À a fine di u 2020, u numeru di passageri trasportati da YHT hà righjuntu 56,1 milioni.

Finalmente, u numeru di passageri purtati da YHT hà righjuntu un milione.
Finalmente, u numeru di passageri purtati da YHT hà righjuntu un milione.

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in u 2020, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu a lunghezza di 2 mila 82 chilometri di linee elettrificate à 176 mila 5 chilometri cù un aumentu di 753 per centu, chì anu passatu 13 miliardi. 600 milioni di lire nantu à e ferrovie, è chì anu aumentatu a lunghezza tutale di a ferrovia à 12 mila 800 chilometri.

"U numeru di passageri trasportati da YHT hà righjuntu 2020 milioni à a fine di u 56,1"

Spieghendu chì u numeru di set YHT hè statu aumentatu da 25 à 29 l'annu passatu, Karaismailoğlu hà dettu: "U numeru di passageri trasportati da a Linea di Trenu d'Alta Velocità hà righjuntu 2020 milioni à a fine di u 56,1". disse.

Indittendu chì impediscenu a dipendenza straniera in a manuvra di locomotive in u campu di i sistemi ferroviari, Karaismailoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Metteremu in serviziu a linea Ankara-Sivas YHT in i prossimi mesi"

"Avemu sviluppatu una locomotiva di manovra DE 1200 completamente domestica, 10000 cavalli. Avemu furnitu 7 locomotive prodotte per u settore privatu. Avemu finitu u travagliu di prughjettu di u trenu elettricu naziunale è hà cuminciatu a produzzione. Cum'è u 8u operatore YHT in u mondu è u 6u in Europa, avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea YHT à 1213 chilometri. Metteremu in serviziu a linea Ankara-Sivas YHT in i mesi à vene.

"Ci hè quasi 12 chilometri di sistema ferroviariu in 812 pruvince"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, anu implementatu prughjetti di metro per aumentà a parte di i sistemi ferroviari in a cità, è chì ci sò quasi 12 chilometri di sistemi ferroviari in 812 pruvince in tutta a Turchia, aghjustendu, "Un totale di 312 chilometri di ferrovia. e linee, chì sò state cumplette è messe in serviziu da u nostru Ministeru, sò 6 milioni 555 mila per ghjornu è 2 per annu, hà una capacità di passageru di circa 393 miliardi di passageri. hà fattu a so valutazione.

Esprimendu chì a custruzzione di u metro di 91 chilometri in Istanbul cuntinueghja, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì Ankara avia una linea di u sistema ferroviariu di 2010 chilometri prima chì e linee di metro sò state riprese da u Ministeru in u 23,1, aghjustendu chì a lunghezza di e linee di metro in Istanbul. Ankara hè stata aumentata à 100,3 chilometri.

In Ankara, a linea di metro Sincan-Kayaş di 36 chilometri di Başkentray, a Metro Kızılay-Çayyolu di 2018 chilometri è a Metro Batıkent-Sincan di 16,6 chilometri in 15,4, è a Metro Keçiören-AKM di 2014 chilometri in Expla9,2. ch'ellu hè statu messu in serviziu in 2017, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"U trasportu di metro non direttu serà furnitu da Keçiören à Kızılay. I nostri citadini ghjunghjeranu à a Stazione YHT à a prima stazione di a linea, a stazione.

"Cumpleremu u Metro AKM-Gar-Kızılay, custituitu da 3 stazioni, una linea di tunnel di 3,3 chilometri è un costu tutale di u prugettu di 1 miliardi 142 milioni di lire, à a fine di u 2022 è mette in serviziu di u nostru populu. Cù a fine di u prugettu, u trasportu direttu in metro da Keçiören à Kızılay serà furnitu. À a Gar Station, chì hè a prima stazione di a linea, i nostri citadini ghjunghjeranu à YHT Gar, è puderanu trasfiriri à Başkentray è Ankaray da quì. À a seconda stazione, a Stazione Adliye, hè pussibule di trasferisce à a linea M1, à Başkentray. I trasferimenti ponu esse fatti da l'ultima stazione, a stazione di Kızılay, à i metro di Batıkent, Çayyolu è Ankaray.

Spieghendu ch'elli ghjunghjeranu à Kızılay in 30-35 ghjorni cù u travagliu di scavi chì deve esse iniziatu oghje, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì, in a strada di u 100 anniversariu di a Republica, avarianu scontru tutti i bisogni di u sistema ferroviariu urbanu di a Capitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*