Tunnel Kızılcahamam Çerkeş apertu à u trafficu

U tunnel di Kızılcahamam Cerkes hè apertu à u trafficu
U tunnel di Kızılcahamam Cerkes hè apertu à u trafficu

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì l'opportunità di trasportu còmode, veloce è sicura sò state create cù l'apertura di u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş in a cerimonia à a quale hà assistitu u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà nutatu chì u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş offre un trasportu còmode, veloce è sicuru. Enfatizendu chì i viaghji, chì diventanu difficili in cundizioni invernali intense per via di l'altitudine è di a pendenza elevata, seranu furniti in modu assai più sicuru è cunfortu da avà, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In u nostru tunnel nantu à a strada di separazione Ankara-Istanbul Güvem-Çerkeş. , 3 mila 600 metri di strada principale è 2 mila 400 metri di strada di cunnessione. Grazie à e strade è i tunnel chì avemu apertu; U tempu di viaghju trà u distrittu di Çerkeş di Çankırı è Kızılcahamam diminuirà da 15 minuti à 3 minuti.

U presidente Erdoğan: "Avemu guardatu solu a nostra nazione mentre eseguimu i nostri investimenti"

U presidente Erdoğan hà fattu dichjarazioni impurtanti in a ceremonia di apertura. Nutendu chì continuanu à investisce secondu i bisogni di a nazione, indipendentemente da quelli chì facenu umili critichi in tutti i prughjetti, u presidente Erdoğan hà dettu:

"L'usu efficace di altri veiculi di trasportu, da i nostri aeroporti à e nostre linee di treni d'alta velocità, hè u risultatu di l'espansione di a nostra rete stradale. Grazie à queste rete di trasportu, chì si cumplementanu tutti, pudemu guardà u nostru avvene cù assai più fiducia in quantu à u sviluppu umanu è à l'infrastruttura ecunomica. "Avete da sbarcà un aviò quì?" dicianu. Fighjendu i tunnel chì avemu scavatu una volta è dicendu: "Avete da fà sti lochi cum'è magazzini di patate è cipolla?" s'eranu burlati. Dimustrendu i ponti ch'è no custruimu una volta, "passerete e mandri di pecuri da quì?" scherzavanu. In ogni casu, quandu sti travaglii sò stati finiti è messi in serviziu, avemu vistu chì quelli chì anu dettu chì i primi è i più benefiziu da elli. Cume anu fattu à u tardu Menderes, u tardu Demirel, u tardu Özal, è u nostru tardu maestru Erbakan, chì hè u 10 anniversariu di a so morte oghje, anu pensatu chì puderianu alluntanassi da a nostra strada cù abusi cusì bassi. Ma avemu solu guardatu à a nostra nazione mentre pianificemu è eseguimu i nostri investimenti. Avemu purtatu i nostri travaglii à u nostru paese unu per unu fighjendu ciò chì a nostra nazione hà bisognu, ciò chì vole, ciò chì merita ".

"A perdita di vita è di pruprietà serà minimizzata"

Nutendu chì u Tunnel di Kızılcahamam-Çerkeş farà cuntributi assai impurtanti à u settore di i trasporti in termini di risparmiu di tempu è di sicurità, Karaismailoğlu hà dettu: "Cumu a nostra strada diventa più corta è còmuda, u nostru settore di u trasportu ghjunghjerà ancu una soluzione efficiente è ecunomica. I viaghji, chì diventanu più difficiuli in cundizzioni invernu intensi per via di l'altitudine alta è di a pendenza, seranu furniti in modu assai più sicuru è più còmode da avà. A strada Kızılcahamam-Çerkeş è u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş, chì avemu aghjustatu à i nostri investimenti, minimizzaranu a perdita di vita è di pruprietà causata da l'intensità sperimentata soprattuttu in u passaghju di veiculi di tonnellaggio pesante.

"U distrettu di Çerkeş ghjunghjerà à Ankara più veloce"

Esprimendu chì u Tunnel Kızılcahamam-Çerkeş furnisce cunfortu in u trasportu di u distrittu di Çerkeş di Çankırı à a capitale Ankara, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u nostru tunnel chì unisce Kızılcahamam à Çerkeş District di Çankırı è a strada D-100 di State Road 6, l'attuale strada statale 2. Chilomitri. Cù a cumissioni di u nostru tunnel, chì avemu custruitu cum'è 71 mila 2,4 metri, hè statu accurtatu da 3,6 chilometri à XNUMX chilometri. Traversendu e muntagne impenetrabili cù tunnel, fiumi è valli cù ponti, simu in a strada da u core à u core. Vogliu chì u Tunnel di Kızılcahamam Çerkeş è e so strade di cunnessione sia di auspiziu per tuttu u nostru paese, in particulare Ankara è Çankırı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*