DFDS hà u scopu di rende l'impronta ambientale neutrale à u clima

dfds hà u scopu di neutralizà u clima l'impronta ambientale
dfds hà u scopu di neutralizà u clima l'impronta ambientale

DFDS, a cumpagnia di punta in Europa in i campi di u marittimu è a logistica, hà annunziatu u so rapportu chì cuntene studii di sustenibilità globale 2020. DFDS s'impegna à diventà neutrale à u clima per u 2050 riducendu gradualmente a so impronta ambientale in cunfurmità cù i so scopi di sustenibilità. DFDS riducerà l'emissioni di CO² di 2030% da u 45.

A DFDS danese, a cumpagnia di punta in Europa in i campi di marittimi è logistichi, hà annunziatu u so rapportu di sustenibilità 2020 in u quadru di u so pianu d'azzione climatica. In u scopu di u so approcciu di rispunsabilità suciale corporativa, DFDS s'impegna à esse neutrale à u clima per u 2050 riducendu gradualmente a so impronta ambientale cù i so sforzi di sustenibilità. In cunfurmità cù a diversità è l'inclusività in u rapportu, a cumpagnia hà u scopu di aumentà u rapportu di l'impiegati femminili, chì hè attualmente di 23%, à 2023% da 30.

Torben Carlsen, presidente è CEO di DFDS Group, hà dettu annantu à i so sforzi di sustenibilità: "Oghje, u 23% di a nostra cumpagnia hè custituita da donne è u nostru scopu hè di aumentà sta rata à u 2023% per u 30. Avemu fattu a diversità è l'inclusione i parametri di primura per a prumuzione, u reclutamentu è i prughjetti. Dopu un annu sfidau cum'è 2020, sò fieru di u prugressu chì avemu fattu in a sustenibilità. A nostra spinta à cresce per tutti hè una parte integrante di a nostra cultura è benefiziu sia i nostri clienti è i nostri impiegati. Questu ci aiuta à esse un associu preziosu in a sucità ".

Innuvazione per u carburante verde 

Per d 'altra banda, DFDS hà lanciatu duie cullaburazioni in u campu di i carburanti sustinibili in 2020 per truvà alternative di carburanti verdi. Unu di sti prughjetti hà u scopu di sviluppà un stabilimentu di pruduzzione di l'idrogenu è di e-fuel in Copenaghen, mentri l'altru hà u scopu di pruduce un battellu 100% alimentatu da l'idrogenu chì libera solu l'acqua, alimentatu da l'electricità prodotta da un sistema di pila di carburante à l'idrogenu. DFDS accelerà a cooperazione è l'innuvazioni è furnisce trasfurmazioni è sustenibilità in DFDS è in u settore logisticu in l'anni à vene.

U più grande stabilimentu di pruduzzione di ammonia ecologica d'Europa

In cunfurmità cù u so pianu climaticu DFDS, s'hè impegnatu à cumprà ammonia verde, CO2 neutru da un novu stabilimentu di produzzione in Esbjerg. DFDS hà ancu stabilitu una di e più grandi strutture di produzzione di ammonia ecologica d'Europa in Esbjerg, Danimarca, participendu à un novu prughjettu chjamatu "Powering Ammonia". Altri partenarii include Arla, Maersk, Danish Crown è DLG.

Stu novu prughjettu hè cumplementarii à i prughjetti fossili alternativi chì implicanu attualmente DFDS. U prugettu aghjusta ancu ammonia verde à i prughjetti di carburanti DFDS, chì sò custituiti da fossili alternativi cumpresi l'idrogenu verde, metanolu verde è biofuel MASH. Cù u prugettu, serà stabilitu unu di i più grandi stabilimenti di pruduzzione di ammonia ecologica in Europa.

Alternativa ideale 

L'ammonia verde ecologica hè una alternativa ideale à u carburante utilizatu in i navi; perchè hè pruduciutu cù un prucessu 100% rinnuvevule è senza carbone. Un oxidu solidu chì cuntene solu l'acqua è u nitrogenu com'è subproduttu pò esse brusgiatu in una pila di carburante. Questa hè una riduzione di 2030% in l'emissioni di DFDS da u 45 è un passu per diventà una sucietà neutrale per u clima da u 2050.

"Navi à emissioni zero"

Torben Carlsen, presidente è CEO di DFDS Group Disse nantu à a cullaburazione: "A cullaburazione di l'utilizatori di carburante è di i pruduttori cù i scientisti è a sucietà hè u modu più veloce per intruduce carburanti sustinibili cum'è alternative realistiche à i carburanti fossili. Spergu chì sta cullaburazione ci aiuterà à ghjunghje u nostru scopu di operazioni di nave di carbone zero ".

Fendu un impegnu à cumprà ammonia ecologica, DFDS aiuterà à guidà l'innuvazione in carburanti alternativi. Truvà carburanti alternativi hè cunsideratu fundamentale per una transizione verde ecologica in DFDS è l'industria marittima in generale. U Prughjettu Ammonia Power hà u scopu di pruduce circa 50.000 2026 tunnellate di carburante verde è possibbilmente serve cum'è hub di carburante in u Mari di u Nordu. A facilità hè prevista per esse operativa in XNUMX.

