L'impurtanza strategica di a Strada di a Seta di Ferru hè stata discussa à a Cumita di a Ferrovia Turca

L'impurtanza strategica di a Strada di a Seta di Ferru hè stata discussa à a Cumita di a Ferrovia Turca
L'impurtanza strategica di a Strada di a Seta di Ferru hè stata discussa à a Cumita di a Ferrovia Turca

U Summit Ferroviario Turcu urganizatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture trà 21-24 ottobre cuntinueghja. U terzu ghjornu di u summit, induve i capi ferroviari parlavanu, u pannellu intitulatu "Iron Silk Road: One Belt, One Road" hà assistitu da u Direttore Generale di TCDD Transportation Kamuran Yazıcı, u CEO di Arkas Logistics Onur Göçmez, u Vicepresidente di DFDS Maritime è Trasportu Fuat. Pamukçu è Pacific Eurasia Board of Directors. U membru Murat Karatekin hà fattu un discorsu.

In u pannellu induve l'impurtanza strategica, u passatu è u futuru di a Strada di a Seta di Ferru sò stati discututi, u Direttore Generale Kamuran Yazıcı hà dettu chì a "Roda di a Seta Moderna", chì crea un corridore trà l'Europa è l'Asia, hà sviluppatu a reta di trasportu intermodale trà l'Oriente è l'Asia. l'Occidenti, è chì u Trans-Caspian Transport Route Union Hà dichjaratu chì u stabilimentu permette a creazione di novi centri di trasportu multimodale è di trasportu in Eurasia è chì u vedenu cum'è un prughjettu mutualmente beneficu.

Yazıcı hà dettu: "In a linea ferroviaria BTK, l'attività di logistica sò realizate per parechji gruppi di prudutti, cumprese l'alimentariu, i prudutti agriculi, i materiali di pulizia, i minerali minerali, i prudutti industriali, i tessili, i pezzi di l'automobile, i prudutti chimichi è i materiali elettronici, in 5 diversi. corridori.'' disse.

Yazıcı hà dichjaratu chì l'operazioni di logistica ferroviaria sò state realizate cù successu in transitu in Turchia è ùn hà micca trascuratu di menzionate l'operazioni realizate.

Mentre parlava di i so piani futuri, u Direttore Generale Yazıcı hà dettu chì pensanu di trasfurmà u 30 per centu di u trasportu di merci ferroviarie in Europa via Cina-Russia versu u Corridor Centrale.

Yazıcı: "Hè previstu chì 5 mila 500 treni à l'annu cumincianu à esse trasportati via Turchia nantu à a linea Cina Russia - Bielorussia, chì hè chjamatu u corridore nordu, in a prima tappa, è dopu 500 treni annu. "In questu modu, u nostru paese serà capace di generà una quantità significativa di ingressu da u trasportu ferroviariu di transitu", disse.

U direttore generale di TCDD Transportation, Kamuran Yazıcı, hà continuatu e so parolle cusì: "Per d 'altra banda, ogni sviluppu è ogni migliuramentu in u settore ferroviariu in u nostru paese riflette positivamente nantu à u Corridor Mediu. In u risultatu di e migliure da esse realizate in l'infrastruttura è a gestione, hè pussibule chì u tempu di trasportu di merchenzie per ferrovia trà Turchia è Cina diminuisce da un mese à 10 ghjorni, è à 15 ghjorni à u puntu più alluntanatu di l'Europa.

In u so discorsu chì tocca à a naziunalisazione in u settore ferroviariu, Yazıcı hà dettu: "Aduprendu vagoni di piattaforma produtti in casa in u trasportu di container in Europa è Asia Centrale via a linea BTK, più carichi pò esse trasportatu più facilmente. Mentre i carri di piattaforma normale ponu purtà carichi trà dui è quattru volte è mezzo u so pesu, i nostri carri di piattaforma di produzzione domestica ponu purtà carichi finu à quattru volte è mezu, vale à dì finu à 109 tunnellate. "Semu tutti orgogliosi chì questi vagoni, chì sò assai apprezzati in Europa, sò pruduciuti internamente".

Dichjarà chì e ferrovie anu travagliatu più attivamente durante u periodu pandemicu, quandu ogni paese passava per tempi difficili, Yazıcı hà ancu mintuatu i cambiamenti fatti durante u periodu pandemicu in u so discorsu. Yazıcı: "In questu cuntestu, mentre chì ogni tipu di precauzioni sò pigliati per assicurà chì i passaghji di vagoni à a fruntiera sò fatti senza cuntattu umanu, un sistema di disinfezione di vagoni hè statu stabilitu in a Stazione Kapıköy per disinfettà i vagoni chì passanu per u cunfini di u nostru paese. "In casu chì u transitu di i veiculi stradali versu l'Iran hè firmatu per via di a pandemia è, per quessa, i carichi ponu trasfiriri à a linea BTK, una gru mobile hè stata installata à a nostra stazione di cunfini georgiana, Canbaz, per trasferisce i carichi da i carri di i paesi di a Commonwealth di Stati Indipendenti à i carri chì appartenenu à a nostra Organizazione ". disse.

À a fine di u pannellu di 1 ora, tutti i parlanti sò stati presentati cun un mudellu di trenu di vapore chì rapprisenta a storia di e ferrovie in memoria di u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*