darà ".

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà decisu di ùn include micca spettaculi pirotecnici, chì contaminanu a natura è causanu a morte di l'esseri viventi, in e so attività. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana hà da cuntinuà à celebrà in tutta a so gloria in i ghjorni impurtanti, u sindaco Soyer hà dettu: "Tuttavia, ùn permetteremu micca chì l'esseri viventi mori, a ghjente respira velenu, è a nostra aria, l'acqua è a terra sò contaminati per via di a gioia chì un spettaculu di 5 minuti ci darà ".

Dichjarà chì a situazione hè stata rivista dopu l'ultima splusione in a fabbrica di pirotecni in Sakarya, u sindaco Soyer hà dettu: "Pensu chì sta forma di divertimentu, chì dannu a vita in ogni aspettu, da a so pruduzzione à a so prestazione, deve esse evitata immediatamente in İzmir. . Per quessa, dichjarò chì a Municipalità Metropolitana di Izmir ùn utilizerà più i fuochi d'artificiu in i so avvenimenti. Siccomu cunnoscu assai bè u valore chì i mo concittadini di Izmir ponenu à a vita, ùn aghju micca dubbitu chì mi susteneranu in questa materia ".

Chjama à i merri di u distrittu

U presidente Soyer hà dichjaratu chì ogni spettaculu di focu d'artificiu significa a produzzione di più pirotecnici è hà cuntinuatu cusì: "Omicidi di travagliu in fabbriche è attelli chì pruducenu senza supervisione è suffocate irregularmente tutti noi. Se l'usu diminuite, a perdita di vita per via di a pruduzzione di pirotecni, chì ùn hè micca una necessità ubligatoria, finisce ancu ". Indirizzendu à i sindaci di u distrittu di Izmir, u sindaco Soyer hà dettu: "Invitu à i nostri sindaci di distrettu à ùn aduprà pirotecnici in i so avvenimenti. Perchè questu hè degnu di Izmir cuntimpuraniu ", disse.

U sindaco Soyer hà preferitu micca aduprà fuochi d'artificiu in celebrazioni ufficiali in Seferihisar durante u so mandatu di sindaco di 10 anni.

U focu d'artificiu causanu incendi è a morte di l'essiri viventi, in particulare l'acelli. I chimichi, i gasi tossichi è i metalli pesanti liberati in l'atmosfera dopu l'esplosione contaminanu l'aria, u mare è a terra. L'urganisazioni ambientali anu longu petizioni per pruibisce i fuochi d'artificiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*