Tempu di Cullaburazione nantu à a Ferrovia

tempu per a cooperazione nantu à a ferrovia
tempu per a cooperazione nantu à a ferrovia

A partesi da a fine di u 2019, l'epidemie di coronavirus hà affettatu u mondu sanu in u 2020. Per prevene l'epidemie in u nostru paese, i cambiamenti duveranu esse fatti in e cundizioni di vita è i normi di travagliu.

In marzu-aprile-maghju, quandu l'effetti di l'epidemie si sò sentiti più intensamente, eramu esposti à restrizioni in i paesi di l'UE è in i paesi di u Mediu Oriente è di l'Asia Centrale, duie regioni impurtanti in u cummerciu esteru di Turchia, l'attività di trasportu hè stata arrestata. , è i nostri cunduttori sò stati messi in quarantena.

Duranti u periodu pandemicu, e difficultà operative sperimentate in u trasportu aereo, stradale è marittimu sò stati pruvati à esse eliminati utilizendu alternative di trasportu ferroviariu. U trasportu ferroviariu hà ghjucatu un rolu salvatore, diventendu una bona alternativa à u trasportu stradale è ferroviariu, chì permette à i trasportatori di creà novi rotte. U trasportu d'esportazione per ferrovia, chì hè cunsigliatu cum'è "cummerciu senza cuntattu" contr'à a diffusione di l'epidemie, hè aumentatu di quasi 100 per centu in marzu. I vagoni eranu insufficienti in certi linii. Cù a sospensjoni di u transitu iranianu di i veiculi stradali durante u periodu pandemicu, un aumentu supplementu di capacità di ogni ghjornu di 3 mila 500 tunnellate hè statu ottenutu nantu à a linea Baku-Tbilisi-Kars (BTK). Hè statu spartutu cù u publicu chì, cù e misure d'igiene pigliate, u trasportu umanu senza cuntattu è l'attività cummerciale realizate, u trasportu internaziunale di merci ferroviaria hà righjuntu 2020 milioni 7 mila tunnellate in i primi 36 mesi di u 2, cun un aumentu di 133 per centu cumparatu cù u publicu. u listessu periodu di l'annu precedente.

In fatti, ci hè statu un sviluppu piacevule durante i ghjorni di a pandemia. L'8 di maghju di u 2020, u trenu di merci chì trasportava materie prime passava per Marmaray. U primu trenu domesticu partì da Gaziantep è ghjunse à Çorlu. U trenu pesava 1.200 tunnillati è custituita di 16 vagoni. L'aspettu più pusitivu di u trasportu realizatu in cuntenituri 32 hè chì u trasportu hè statu realizatu senza interruzzione.

Sicondu l'ultimi dati annunziati da TCDD; Circa 650 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati da l'apertura di a linea BTK, 320 mila tunnellate di carichi da ghjennaghju, è un altru 20 mila tunnellate di carichi hè previstu per esse trasportatu cù 500 mila cuntenituri à a fine di questu annu. Hè destinatu à trasportà 3,2 milioni di tunnellate di carichi à mediu termine è 6,5 milioni di tunnellate di carica à longu andà nantu à a linea ferroviaria BTK.

Ancu se u trasportu ferroviariu hà servitu cum'è salvatore durante u periodu quandu l'effetti di l'epidemie di virus si sò sentiti più intensamente, cù i passi di nurmalizazione fatti, a rimozione di restrizioni è u ritornu à l'ordine anticu, l'interessu in u trasportu intermodale hè diminuitu, però, l'impurtazioni. guasi ghjuntu à un arrestu per via di u sbilanciu impurtazioni-export. In l'impurtazioni, i costi extra dati à i veiculi è i cuntenituri affittati per i ritorni vacanti anu messu l'imprese in una situazione difficiule, ma u più impurtante, a materia prima è a produzzione di u produttu finitu pò ancu esse affettata à a fine di stu prucessu. Ci hè ancu preoccupatu chì u trasportu di l'esportazione, chì hè attualmente in traccia, serà disturbatu in stu ciculu.

À questu puntu, crede chì hè necessariu di capisce assai bè quantu hè impurtante u trasportu ferroviariu. Perchè sfurtunatamenti, u trasportu più arretratu è ancu l'unicu modu di trasportu in u nostru paese hè u trasportu ferroviariu. È vogliu subliminà chì hè u modu di trasportu chì avemu più bisognu oghje. Tuttavia, anche se pareva esse una grande dumanda di ferrovie in i primi periodi di a pandemia, u settore hà tornatu u so puntu di partenza in l'autostrada perchè l'investimentu necessariu ùn hè statu fattu in questu modu di trasportu.

Un metudu di trasportu orientatu à a strada hè statu aduttatu in u nostru paese, ma avemu sperimentatu chì u nostru sistema di trasportu si ferma quandu e restrizioni è i pruibizioni venenu à a strada in situazioni straordinarie cum'è coronavirus. U trasportu ferroviariu era u menu affettatu da a crisa è hà ghjucatu u rolu salvatore. A ferrovia hè in una pusizioni assai impurtante in quantu à piglià a carica pesante nantu à l'autostrada, postu chì hè un salvatore è u modu di trasportu menu risicu. Hè necessariu di fucalizza più nantu à questu spaziu è invistisce in u settore publicu è privatu. A ferrovia pò esse unu di l'elementi più impurtanti di cuntinuà a nostra esportazione, in particulare à u Mediu Oriente è u Caucasu, ma ancu à l'Europa Sud-Est è l'Europa Centrale. À questu puntu, hè di grande impurtanza chì TCDD, unu di l'attori principali è più impurtanti, stabilisce un mudellu di cuuperazione basatu nantu à criteri definiti, trasparenti è oggettivi cù i so attori di u settore è i partenarii cummerciale, l'urganizatori di trasportu.

Emre ELDENER
Presidente di u Cunsigliu di UTIKAD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*