Una visita da Metro Istanbul à Aselsan

visita à Aselsana da metro Istanbul
visita à Aselsana da metro Istanbul

Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, una di e cumpagnie subsidiarie di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà visitatu Günay Şimşek, Direttore di Aselsan Rail Systems.

Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, u più grande operatore di sistemi ferroviari urbani di Turchia, hà visitatu Aselsan è hà scontru cù u presidente di u Settore di Trasportu, Sicurezza, Energia è Salute, İbrahim Bekar, è u Direttore di Prughjetti di Sistemi Ferroviari Günay Şimşek. Durante a riunione, l'idee sò state scambiate nantu à a cooperazione trà Metro Istanbul è Aselsan nantu à a custruzzione di signali domestici in u scopu di u prughjettu di crescita di capacità M1, è l'infurmazione mutuale hè stata furnita nantu à novi prughjetti in u campu di i sistemi ferroviari è i prudutti domestici in tecnulugia di difesa. À a fine di a riunione, Günay Şimşek ringraziò Özgür Soy per a so visita è prisintò una placca.

A capacità di i passageri aumenterà di 70 per centu ...

Metro Istanbul, Yenikapı - Atatürk Airport, M1B Yenikapı - Kirazlı è a 1ª tappa di M2B Halkalı Hà cuminciatu à l'aumentu di a capacità è u travagliu di migliurà in e stazioni per a so estensione. In u quadru di u travagliu, i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu à allargà e lunghezze di a piattaforma di e stazioni in a sezione M1A di a linea, per migliurà è aumentà l'opportunità d'accessu in alcune stazioni, è per organizà e zone di piattaforma in cunfurmità cù i Sistemi di Porta Separatore di Piattaforma. .

Quandu u travagliu di l'estensione di a piattaforma in e stazioni hè finitu, ci sarà un aumentu di 25 per centu in i volumi di a stazione. Cù questu aumentu di a capacità fisica, u sistema di segnalazione rinnuvatu è i veiculi senza cunduttore, un aumentu di u 2021 per centu in a capacità di passageru oraria di a linea hè prevista in 70. Simultaneamente cù questi studii, a cumpagnia hà cullaburatu cù İSBAK, TÜBİTAK BİLGEM, è Aselsan nantu à u "Sistema di Segnale di Cuntrollu di Trenu Completamente Automaticu Domesticu è Naziunale senza Driver".

A dipendenza straniera sparirà...

L'opere, per i quali l'istituzioni furniscenu supportu finanziariu cù e so risorse in più di a tarifa di u cuntrattu, ponu esse adattati rapidamente à e novi linee di metro, postu chì sò sviluppati cù l'architettura modulare. In u scopu di u prugettu, a Tecnulugia di Signalizazione Metro Basata in Comunicazione, chì hè pussibile da solu cumpagnie 5-6 in u mondu, serà sviluppata interamente cù risorse domestiche. U sistema di signalazione hè previstu di furnisce un altu potenziale di vendita principalmente in u mercatu domesticu cum'è un pruduttu tecnologicu avanzatu chì risponde à i bisogni operativi à un altu livellu. Cusì, a dipendenza straniera da i sistemi di segnalazione, chì sò una parte integrante di e linee di metro di 5 chilometri di lunghezza è di XNUMX investimenti di veiculi di metro previsti da a Municipalità Metropolitana di Istanbul per l'anni à vene, serà eliminata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*