Dui Medaglie in Cuppa Anatoliana di Sci Alpinu da l'Atleti Naziunali

Medaglia d'oru da a Cuppa Anatoliana di Sci Alpinu
Medaglia d'oru da a Cuppa Anatoliana di Sci Alpinu

A Federazione Turca di Sci hà apertu a stagione 2020-2021 cù e corse "FIS Alpine Skiing Anatolian Cup" organizate in Erzurum. Dopu a feroce cumpetizione di 9 atleti di 39 paesi, a nostra atleta naziunale Sıla Kara hà guadagnatu a medaglia d'oru in a categuria femminile. In a categuria di e donne, Anna Stoikova da l'Ucraina hè stata seconda, è Carolina Lata da u Kazakistan hè stata terza. In a categuria di l'omi, Taras Filiak da Ucraina hà pigliatu u primu postu, Mykhallo Karpushyn da Ucraina hà pigliatu u sicondu postu, è Arbi Pupovci da Kosovo hà pigliatu u terzu postu.

10 PAESI PARTICIPANO...

In più di Turchia, atleti di Ucraina, Uzbekistan, Kosovo, Kirghizistan, Kazakistan, India, Iran, Timor Orientale è Maroccu sò in competizione.

In a so dichjarazione, u presidente di a Federazione Turca di Ski, Ali Oto, hà dettu chì l'urganizazione hè stata cun 9 atleti di 39 paesi è Turchia.

Dichjarà chì anu tenutu e corse di sci pigliendu tutte e precauzioni in cunfurmità cù u novu tipu di regule di coronavirus (Covid-19), u presidente Ali Oto hà dettu:

"Spergu chì a nostra stagione serà benefica. Spergu chì passeremu a stagione senza accidenti è esse affettati da sta epidemia. Ci era digià e malatie di a gripe durante a staghjoni invernu, ma faremu più attenzione questu annu. Tenemu e nostre razzii assai cura cù un picculu numeru di atleti. Quist'annu, avemu fattu un cambiamentu per permette à un picculu numeru di atleti di cumpete è divisu e discipline alpine è sittintriunali in regioni. Allora li scuntremu in u Campionatu Turcu ".

Oto hà dichjaratu ch'elli anu divisu u campionatu in lighe A è B è hà dettu: "I nostri pruvince orientali è occidentali seranu à distanza di vittura da a regione induve si svolgeranu e corse. "Le nostre corse si svolgeranno principalmente a Erzurum, Kayseri e Bursa". disse.

RISULTATI FEMME

RISULTATI MEN'S

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*