Arbitramentu è Reclami Procedimenti per Bursaray Conclusi in favore di Bursa

I casi di arbitrazione è di crediti aperti per bursaray sò stati cunclusi in favore di bursa
I casi di arbitrazione è di crediti aperti per bursaray sò stati cunclusi in favore di bursa

Siemens, Tuvasas. L'ultimu casu di arbitrazione presentatu contr'à a Municipalità Metropolitana per via di u "Bursa Light Rail System 1st Stage Construction Work" da u Consorziu internaziunale BHRS custituitu da Simko, Güriş İnşaat è Ansaldo hè statu cunclusu in favore di Bursa. In u risultatu di i casi, 2001 di quali sò stati intesu in a Corte Internaziunale di Arbitramentu (ICC), 5 in Turchia è 1 in i tribunali olandesi dapoi u 1, una risorsa di circa 2.5 miliardi TL, inseme cù u so interessu cummerciale, hà. restò in a sicura di a Municipalità Metropolitana. .

A Municipalità Metropolitana di Bursa hà ottenutu a vittoria di u dirittu internaziunale. L'arbitramentu è i rivindicazioni presentati contr'à a Municipalità Metropolitana per via di u 1u Travagliu di Custruzzione di u Sistema di Ferrovia Ligeru di Bursa sò stati cunclusi in favore di Bursa. Intraprendu u travagliu di custruzzione di u sistema ferroviariu, Siemens A.Ş., Tüvasaş. Simko, Guris Ins. Eng. Inc. è Ansaldo, u Consorziu internaziunale BHRS hà presentatu una Azione di Arbitrazione contr'à a Municipalità Metropolitana in 2001. U primu casu d'arbitramentu chì ammonta à 39 milioni 420 mila DEM hè statu rifiutatu da a Corte Arbitrale ICC in favore di a Municipalità Metropolitana di Bursa. In u prucessu, u membru di u cunsorziu Güriş İnş. è ing. Inc. Un secondu Arbitration Case, vale à 13 milioni 786 mila Euros, hè statu presentatu da "pagamenti di prugressu sottopagati è parechji prublemi sò stati purtati in tribunale". 7 milioni 812 mila euro di a seconda demanda hè stata accettata, 5 milioni 100 mila euro sò stati rifiutati. Guris Ins. Eng. Inc. Un terzu Casu di Arbitramentu hè statu presentatu, cù una quantità di 13 milioni 242 mila Euros, "in relazione à e perdite subite per via di estensioni di tempu". In u terzu casu, 5 milioni 700 mila parte hè stata accettata, 7 milioni 550 mila parte hè stata rifiutata. In u quartu casu d'arbitramentu per un valore di 29 milioni 800 milla d'euros, una decisione di non-ghjuridizione hè stata resa. In seguitu, i 39 milioni di 325 mila Euro Claims Lawsuit presentati in i Paesi Bassi A Corte di l'Aia è e rivendicazioni presentate in Bursa 1st Civil Court of First Instance sò stati ancu cunclusi in favore di a Municipalità Metropolitana. Infine, Güriş İnş. Eng. U quintu casu d'arbitramentu di A.Ş. cù una dumanda di "26 milioni 700 mila euro è interessu cummerciale chì serà trattatu da u 18 di ghjennaghju di u 2001" hè statu rifiutatu in favore di a municipalità da u 10 di ferraghju 2021, cù una decisione. di mancanza di ghjuridizione. In u risultatu di a lotta legale di l'avucati di l'Uffiziu Legale di a Municipalità Metropolitana contr'à l'imprese d'avucati internaziunali, chì durò finu à u 2021, a quantità di circa 2.5 miliardi di TL hè rimasta in i sacchetti di a ghjente di Bursa.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ancu ghjucatu un rolu maiò in a cullizzioni di u sicondu è u terzu casu d'arbitramentu contr'à u consorziu per u benefiziu di a ghjente di Bursa. Durante a fase di raccolta di circa 13.5 milioni d'euros, chì hè stata finalizzata da i tribunali pertinenti, a quantità da pagà hè stata rivista per u risultatu di i sforzi di u presidente Alinur Aktaş. In u risultatu di i protokolli di pace firmati da u Sindaco Aktaş cù i funzionari di a cumpagnia è appruvati da u Cunsigliu Municipale Metropolitanu, a cumpagnia di l'attore hà rinunciatu à tutte e spese è interessi di litigazione, è milioni di TL sò rimasti in e casse municipali.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Alinur Aktaş, hà dettu chì cù circa 2.5 miliardi di TL ottenuti per via di a lotta legale, i soldi di e persone di Bursa sò rimasti in Bursa. Dichjarà chì attribuisce un'impurtanza particulare à u risparmiu mentre gestiscenu a Municipalità Metropolitana, è chì miranu à a più alta efficienza cù u minimu costu in investimenti è servizii, u sindaco Aktaş hà nutatu chì i casi di arbitrazione internaziunale è di crediti sò ancu valutati in questu quadru. Esprimendu a so felicità chì a Municipalità Metropolitana hè uscita da i tribunali internaziunali induve hè stata "ingiustamente demandata" è felicitava u staffu di u Cunsigliu Legale, u sindaco Aktaş hà dettu: "Continueremu à prutege ancu un centesimu di Bursa da avà. Per noi, l'usu efficiente di e risorse hè impurtante quant'è l'investimentu è i servizii. In u quadru di sta cunniscenza, simu determinati à fà di Bursa una cità più vivibile ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*