Ministru annunciatu! Türksat 6A Satellite serà mandatu in u spaziu in u 2022

u ministru hà annunziatu chì Turksat serà ancu mandatu in u spaziu
u ministru hà annunziatu chì Turksat serà ancu mandatu in u spaziu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, un ghjornu cum'è u 15 di lugliu hè statu intarratu in a storia, per ùn esse mai più sperimentatu, è chì a vittoria di u 15 di lugliu hà dimustratu chì u spiritu di Çanakkale è Sarıkamış hè ancora fresca.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli prutegeranu e reliquie di i nostri 15 citadini martiri è u persunale di u martire Türksat Ahmet Özsoy è Ali Karslı, chì anu marciatu à u martiriu di fronte à balli traditori a notte di u 251 di lugliu, à u costu di a so vita. Sottulineendu chì Türksat hè un attore impurtante in u mondu in a trasmissione satellitare, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii cuntinueghjanu cù successu è senza interruzzione. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u satellitu TÜRKSAT 5A hè previstu per esse mandatu in u spaziu in l'ultimu trimestre di u 2020, è u satellitu TÜRKSAT 5B hè previstu per esse mandatu in u spaziu in u sicondu trimestre di u 2021, è TÜRKSAT 6A, u nostru primu locu domesticu è naziunale. satellita di cumunicazione, serà mandatu in u spaziu in u 2022.

A DETERMINAZIONE DI A NOSTRA NAZIONE MUSTRA À U MONDU CHE U PERIODU DI COUPS IN TURCHIA hè FINI

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà assistitu à u prugramma di Cummemorazione di u 15 di Lugliu per a Democrazia è u ghjornu di l'Unità Naziunale urganizata da Türksat. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì mentre eranu tristi di perde 251 di i nostri citadini in una notte, d'altra parte, anu sentitu l'onore di firmà una resistenza senza precedente in u mondu, è hà dettu: "A vittoria di u 15 di lugliu hè l'onore di i nostri. nazione, i nostri martiri è veterani chì sfidanu tanki è aerei ".

Dichjarannu chì a nostra nazione hà fiascatu stu tentativu di colpu di colpu in pienu e strade è e piazze è risichendu a morte, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "A nostra nazione hà iniziatu una nova era in a nostra storia antica scrivendu una epica cù un curagiu è una spiritualità chì ùn hè senza pari in u mondu. 15 di lugliu, a nazione ùn s'inchina, Turchia ùn hè micca scunfitta ".

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì a nostra amata nazione hà purtatu à a luce una di e notti più scure in a storia di Turchia cù a so determinazione, u spiritu di lotta è a perseveranza in esigenti demucrazia, hà dettu chì a nazione hà dimustratu à u mondu sanu chì u libru di i colpi hè avà. chjusu in Turchia. Enfatizendu chì a nazione, chì hà persu a so vita in faccia à l'azzioni di FETO, ùn hà micca toccu a so patria, u Ministru Karaismailoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"In fronte à stu vile attaccu contr'à l'integrità indivisibule di a so patria, anu scrittu una epica cù a so resistenza à u costu di a so vita, anu ottenutu una vittoria storica! Sta vittoria hà dimustratu chì u spiritu di Çanakkale, u spiritu di Sarıkamış hè sempre frescu in queste terre.

Pruteghjeremu l'incontru di u nostru martiri cù a nostra vita

Sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u ministru Karaismailoğlu hà dettu chì un ghjornu cum'è u 15 di lugliu hè statu persu à a storia, per ùn esse mai più sperienze, è hà ancu cummemoratu u persunale di Türksat Ahmet Özsoy è Ali Karslı, chì stavanu in faccia à e balle perfide. è marchjò versu u martiriu. Dicendu chì prutegemu a fiducia di i nostri martiri à u costu di a nostra vita, Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à i nostri fratelli Ahmet Özsoy è Ali Kars, chì eranu trà i nostri 251 martiri chì si sò stati contru à e balle è i traditori è marciavanu à u martiriu quellu ghjornu. , e parolle di u nostru presidente sò state rimbursate in televisione. Grazie à elli, a nostra ghjente hè stata infurmata currettamente perchè e emissioni ùn sò micca state interrotte. In u quadru di sta infurmazione curretta, a nostra nazione hà abbracciatu a so vulintà. Andate à e piazze. Hà cura di a demucrazia, di l'avvene di a Turchia è di l'avvene di e generazioni future, grazia à u so martiriu è à l'eroisimu di a notte di u 15 di lugliu, u valore di st'istituzione hè statu torna capitu. Credu sinceramente chì finu à chì simu cun voi, ùn lasciaremu mai sta fiducia chì ci anu lasciatu ".

Sottulineendu chì Türksat hè un attore impurtante in l'arena internaziunale in a trasmissione satellitare è chì i travaglii sò realizati cù successu è senza interruzzione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì u satellitu TÜRKSAT 5A hè previstu di esse mandatu in u spaziu in l'ultimu trimestre di u 2020, è TÜRKSAT 5B. hè previstu di esse mandatu in u spaziu in u sicondu trimestre di u 2021, è a prima cumunicazione domestica è naziunale hà annunziatu chì u nostru satellitu, TÜRKSAT 6A, serà mandatu in u spaziu in u 2022. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù a pruduzzione di TÜRKSAT 6A, Turchia serà trà i primi 10 paesi capaci di pruduce satelliti di cumunicazione in u mondu, è hà dettu chì quandu i satelliti di cumunicazione ghjunghjenu à u spaziu, u nostru paese averà una parolla in u mondu in l'imaghjini, a voce. è a cumunicazione di dati è ancu altri servizii di valore aghjuntu. Enfatizendu chì questi satelliti è i mo investimenti giganti sò a prova chì i traditori chì sò ansiosi di dividisce u nostru paese sò in i so passi, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In fattu, ogni chilometru di strada custruitu, ogni scola, hospitalu, ponte o fabbrica apertu hè un schiaffi à questi oppressori da a nostra nazione. Hè a prova chì i sacrifici, i sforzi è i fiducia di i nostri martiri chì anu datu a so vita ùn sò micca stati vani. Credu sinceramente chì finu à chì simu cun voi, ùn lasciaremu mai sta fiducia chì ci anu lasciatu. Mentri finisci u mo discorsu cù sti sentimenti è pinsamenti, a pulizza, l'armata, i servitori civili è i civili chì mettenu a so vita nantu à a linea per a sopravvivenza di u nostru paese è di a nazione... Vogliu a misericordia di Allah Onnipotente una volta di più à tutti i nostri martiri.'' Finì e so parolle dicendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*