Prime spedizioni di camere termiche Şahingöz OD à JGK

A prima consegna di sahingozu od camere termiche à a gendarmeria hè stata fatta
Foto: DefenseTurk

In a dichjarazione fatta in Twitter, u contu di e social media di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hè statu dichjaratu chì a prima consegna di e camere termiche Şahingöz OD prodotte da ASELSAN hè stata fatta à u Cumandante Generale di Gendarmerie. A spiegazione in quistione hè a siguenti:

"E prime spedizioni di e fotocamere termiche Şahingöz-OD sò state fatte à JGK. U sistema, sviluppatu da ASELSAN per l'identificazione dettagliata è a sorveglianza di e minacce, hà una camera termica di 2a generazione è una camera di ghjornu di alta sensibilità utilizata in u ghjornu di notte è in cundizioni climatichi avversi ".

U sistema di ricunniscenza è surviglianza elettro-otticu Şahingöz, sviluppatu da u giant turcu di l'industria di difesa ASELSAN, serve diversi utilizatori in casa è in l'esteru. U sistema utilizatu da e unità di e Forze Armate Turche è di a Gendarmeria General Command hè statu ancu integratu in i Cobra TTZAs consegnati à l'Armata di Ghana da Otokar. Alcune di i Cobras anu u pruduttu Aselsan Şahingöz-OD Electro-Optical Reconnaissance and Surveillance System è i sistemi ACAR Surveillance Radar, ancu da Aselsan, muntati nantu à u spinu di u scafo.

Un totale di 57 pezzi di u veiculu blindatu di sicurezza di a fruntiera mobile Ateş, chì emerge cù a cumminazione di e forze di Katmerciler è ASELSAN, sò stati pruduciuti è consegnati. Cù l'Aselsan Acar Land Surveillance Radar è Aselsan Şahingöz OD Electro-Optic Sensor Systems, pò realizà a sorveglianza di ricunniscenza di ghjornu è di notte per persone è / o veiculi finu à una distanza di 40 km. Inoltre, u Sistema di Detection Range di Tiro SEDA (YANKI), chì pochi paesi ponu pruduce è aduprà, ponu detectà u nemicu è sparte coordenate cù elementi amichevuli vicini.

Hawkeye Electro-Ottic Reconnaissance and Surveillance System

A funzione più impurtante di i sistemi di surviglianza hè di identificà e minacce in dettaglio utilizendu funzioni di rilevazione, ricunniscenza è diagnostica. Per questu scopu, ASELSAN hà cuncepitu u Sistema HAHİNGÖZÜ, chì hè custituitu da un Sistema di Imaging Termale di 2a generazione è una Camera di Visione Diurna d'alta sensibilità, chì pò esse usata di ghjornu, di notte è in cundizioni climatichi avversi. HAHINGEYE include ancu un Laser Range Finder per l'ochji, un Ricevitore di Sistema di Posizionamentu in Terra (GPS) è una Bussola Digitale chì furnisce à l'utilizatori coordenate di destinazione, informazioni laterali è anguli di elevazione. Inoltre, un Finder Astronomical Nordu d'alta precisione hè opzionalmente dispunibule. Laser Pointer, chì mostra l'obiettivu marcàndulu à e truppe amichevuli cù vista di visione notturna, hè ancu inclusu in u sistema.

U Hawkeye pò esse usatu nantu à trè gammi è pò esse facilmente integratu in ogni piattaforma. Tutte e funzioni sò cuntrullate da una unità di cuntrollu.

Fonte: DefenseTurk

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*