Incrociata nantu à a strada di a Crescent Red Turca aperta à u trafficu

Incrociata nantu à a strada di a Crescent Red Turca aperta à u trafficu
Incrociata nantu à a strada di a Crescent Red Turca aperta à u trafficu

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà finitu u cruciamentu di a Strada di a Mezzaluna Rossa Turca, chì hà cuminciatu à esse custruitu per alleviare u flussu di trafficu intornu à Etimesgut İstasyon Caddesi, chì a ghjente di a regione aspittava dapoi anni per esse risolta. U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì pone un grande periculu per a salvezza di a vita, hà dettu appena ch'ellu hà pigliatu l'uffiziu, "U compieremu malgradu tutte l'impossibilità. Malgradu voi, avemu da fà di sicuru. In u scopu di i travaglii chì sò ghjunti à l'agenda cù e parolle "Avemu un'offerta per dui passaggi sotterranei", a custruzzione di u Centru di Salute Orale è Dentale Etimesgut (ex Air Hospital) è i passaggi sotterranei di l'entrata di a strada 2304th sò stati cumpletati.

I travaglii di attraversamentu di u ponte, chì sò stati iniziati cù u scopu di assicurà u flussu in a direzzione di Ankara è Etimesgut in Türk Kızılay Street, induve e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici travaglianu duramente, alleviendu u trafficu di i veiculi à l'intersezzione di u Ministeru di a Salute Etimesgut. U Centru di Salute Orale è Dentale è l'alloghji militari, è fà a cunnessione Sabancı Boulevard-Turkish Red Crescent, sò stati cumpletati. .

Durante a custruzzione, l'electricità, l'acqua potabile, l'acqua fognaria, e telecomunicazioni è e linee di gas naturale sò state spustate, è l'intersezzione davanti à u Centru di Salute Orale è Dentale Etimesgut, chì hè stata aperta à u trafficu, è u flussu di trafficu in Türk Kızılay Street cum'è 3. arrivi è partenze 3, un totale di 6 corsie, mentre chì furnisce a continuità in u flussu di trafficu. A densità di trafficu hè stata ridutta cunnessendu u Boulevard Sabancı-Crescent Rossu Turcu cù a strada laterale di 2 corsie.

L'OVRI INIZIÀ IN İSTASYON AVENUE

A densità di trafficu davanti à u Governatoratu di u Distrettu di Etimesgut hè stata alleviata da a custruzzione di 2304 passaggi sotterranei in uscita in direzzione di Ankara à l'entrata di a strada 3 in Türk Kızılay Caddesi, strade laterali di 2 corsie in u Governatoratu di Distrettu di Etimesgut è 3 strade laterali in uscita in direzzione di Etimesgut.

A Municipalità Metropolitana, chì hà demolitu è ​​ricustruitu u muru di cimentu di terra per allargà a strada principale in a cunnessione Eryaman à u Ponte Turgut Özal, hà annunziatu chì i travaglii cumincianu ancu per l'İstasyon Caddesi.

U PRESIDENTE YAVAS ANNUNCIATU DA I MEDIA SOCIALE

"Malgradu tutte l'impossibilità, a compieremu", chì pone un gran periculu per a salvezza di a vita è appena ch'ellu piglia u postu. Malgradu voi, avemu da fà di sicuru. U sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì hè ghjuntu à l'agenda cù e parolle "Facemu l'offerta per dui passaggi sotterranei", hà spartutu nantu à e social media nantu à a strada finita. U sindaco Yavaş hà scrittu annantu à u so contu di rete suciale: "Cumu avemu prumessu, avemu finitu u travagliu di intersezzione di dui ponti in a strada di a Mezzaluna Rossa Turca spinghjendu tutti i nostri mezzi. Avà hè Station Street. A nostra priorità continuerà à esse a salute è a sicurità di i nostri concittadini ".

GRAZIE DI I CITATINI

U travagliu stradale di a Municipalità Metropolitana, chì hà risoltu u prublema chì sia in periculu a sicurità di i citadini è hà causatu cunfittimenti di trafficu anni dopu, hà ricivutu piena marca da a ghjente di Ankara in a regione. I citadini anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana è hà dettu:

  • Mehmet Nuri Polat (commerciante):"Semu assai cuntenti di a manera chì hè stata fatta cum'è i cummercianti di a regione. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Mansur Yavaş per i so servizii.
  • Levent Keskin:'' Cù l'apertura di Station Street, ci era un grande sollievu in a regione. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per i so sforzi ".
  • Recep Yorulmaz: "Avemu aspittatu dapoi 20 anni chì queste strade sò custruite. Cù l'apertura di a strada, u trafficu era abbastanza rilassatu. Cum'è a ghjente di a regione, vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş.''
  • Hussein Coskun:"A Municipalità Metropolitana di Ankara hà sbulicatu una grande congestione in a regione aprendu a Strada di a Stazione à u trafficu. Semu assai soddisfatti di i vostri servizii. Investisce in e persone hè u megliu investimentu. E persone lucali sò assai felici. Mandu ancu u mo rispettu è amore à u nostru Onorevole Presidente Mansur Yavaş. Semu assai soddisfatti di i vostri servizii. Ti ringraziu assai.''
  • Tolunay Yılmaz (commerciante):"Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Ankara è u nostru presidente Mansur Yavaş per furnisce u serviziu chì a ghjente di a regione aspittava da tantu tempu".
  • Resul Su (artigianu):"Avemu bisognu disperatamente di stu tipu di travagliu. Semu assai cuntenti di l'apertura di Station Street. Hà allevatu u trafficu un pocu. Vogliu ringrazià u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş per u so serviziu ".
  • Erdogan Demir (commercianti):"U trafficu quì era assai congestionatu. Cù l'apertura di a strada, u prublema di u trafficu hè sparitu. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur Yavaş per u so serviziu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*