TCDD Transportation, l'istituzione chì serve i passageri più disabili in u sistema di trasportu

L'istituzione chì serve i passageri più disabili in u sistema di trasportu tcdd
L'istituzione chì serve i passageri più disabili in u sistema di trasportu tcdd

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì l'accordi fatti in u campu di u trasportu è a cumunicazione è i servizii furniti cercanu di facilità a vita di i disabili. Karaismailoğlu hà datu infurmazioni nantu à l'attività realizate per i disabili in u campu di u trasportu è di a cumunicazione per via di u 3 dicembre, u ghjornu internaziunale di e persone cù disabilità.

Ricordendu chì l'accordi sò fatti per facilità u viaghju di i citadini disabili in stazioni è stazioni TCDD, Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò scale mobili è ascensori per i disabili in stazioni, è chì ci sò ancu rampe per disabili, linee gialle, toilette per disabili, mappa di strutture per disabili. , avvertimentu sonu, superficia tangibile, servizii di sedia à rotelle.

"L'applicazione Turunca Desk Service Point furnisce serviziu in 13 stazioni è stazioni induve YHT si fermanu"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'applicazione Orange Desk Service Point, chì hè stata lanciata l'annu passatu, furnisce servizii in 13 stazioni è stazioni induve si fermanu i treni d'alta velocità (YHT), è chì l'applicazione include u trasportu di passageri disabili da u Orange Desk Service Point à l'entrata. di a stazione / stazione è cura di queste persone finu à a fine di u viaghju. .

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i passageri disabilitati ponu utilizà u serviziu clicchendu u buttone "Formulu di Notificazione di Passeggeri Disabilitati" in a pantalla di riassuntu quandu compranu i biglietti in linea, è cumpiendu u furmulariu, è quelli chì ùn ponu micca cumpiendu u furmulariu ponu prufittà di u serviziu applicà. à u Puntu di serviziu Orange Desk.

"280 mila citadini disabili anu viaghjatu in treni questu annu"

Karaismailoğlu hà dettu chì a Direzzione Generale di TCDD Transportation Inc., chì serve milioni di passageri ogni ghjornu in YHT, treni principali è regiunale, Marmaray è Başkentray, hè una di l'istituzioni chì serve i passageri più disabili in u sistema di trasportu.

"TCDD Taşımacılık AŞ cuntinueghja à piglià e misure necessarie per i nostri citadini disabili à aduprà u so dirittu di viaghjà cunfortu è cunfortu cù u trasportu di passageri ferroviari, chì offre opportunità di viaghju còmode, còmode è economicu. Tutti i prucessi, da l'acquistu di un bigliettu di trenu à ghjunghje à u trenu, da viaghjà comodamente à a fine di u viaghju, sò pianificati in cunfurmità cù i bisogni di i nostri citadini disabili in u scopu di u scopu di "Trasportu accessibile" è u sustegnu necessariu hè furnitu. . Quist'annu, 280 mila citadini disabili anu viaghjatu nantu à i treni operati da TCDD Taşımacılık AŞ. Dapoi u lanciu di u serviziu Orange Table u 3 di dicembre di u 2019, circa 8 mila citadini disabili è citadini chì anu bisognu di aiutu ne anu beneficiatu.

"L'enfasi hè posta nantu à a furmazione di u persunale per a cumunicazione cù i sordi"

Enfatizendu chì i passageri disabili ponu facilmente cumprà i biglietti di trenu o fà riservazioni cù i so numeri di membri attribuiti, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì un box office hè attribuitu in modu chì i passageri disabili ponu uttene i so biglietti senza aspittà, è chì a furmazione di u persunale hè datu impurtanza per assicurà a cumunicazione cù l'audizione. impauritu.

Karaismailoğlu hà infurmatu chì l'orari di partenza di i treni o di e stazioni induve si fermanu sò comunicati cù notifiche audio è scritte preparate per i passageri cù disabilità auditiva è visive, è chì i passageri visivi sò aiutati à compie u so viaghju cun piacè cù "Audio". Book" cuntenutu in u "YHT Entertainment System" utilizatu da i passageri.

"YHT è altri treni sò disposti secondu i bisogni di i passageri"

Rimarchendu chì i treni d'alta velocità è altri sò disposti secondu i bisogni di i passageri disabili, Karaismailoğlu hà dettu, "2 spazii di fissazione di i posti sò attribuiti per l'utilizatori di sedie à rotelle in i set YHT. YHT è altri treni cuntinueghjanu à esse fabbricati o disposti secondu i bisogni di i passageri disabili. disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà ancu datu infurmazioni nantu à l'attività di u Ministeru in altri settori di trasportu è cumunicazione cù u scopu di "Trasportu è cumunicazione accessibile".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*