T129 ATAK Statement da u Ministeru di a Difesa Filippine

t attaccà a dichjarazione di u ministeru di a difesa filippina
t attaccà a dichjarazione di u ministeru di a difesa filippina

L'ufficiale di u Ministeru di a Difesa di Filippine hà fattu dichjarazioni in quantu à u prugramma di acquisizione di l'elicotteri di ricunniscenza tattica T129 ATAK di a Forza Aerea Filippina.

U Ministru di a Difesa di Filippine, Delfin Lorenzana, hà fattu una dichjarazione à a stampa u 07 di dicembre di u 2018, per i bisogni di l'Helicoptère d'Attaccu di a Forza Aria Filippina (PAF), Türk Aerospace Sanayii A.Ş. (TUSAŞ) hà annunziatu chì l'Elicotteru T-129 ATAK Attack and Tactical Reconnaissance Helicopter hè statu sceltu è 6-8 unità seranu acquistate. Dopu questu, un memorandum d'intesa (MoU) hè statu firmatu trà Turchia è Filippine per a vendita di l'Helicoptère T-129 ATAK Attack and Tactical Reconnaissance Helicopter.

Inoltre, in aprile 2020, i Stati Uniti anu decisu di appruvà duie pussibuli vendite militari straniere à Filippine, chì includenu a vendita di 450 AH-6Z Viper Attack Helicopters per $ 1 milioni è 1.5 AH-6E Guardian Attack Helicopters per $ 64 miliardi. In più di questu, u Ministru di a Difesa filippina Lorenzana hà dettu in una dichjarazione: "Ùn sò micca sapè s'ellu pudemu acquistà elicotteri d'attaccu fabbricati da i Stati Uniti avà per via di u focu di coronavirus. Canalicemu assai soldi per luttà contra COVID-19. Semu interessati à l'helicopteri d'attaccu di Turchia. Semu in a fase di negoziazione, ma ùn avemu micca firmatu alcunu cuntrattu cun elli. sò state fatte dichjarazioni.

In una dichjarazione fatta à Janes da un ufficiale di u ministeru oghje, "E Filippine avanzeranu cù l'acquistu di u T129 ATAK offrittu da l'Industria Aerospaziale Turca. Avemu da dumandà à Turchia di piglià certe garanzie prima di inizià u prucessu di compra. E garanzie necessarie in quantu à l'esportabilità di a piattaforma seranu una risposta à e preoccupazioni in Manila ". sò state fatte dichjarazioni.

Comu pò esse capitu da l'ultime dichjarazioni, Filippine pare decisu à cumprà l'Helicotteri T129 ATAK Attack and Tactical Reconnaissance, pruduciutu da l'Industria Aeroespaziale Turca. Tuttavia, l'amministrazione di Manila hè in cerca di una guaranzia per via di i prublemi di u mutore in Pakistan. Per d 'altra banda, u mutore di l'elicotteru domesticu pruduttu per GÖKBEY da TUSAŞ Engine Industry hè previstu per esse furnitu quist'annu. Tuttavia, a data di consegna di a cunfigurazione di u mutore per ATAK hè sempre incerta.

source: Industria di difesa ST

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*