Behiç Erkin hà cummemoratu u 59 anniversariu di a so morte

Behic Erkin hè statu cummemoratu à a so tomba in l'anniversariu di a so morte
Behic Erkin hè statu cummemoratu à a so tomba in l'anniversariu di a so morte

Sindaco di Tepebaşı, Dt. Ahmet Ataç hà cummemoratu Behiç Erkin, u fundatore è u primu direttore generale di i Ferroviari Statali, à a so tomba à l'occasione di u 59 anniversariu di a so morte.

A cirimonia cummemorativa hè stata tenuta à a tomba di Behiç Erkin, unu di l'eroi più impurtanti di a Guerra di l'Indipendenza, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in a vittoria di a Guerra di Dardanelli cum'è u cumandante incaricatu di i spedizioni.

In più di Tepebaşı Sindaco Ahmet Ataç, TÜRASAŞ Eskişehir Regional Manager Bülent Toksavul, TÜRASAŞ Eskişehir Regional Deputy Manager Ömer Demirel, Railway Vocational School Alumni Association Eskişehir Branch President Caner Yurdadön è Sivrihisar Education Culture and Solidarity Foundation President Naci Şakyar Foundation assistenu à a cerimonia.

Facendu una valutazione quì, u presidente Ataç hà nutatu chì Erkin, chì era unu di l'eroi più impurtanti di a Guerra di l'Indipendenza è hà salvatu a vita di millaie di persone innocenti in a Siconda Guerra Munniali, era un grande statista. Ataç hà dettu: "Behiç Erkin, u fundatore è u primu direttore generale di e Ferrovie Statali, hè cunnisciutu cum'è u "Padre di i Ferroviari". Erkin hè unu di i culleghi più vicini è più antichi di Atatürk. Hè una di e pochi persone cù quale hà sparte i so pinsamenti più apertamente per mezu di lettere private è scambià idee nantu à tematiche naziunali è mundiali. Behiç Erkin, unu di i ricordi urbani più impurtanti di Eskişehir, hè un statista chì ùn serà mai scurdatu per noi. Cum'è a municipalità di Tepebaşı, avemu dimustratu a sensibilità chì mostremu à i valori di a cità à Behiç Erkin è hà chjamatu un prughjettu sportivu impurtante dopu à ellu. Cummemurà u puliticu è u diplomaticu turcu Behiç Erkin, chì avemu persu l'11 di nuvembre di u 1961, cù misericordia, è vogliu sprimà una volta di più chì ùn ci scurderemu mai è ùn lasciaremu micca esse scurdatu ".

A ceremonia di commemorazione hè finita cù u presidente Ataç è u so entourage chì lasciò garofoli in a tomba di Erkin è e preghiere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*