L'offerta serà aperta per u prughjettu di l'autostrada Çeşmeli Taşucu

Sarà aperta l'offerta per u prughjettu di l'autostrada Cesmeli Tasucu
Sarà aperta l'offerta per u prughjettu di l'autostrada Cesmeli Tasucu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà datu a bona nutizia chì a prima licitazione di u prughjettu di l'autostrada Çeşmeli-Taşucu, strettamente ligata à i centri turistici in Mersin, serà aperta.

In u scopu di u so prugramma in Mersin, Karaismailoğlu hà esaminatu i travaglii stradali realizati trà a regione Çeşmeli-Taşucu è Ayrancı-Köserelli in u distrittu di Erdemli è hà scontru cù i citadini.

Facendu una dichjarazione dopu à l'esame Ayrancı-Köserelli, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì sò ghjunti in a cità per esaminà i prughjetti in corso è previsti in situ è ​​hà dettu: "Seremu sempre cun voi cù u travagliu chì avemu fattu è faremu per fà a vostra vita. più faciuli. Avemu intesu u cuntrattu, i nostri amichi di u dipartimentu di l'autostrade sò ancu quì. Speremu, finiremu sta strada u più prestu pussibule. Sarà un modu chì vi cunvene è aumenterà u vostru cunfortu è a qualità di vita. Speremu, seremu sempre cun voi in travaglii megliu nantu à a strada di serviziu ".

"Semu andendu in offerta per l'area di Çeşmeli-Kızkalesi"

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu inspeccionatu ancu a regione Çeşmeli-Taşucu, induve l'autostrada hè prevista per esse custruitu, è hà dettu: "Avemu esaminatu u nostru prughjettu in quantu à l'autostrada Çeşmeli-Taşucu è avemu ricevutu informazioni. Spergu chì andemu in offerta per a sezione Çeşmeli-Kızkalesi u più prestu pussibule. Teneremu l'offerta per Çeşmeli-Kızkalesi in Aostu, sperendu prima di a fine di l'estate. Avemu fattu tutti i nostri piani di mette in opera stu locu prima di i prossimi 2 anni. Spergu chì pruveremu di serve in un modu chì vi cunvene in 2 anni. disse.

Lütfi Elvan, presidente di a Cummissione di Pianificazione è Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà ancu enfatizatu chì u prughjettu di l'autostrada Çeşmeli-Taşucu hè di grande impurtanza in quantu à u turismu.

Ayrancı-Köserelli hà sottolineatu chì u travagliu stradale hè ancu impurtante per a ghjente di a regione.

Accumpagnatu da u guvernatore Ali İhsan Su, Karaismailoğlu hà ancu visitatu i sinkholes Heaven-Hell in u distrittu di Silifke.

Karaismailoğlu hà ancu esaminatu i travaglii stradali trà i distretti Silifke-Mut è Silifke-Gülnar è hà ricevutu informazioni da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*