I Ponti Storichi sò Restaurati è Portanu à u Turismu

i ponti storichi sò restaurati è purtati in u turismu
i ponti storichi sò restaurati è purtati in u turismu

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu scopu di scopre i nostri ponti ancestrali è di riunite cù i nostri citadini. Sti ponti storichi sò valori impurtanti di u nostru paese. Purtemu i nostri ponti storichi à u turismu ", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà datu l'infurmazioni chì ci sò 2378 ponti storichi di petra, legnu, ferru è cemento armatu registrati in u paese è 316 ponti storichi da u periodu Ottomanu à l'esteru, soprattuttu in Bosnia-Erzegovina.

Nutendu chì i travaglii di risturazione di 2020 ponti in 57 è un totale di 2003 ponti storichi da u 373 sò stati cumpletati, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì i ponti storichi sò un valore impurtante per a Turchia.

"Eseguiremu a custruzzione è a riparazione di assai più strade, ponti, osterie è bagni inseme"

Sottulineendu chì e restaurazioni di i ponti, chì anu avutu una funzione impurtante in u periodu di custruzzione, cum'è u storicu Ponte Malabadi, u ponte Kızılin (Göksu), Taşköprü (Kastamonu), Büyükçekmece (Kanuni Sultan Süleyman Bridge) è Ani (Ocaklı). U ponte, sò stati cumpletati è riportati à u nostru patrimoniu culturale, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: cuntinuatu:

"Per d 'altra banda, u storicu Sangarios (Justinianus) Bridge, İkizdere (Catma Bridge), XIX seculu. L'opere di i ponti storici Çaylı, Güvem, Yurtpınarköy è Bayramören in Çankırı, chì sò stati custruiti durante u Periudu Ottumanu è anu ghjuntu oghje cù i so dettagli originali, cuntinueghjanu secondu i principii di risturazione naziunali è internaziunali.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu scopu di scopre i nostri ponti storichi è di riunite cù i nostri citadini. Assicurendu chì i ponti storichi, chì sò di grande impurtanza in quantu à a storia culturale è a storia di a tecnulugia, sò restaurati è cunservati in cunfurmità cù i so originali per documentà, mantenenu vivi è trasfirìlli à e generazioni future. Sti ponti storichi sò valori impurtanti di u nostru paese. Purtemu i nostri ponti storichi à u turismu. Cù u forte dirigenza è u sustegnu di u nostru presidente, è a determinazione di successu, realiceremu a custruzzione è a riparazione di assai più strade, ponti, ostelli è bagni inseme.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*