I travaglii di Tunnel esaminati di Karaismailoğlu nantu à a strada Silifke Mut

karaismailoglu hà esaminatu i travaglii di u tunnel nantu à a strada di silifke mut
karaismailoglu hà esaminatu i travaglii di u tunnel nantu à a strada di silifke mut

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Travagliemu senza stop ghjornu è notte. U Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture ùn hè micca solu di custruisce strade. "Portanu a vita, a vitalità, u turismu è l'impieghi induve vanu, è aumentanu u cummerciu è a produzzione". disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà fattu una visita d'ispezione à i tunnelli in custruzzione nantu à a strada Silifke-Mut in u scopu di u so prugramma in a cità.

In a so dichjarazione quì, Karaismailoğlu hà dettu chì anu esaminatu l'investimenti fatti in tutta Mersin in situ, anu ricevutu infurmazioni nantu à i prughjetti è furnia a coordinazione necessaria. U Ministru hà dettu: "Semu seguite i nostri prughjetti".

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci sò 14 opere stradali in corso in tutta Mersin è hà dettu: "Avemu esaminatu tutti i nostri prughjetti in situ. "Avemu offerta a strada Çeşmeli-Taşucu trà Çeşmeli è Kızkalesi cum'è una autostrada, chì offriremu in i ghjorni à vene, è spergu chì inizieremu i travaglii di custruzzione in questu annu".

Karaismailoğlu hà ricurdatu chì anu inspeccionatu l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì hè unu di l'investimenti più impurtanti per Mersin è Çukurova, in situ,

"I travaglii di l'infrastruttura in l'aeroportu seranu finiti à a fine di l'annu. In novu, ancu s'è e cunnessione stradale ùn saranu micca finite à u principiu di l'annu, seranu compie in u primu trimestre di l'annu prossimu. Intantu, ci preparemu febbrilmente per l'offerta di superstruttura. Avemu cuncepitu stu aeroportu, chì hè degne di Çukurova, risponde à tutti i bisogni di Çukurova, è cuntribuisce à u turismu, l'impieghi è i zoni industriali organizzati, cù una capacità di 8 milioni di passageri in a prima tappa, è dopu à una capacità di 9 è 12 milioni di passageri. "Avemu scopu di fà l'offerta in i ghjorni à vene è compie in 2 anni". disse.

Dichjarà chì anu un travagliu impurtante in ogni angulu di Turchia sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì u so travagliu cuntinueghja cum'è u Ministeru.

Karaismailoğlu hà dettu: "Travagliemu senza stop ghjornu è notte. U Ministeru di i Trasporti è l'Infrastrutture ùn hè micca solu di custruisce strade. Portanu a vita, a vitalità, u turisimu è l'impieghi induve vanu è aumentanu u cummerciu è a produzzione. L'investimenti di u nostru Ministeru ùn deve esse vistu solu cum'è strade. Hè necessariu esaminà cù i so valori pusitivi è fà un studiu di fattibilità. Perchè s'ellu ci hè un costu, u ritornu hè assai più altu. Facemu a fattibilità cusì. "Organizemu i nostri investimenti in questu modu".

Dichjarà chì finiranu i prughjetti in corso in pocu tempu è li presentanu à i citadini, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì anu da cunsultà è pianificà ancu i prughjetti recentemente richiesti.

Dichjarà chì u prughjettu di a strada Gülnar-Silifke hè unu di i bisogni è l'investimenti più impurtanti per a regione, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì seguitanu l'investimentu è travaglià per mette in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*