"Caravana di cammelli di ferru" in BTK è Corridor Mediu

nutizie btk è caravana di cammellu di ferru in u corridore mediu
nutizie btk è caravana di cammellu di ferru in u corridore mediu

Ministeru di l'Affari Esteri Cinese: I treni di merci operati nantu à a strada Cina-Europa anu servitu cum'è un mezzu di sopravvivenza è di cunnessione in a cumminazione di sforzi mundiali per cumbatte u virus, malgradu l'impattu di COVID-19, è cum'è una "caravana di cammelli di ferru" in stabilizzà a catena di furnimentu glubale internaziunale, è sti treni di merci sò numerosi hà aumentatu.

U nostru primu trenu d'esportazione in Cina per via di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Corridor Centrale hà attiratu una grande attenzione da i paesi di a regione. Ministeru di l'Affari Esteri di u paese regiunale in quantu à u primu trenu d'esportazione sözcühà fattu una dichjarazione.

Facendu una dichjarazione annantu à u trenu, u Ministeru di l'Affari Esteri Chine Sözcüsü Hua Chunying: "Esprimimu u nostru piacè di accoglie u primu trenu d'esportazione chì ghjunghjerà prestu da Turchia. Stu trenu di merci, chì portava 42 containeri, partì da Istanbul u 4 di dicembre è viaghjarà un totale di 12 chilometri per ghjunghje in Xi'an, Cina, in a prossima settimana o circa 8.693 ghjorni. I treni di merci operati nantu à a rotta Cina-Europa anu aumentatu in numeru, malgradu l'impattu di COVID-19, cum'è un mezzu di sopravvivenza è di cunnessione in a cumminazione di sforzi glubale per cumbatte u virus è cum'è una "caravana di cammelli di ferru" in stabilizà u mondu internaziunale. catena di furnimentu. L'esportazione di treni da Turchia à Cina aumenterà ancu a ripresa economica; Cridemu chì rinfurzà i trasporti, u cummerciu è i ligami culturali è furnisce un serviziu megliu à i citadini di i paesi nantu à a strada ".

"Cù una populazione di redditu mediu di più di 400 milioni, e vendite di vendita al dettaglio di a Cina sò stimate à ghjunghje à 6 trilioni di dollari americani questu annu. "Invitemu altri paesi à prufittà di l'opportunità offerte da a Cina è à piglià una parte di u sviluppu ecunomicu di a Cina".

Chunying hà enfatizatu chì l'operazione di treni d'esportazione da a Turchia à a Cina dimustranu cumplettamente a determinazione di a China à apre è l'opportunità chì offre à u restu di u mondu, è hà dettu: "Cù l'emergenza di u novu paradigma di sviluppu, u putenziale di u mercatu cinese. sarà cumplettamente utilizatu è serà più prufittuamente per u restu di u mondu. " Più dumanda serà creata. U Produttu Internu Grossu per capita di a Cina, chì hà una populazione di redditu mediu di più di 400 milioni, hà superatu i 10.000 6 $ US. Parechje urganisazioni internaziunali predicenu chì e vendite al dettaglio di a Cina ghjunghjeranu à XNUMX trilioni di $ quist'annu. U sviluppu cuntinuu di l'ecunumia chinesa è a ricerca di u populu Cinese per una vita megliu creanu una dumanda più grande di prudutti, tecnulugia è servizii più diversi è di alta qualità da u mondu sanu. Questu furnisce una opportunità di mercatu più larga per tutti i paesi è un impetu più forte per a crescita stabile di l'ecunumia mundiale. "Invitemu altri paesi à prufittà di l'opportunità offerte da a Cina è à piglià una parte di u sviluppu ecunomicu di a Cina".

"Videmu u trenu d'esportazione turcu chì passa per Georgia cum'è un avvenimentu storicu"

Enfatizendu chì "BTK hè una bona opportunità per aumentà l'esportazioni in Cina", u ministru georgianu di l'Ecunumia è u Sviluppu, Natia Turnava, hà dettu chì u trenu d'esportazione turca chì passa per Georgia hè un avvenimentu storicu è aghjunse: "BTK attualmente opera in modu bilaterale. A ferrovia pò purtà più carichi, chì hè impurtante micca solu per u sviluppu ulteriore di a funzione di transitu di Georgia, ma ancu per facilità l'esportazione di prudutti georgiani à u mercatu cinese. Cina hè u nostru partenariu numero unu d'esportazione. "Videmu BTK cum'è una grande opportunità per aumentà l'esportazioni da Georgia à Cina", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*