I Novi Centri Logistici Aumenteranu a Competitività di l'Industria

i novi centri logistichi aumenteranu a competitività di l'industria
i novi centri logistichi aumenteranu a competitività di l'industria

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì anu u scopu di custruisce una linea di junction di 294 chilometri, chì include zoni industriali organizzati (OSB), zoni industriali speciali, porti è zoni liberi, è chì anu da aumentà a cumpetitività di l'industria stabilendu novi centri logistichi cù sti linii.

U Pianu Maestru di Logistica hè statu introduttu cù a participazione di u Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan è u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan.

U Ministru Varank, in u so discorsu quì, hà dettu chì a distanza chì Turchia hà cupertu in u campu di u trasportu in 17 anni serà un esempiu per parechji paesi.

L'INFRASTRUTTURA DI TRASPORTU HAN STATA INVECCHIATA

Dichjarà chì sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, l'infrastruttura di trasportu di Turchia hà avanzatu è a so pusizioni strategica hè diventata più forte, Varank hà dettu chì sta situazione furnisce cuntributi significativi à a crescita è l'impieghi attraversu u sviluppu di l'industria è a ripresa di u cummerciu è di l'investimenti.

Apuntendu chì ogni novu passu fattu in u campu di u trasportu è a logistica affetta direttamente a cumpetitività di u paese, Varank hà dettu chì hè impurtante di cunsiderà è diversificà i spazii logistichi è i modi di trasportu inseme in i zoni industriali.

WE PRIORITÀ À A LOGISTICA DI NOSTRE ZONA INDUSTRIALE

Dichjarà chì hè di grande benefiziu per piglià in contu micca solu e relazioni cummerciale d'oghje, ma ancu i mercati cù potenziale futuru, Varank hà dettu:

"Partendu da questu, avemu datu priorità à risponde à i bisogni logistichi di e nostre zone industriali in a nostra Strategia Industria è Tecnulugia 2023. In questu cuntestu, avemu riunitu l'infurmazioni di carica da tutti l'OIZ operativi è e zoni industriali. Avemu ancu inclusu i bisogni di i mercati è di e zone industriali à quale sti carichi sò ligati. Avemu ancu cartografiatu e distanze di tutte e nostre zoni industriali à e linee ferroviarie convenzionali è li sparte cù u nostru Ministeru. Tutti questi travaglii sò stati dimustrati in u Master Plan di Logistica ".

I CENTRI LOGISTICS SERRANNI STABILIATI

Varank hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un travagliu cumunu cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture è a Presidenza di u Budget Strategy nantu à a diversificazione di i modi di trasportu di l'OIZ è a custruzzione di e linee di junction à e ferrovie, è hà dettu: "In questu cuntestu, i nostri esperti tecnichi. andate à l'OIZ è fà inspezioni in situ. Avemu un scopu di custruisce una linea di junction di 294 chilometri chì include OIZ, zoni industriali privati, porti è zoni liberi. Inseme à queste linee, stabiliremu novi centri logistichi è cusì aumenteremu ancu a competitività di a nostra industria ". disse.

Dichjarà chì u centru di l'ecunumia glubale si move da u punente à u livante è l'iniziativa Belt and Road guidata da a Cina hè estremamente preziosa in questu sensu, Varank hà dichjaratu chì sta iniziativa attiva u putenziale in u sviluppu di l'ecunumia lucale furnisce logistica è economia. opportunità infrastrutturali à i paesi chì passa. Varank hà dettu chì cusì, hà apertu a porta à novi mercati, novi modi di fà affari è un novu dinamisimu in l'ecunumia, è chì à questu puntu, Turchia duveria ghjucà un rolu di primura in u sviluppu di i mercati usendu i so vantaghji attuali.

Dichjarà chì ci hè l'uppurtunità di cooperà cù tutte e parti interessate in l'iniziativa Belt-Road, Varank hà dettu: "Ùn ci sò micca ostaculi per esse a basa di produzzione è tecnulugia di i mercati europei, asiatichi è africani di fronte. Semu sicuri chì ogni passu chì facemu in u campu di a logistica ci purterà à tali scopi assai più veloce ". disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dettu chì anu determinatu a carta stradale chì accelerà a realizazione di l'ughjettu di Turchia di diventà una basa logistica regiunale è rende più efficaci in u campu di a logistica, aghjustendu chì u più impurtante di questi hè u transitu. u cummerciu, è chì e rotte di u cummerciu in u mondu sò esse ridisegnate oghje.

Nutendu chì a logistica hè un campu multidimensionale, Turhan hà nutatu chì credenu chì parechji attori, da i pruduttori à i cunsumatori, da i trasportatori à l'esportatori, l'altri prestatori di servizii è i regulatori, anu da avè una parolla in i passi da piglià in questa zona.

Dichjarà chì anu discututu i guadagni ch'elli anu destinatu cù l'implementazione di u pianu nantu à a basa di 2023, 2035 è 2053, Turhan hà dettu ancu e seguenti in quantu à i guadagni finanziarii da ottene:

"Avemu bisognu di stabilisce una infrastruttura logistica orientata à l'esportazione, l'infrastruttura chì sustenerà l'esportazioni di circa 1 trilione di dollari à longu andà. Avemu u scopu di passà a dumanda di merci in tutti i corridori, in particulare a Strada di a Seta, attraversu Turchia. Grazie à i corridori di transitu chì passanu per u nostru paese, permetteremu à i nostri pruduttori di guadagnà vantaghji di rinfurzà l'esportazione. Riduceremu e perdite in u trasportu, minimizeremu i costi di logistica in a produzzione è u cunsumu grazia à l'infrastruttura logistica, è aumenteremu a nostra competitività. In più di questi, ci saranu altri benefici chì avemu da guadagnà ".

U Ministru di u Cummerciu Pekcan hà rimarcatu chì i prublemi cum'è l'aumentu di l'efficienza di i servizii di logistica, a determinazione di rotte di trasportu alternativu è a realizazione di studii nantu à a creazione di centri logistichi in Turchia sò stati prioritari in u pianu è hà dichjaratu chì sò ancu sovrapposti cù a pulitica di u cummerciu esteru è i miri. .

Esprimendu chì a cooperazione efficaci è a coordinazione cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in u campu di a logistica continuarà à aumentà, Pekcan hà dettu: "A cooperazione di i nostri ministeri à u puntu di rializà i miri in u Pianu Maestru di l'Esportazione è u Pianu Maestru di Logistica. tramindui apre a strada per e nostre esportazioni è aiutanu à u nostru paese à diventà una basa logistica. Pensu chì cuntribuisce ". disse. (Fonte: Ministeru di l'Industria)

Mappa di i Centri Logistici Ferroviari di Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*