Cina apre una altra nova linea ferroviaria in Europa

Cina hà messu in serviziu una nova linea ferroviaria chì si estende in Europa.
Cina hà messu in serviziu una nova linea ferroviaria chì si estende in Europa.

Cina, chì hà aumentatu u putere di a ferrovia in u so cummerciu cù l'Europa in l'ultimi anni è hà apertu una nova linea ferroviaria trà i diversi paesi è a Cina, hà aghjustatu un novu à questu anellu. A linea di novu cumissioni corre trà a cità di Chengdu in a regione sud-occidentale di a Cina è St. Cunnetterà a cità di San Petruburgu.

U primu trenu di merci per apre sta linea partì da Chengdu sta settimana, purtendu pruvisti per un prughjettu chjave di l'Initiative Belt and Road. Chengdu International Railway Service Co., Ltd. Sicondu u Diputatu General Manager Wang Weikun, u trenu ghjunghjerà à St. Hè previstu d'arrivà in San Petruburgu in 13 ghjorni. Stu periodu hè senza dubbitu assai più cortu di u trasportu marittimu, chì richiede un periodu da unu à dui mesi, soprattuttu cù l'effettu di Covid-19.

Cumitatu di Gestione Portu Ferroviaria Internaziunale di Chengdu hà annunziatu chì u numeru di treni di merchenzie Cina-Europa hà aumentatu da 33,3 per centu durante u Festival di Primavera cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*