Van Lake Ferries anu un rolu seriu in u trasportu di merce ferroviaria di Turchia

A Linea Ferroviaria North Van Lake hè una Condizione per Aumentà l'Attrazione di Van
A Linea Ferroviaria North Van Lake hè una Condizione per Aumentà l'Attrazione di Van

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì i rapprisentanti di e ferrovie Turchia-Iran si sò riuniti in Ankara. U Ministeru hà infurmatu chì u memorandum d'intesa, chì hà da inizià una nova era in u trasportu ferroviariu trà Turchia è Iran, hè statu firmatu.

I battelli in u Lago Van sò impurtanti

Ricordendu chì 3 mila tunnellate di carichi sò stati trasportati in u 2020 operandu 564 treni per ghjornu malgradu e cundizioni epidemiche trà Turchia è Iran, hè statu enfatizatu chì dui battelli cù una capacità di 50 vagoni chì servenu nantu à u Lavu Van anu avutu un impattu significativu annantu à l'aumentu di l'epidemie. trasportu di merci. Hè statu informatu chì ogni tipu di misure seranu pigliate per aumentà i trasporti Turchia-Iran, chì sò in una tendenza crescente, à 2021 milione di tunnellate in 1.

I servizii di treni di merci pianificati trà Turchia è Pakistan

Mentre era decisu di inizià i servizii di treni di merci programati trà Turchia è Pakistan, hè statu ancu nutatu chì i treni di merci per esse operati nantu à sta strada seranu prumuvuti in modu regulare, sustenibile è rapidu. U Ministeru hà attiratu l'attenzione à l'istituzione di una tarifa per u trasportu è una unione di tariffu cumuni per i treni per esse operati mutualmente trà Turchia-Iran-Pakistan.

Trasporti Ferroviari à l'Afghanistan per inizià

Hè statu nutatu chì u trasportu serà iniziatu cù u Pakistan nantu à a cunnessione ferroviaria Iran-Afghanistan. U Ministeru hà dichjaratu chì dopu chì a cunnessione ferroviaria trà l'Iran è l'Afghanistan hè stata finita è messa in serviziu u 10 dicembre 2020, hè diventatu pussibule per un vagone caricatu da Turchia per andà finu à l'Afghanistan transitando l'Iran.

Hè statu dichjaratu chì in i prossimi mesi, una mappa stradale serà determinata per inizià u trasportu ferroviariu trà Turchia è Afganistan cù a riunione di l'amministrazioni ferroviarie Turchia-Iran è Afghanistan.

Cullaburazioni novi

Rimarchendu chì un novu corridore serà creatu attraversu l'Iran per u potenziale significativu di carichi da a Cina à a Turchia è l'Europa o viceversa, e ferrovie di u paese nantu à a strada è l'infrastruttura necessaria, a cumpetitività è a cumpetitività sò necessarie per u trasportu di carichi in Cina. Via l'Iran utilizendu a parti miridiunali di a Strada di a Seta. Hè nutatu chì a cooperazione serà fatta per i tariffi è i tempi di transitu adattati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*