Ispezione cù Drone per un Mediterraniu Pulitu

cuntrolla cù drone per un Mediterraniu pulitu
cuntrolla cù drone per un Mediterraniu pulitu

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà rinfurzatu i so ispezioni marittimi per prutege u Mediterraniu cù un Veiculu Aereu Unmanned (Drone). U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, chì cuntinueghja i so ispezioni cù u drone, chì u primu volu hè statu realizatu da u presidente Vahap Seçer, pò fà ispezioni in una zona più veloce, più efficace è più larga. Infine, cù u decollamentu da u Rifugiu di i Pescatori di Çamlıbel, u drone, chì hà fattu una ispezione in una zona larga, hà verificatu se i veiculi marittimi in u portu lasciavanu rifiuti. Ammende amministrative sò imposte à i navi chì si trovanu à lascià i rifiuti dopu esse inspeccionati sia da drone sia da barche. In questu cuntestu, 490 milioni 26 mila lire sò stati penalizzati nantu à 44 navi in ​​464 ispezioni.

Ispezione rapida in 7 chilometri

U drone, chì hà l'ultime caratteristiche tecnologiche acquistate da a Municipalità Metropolitana, pò stà in l'aria per 7 minuti cù a capacità di vola circa 30 chilometri di diametru. Cù 5 setti di batterie di ricambio, u dispusitivu pò stà in l'aria finu à 3 ore. Cù a ghjuridizione di l'ispezione marittima di a Municipalità Metropolitana chì si trova à 3 chilometri da a terra à u mare aperto, e caratteristiche tecniche di u dispusitivu furnisce l'uppurtunità di vede è cuntrullà sta zona cumpletamente. E camere nantu à questu furnisce l'uppurtunità di registrà l'imaghjini cù visione di notte è infrarossi. Una di e caratteristiche più impurtanti di u dispusitivu hè a capacità di a camera per seguità l'uggetti.

U scopu hè di mantene u Mediterraniu pulitu

A Municipalità Metropolitana di Mersin hà u scopu di assicurà a prutezzione di u Mediterraniu è di l'ecosistema, chì permette à i citadini di entre in mare da ogni puntu di a costa. U Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale, in u quadru di questu scopu, hà applicatu sanzioni amministrative à 2019 navi è penalizatu 490 milioni 26 mila 44 lire in 464 ispezioni realizate cù strumenti di ispezione da aprile 257.

"Avemu cuminciatu l'ispezioni cù i droni per pudè andà longu distanze in pocu tempu"

Participendu à l'ispezioni cù u drone, Capu di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale, Dr. Bülent Halisdemir hà dichjaratu ch'elli sò andati à l'acquistu di droni per realizà ispezioni più cumplete è hà dettu: "Avemu cuminciatu l'ispezioni cù droni per pudè passà più veloce è andà longu distanze in un tempu più breve. Quandu avemu apertu stu prublema à u nostru presidente, era assai pusitivu è andemu prestu à cumprà un drone. Cù drone, cuntrullemu l'acqua residuale scaricata illegale di e navi attraccate in u portu, in particulare i navi à l'aperto. Raggiungemu rapidamente i veiculi marittimi chì rilevamu lascià l'acqua residua cù a nostra barca d'ispezione marina è pigliamu campioni. Mandemu sta mostra à laboratori accreditati per analisi. S'ellu ci hè un effettu contaminante, applichemu ammende amministrative ".

"Faremu ancu inspezioni notturne"

Dichjarà chì u drone pò scansà una zona di 7 chilometri assai rapidamente, chì rende l'ispezione assai più cumpleta, Halisdemir hà dettu: "E batterie nantu à ellu permettenu di stà in l'aria per una meza ora è avemu un sistema di càmera speciale. nantu à questu. Stu sistema di càmera hà una funzione di zoom, vale à dì, pò ingrandà ancu da uni pochi chilometri di distanza per vede se a moto d'acqua crea contaminazione. U nostru dispusitivu hà una visione notturna. Dunque, faremu ancu ispezioni notturne ".

"U nostru scopu ùn hè micca di detectà è penalizà qualcosa chì hè stata lanciata, ma di assicurà chì ùn hè micca contaminatu"

Halisdemir hà dettu ch'elli anu avvisatu tutte e navi chì si avvicinavanu è attraccavanu in u portu di Mersin chì sò stati inspeccionati.

"Ùn vulemu micca penalizà. Luttemu per rende i nostri mari più puliti è più accessibili. U nostru presidente hè assai determinatu in questu tema. Vulemu sparghje u principiu di pudè natà da ogni locu in l'anni à vene. Vulemu pudè natà da u Rifugiu per i Pescatori di Çamlıbel, induve simu avà. Dunque, implementeremu ogni tipu di sviluppi tecnologichi chì impediscenu a contaminazione di u mare. Faremu u nostru megliu per mantene i nostri mari puliti. À questu puntu, u drone ci dà à tempu a velocità è un metudu di cummattimentu più efficace. Pensemu chì a dissuasione aumenterà in i ghjorni à vene. U nostru scopu ùn hè micca di detectà è penalizà una cosa scartata, contaminata, ma di assicurà chì ùn hè micca contaminata ".

Günay: "Ùn lasciamu micca quella nave da u portu finu à chì a nave paga a so pena"

Levent Günay, chì travaglia cum'è Inspectore di a contaminazione marina in u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente, hà spiegatu u prucessu di ispezione è hà dettu: "Navigamu cù a nostra barca durante l'ispezioni di rutina chì facemu in u portu di Mersin è intornu. Avemu dui inspezioni, una barca chì pulisce a superficia di u mare. Quandu navighemu cù a nostra barca d'ispezione marina, cuntrollemu l'acqua residuale intornu à e navi. Se sentemu chì l'acqua residuale hè ancu contaminata, andemu cù a nostra barca è pigliamu campioni. Sigillemu i nostri campioni per l'analisi. Pigliemu una mostra di acqua contaminata è acqua di mare pulita per paragunà cù l'altri. Se u risultatu di l'analisi diventa bruttu, impone una penalità à quella nave secondu a tarifa data da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, è ùn lasciamu micca quella nave in u portu prima chì a nave paghi quella penalità. Pruibitemu a nave di navigà. I campioni pigliati sò analizati in laboratori d'analisi accreditati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*