Strategia di sustenibilità 

Cum'è un fornitore di servizii di trasportu è logistica, DFDS stabilisce una strategia di sustenibilità chì aiutarà à riduce a so impronta ambientale, assicura chì i so impiegati sò sicuri è sani, è sò trattati ugualmente. Determinendu a so strategia di sustenibilità in 2018, DFDS sustene i temi di l'Impronta Ambientale è di l'Impiegatore Responsabile, chì sò i dui temi principali di a strategia, per trè scopi. A cumpagnia hà incorporatu metriche individuali in a strategia per misurà stu prugressu in 2019. Cumplementendu u pianu d'azzione climaticu specificu, miratu è azzione in u rapportu DFDS 2020, mette in risaltu a sustenibilità corporativa, chì include u Codice di Salute, Sicurezza, Diversità è Inclusione è Etica. Per riduce a so impronta ambientale è rinfurzà continuamente a so pusizioni cum'è un impiegatore rispunsevule, DFDS mantene linee dirette, valuta i risichi, analizeghja è ricerca iniziative pertinenti, è aghjusta e so azzioni cum'è necessariu per esse fideli à i so impegni.

pianu d'azzione climaticu 

DFDS migliurà a qualità di l'aria in cunfurmità cù u so pianu d'azzione climatica cumpletu. DFDS, cù u so pianu climaticu;

  • riduce l'emissioni di CO2 di 2030% da u 45 è rende a cumpagnia neutra per u clima da u 2050,
  • Per esse un vicinu rispunsevuli chì cuntribuisce à a riduzione di a contaminazione, i rifiuti è u rumore in e regioni induve operanu,
  • Cum'è una cumpagnia chì opera in i mari, hà u scopu di sustene e criature di l'oceanu è i studii di ricerca è educazione in questu campu.

DFDS prevede di riduce l'emissioni di gasi di serra di 2008% da u 2030 à u 45, chì currisponde à una riduzione di u 2019% trà u 2030 è u 32. DFDS hà riduciutu l'emissioni di CO² di 2019% dapoi u 4. Cuntinuò à aumentà a so efficienza è riduce e so emissioni diminuendu u so cunsumu mediu di carburante. I fatturi principali chì permettenu questu sò un novu tunnellaghju efficiente, uperazione operativa è tecnica è per riduce a resistenza in parechje navi; Ci era appiicazioni innovatori di revestimentu chì impediscenu a furmazione di alghe.

più di 20 prughjetti 

DFDS hà ottenutu una migliione di 2008% trà u 2020 è u 21 cum'è una cumpagnia chì migliurà continuamente e so operazioni è l'efficienza di carburante. Siccomu hè necessariu di aumentà a velocità di implementazione per ghjunghje l'obiettivi 2023 è 2030, DFDS furnisce i requisiti necessarii, cum'è u rinnuvamentu di a flotta è l'aghjurnamentu ambientale, riducendu a resistenza acquatica ottimizendu a prestazione idrodinamica di e navi, è permette à l'equipaggiu è à e squadre di supportu in terra. per uperà cù una efficienza di carburante più altu, migliurendu i sistemi di supportu di decisione, è migliuramentu cuntinuu in u cunsumu d'energia. DFDS sviluppa attivamente è teste novi metudi di propulsione è generazione di energia è participanu à teste di carburanti à pocu carbonu cum'è i biocarburanti.

DFDS gestisce più di 2 prughjetti chì miranu à riduce l'emissioni di CO10 di a so flotta attuale in i prossimi 20 anni. Inoltre, DFDS hà appiicatu un revestimentu di scafo megliu basatu in silicone in bacinu seccu à quattru di i novi navi Jinling. Questa pelle di scafo serà ancu appiicata à l'altri dui navi Jinling. Questa migliione simplice riduce a resistenza à l'acqua mentre permette di utilizà menu carburante. Cù l'applicazione nantu à questi quattru navi solu, l'emissioni annuali di CO2 di DFDS sò previste per esse ridutte da 4 à 6%, o 10.000 XNUMX tunnellate.

Versu zero emissioni 

A transizione massiva à zero emissioni in i servizii di trasportu richiede chì a nostra industria rimpiazzà e so flotte esistenti dipendente da i combustibili fossili interamente cù navi alimentate da carburanti sustenibili prodotte da energia rinnuvevule.

DFDS rimpiazzerà i carburanti fossili cù carburanti à emissioni zero cum'è l'ammonia, l'idrogenu o u metanolu da u 2050. DFDS cuntribuisce à u sviluppu di una pianta di l'idrogenu in Copenhagen è una pianta di pruduzzione di ammonia ecologica in Esbjerg per capisce megliu a produzzione è a dispunibilità di carburanti amichevuli di l'ambiente. Cù tali prughjetti, hà u scopu di riduce a distanza di prezzu trà i carburanti fossili è i carburanti rinnuvevuli è mantene a vostra cumpetitività cummerciale.

In più di tutti questi, DFDS participa attivamente à u Forum Europeu di Spedizione Sostenibile (ESSF) di l'UE è à u Cumitatu di Proteczione di l'Ambiente Marinu (MEPC) di l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO).

Obiettivi di emissioni 

  • DFDS usa a formula "Gross Tonnage x distanza di viaghju" quandu raporta u rendiment di l'emissioni di gas di serra in piena rispettu di a strategia di gas serra di l'Organizazione Marittima Internaziunale (IMO).
  • A cumpagnia hà stabilitu u so scopu 2008 di 17,1 grammi di CO2 per GT / milla, basatu annantu à un valore di riferimentu 2023 di 12,4 grammi di CO2 per GT / milla.
  • DFDS hà stabilitu u so scopu 2030 à 9,6 grammi per GT / milla. Dunque, u scopu di una diminuzione di 2008% trà u 2030 è u 45. A cumpagnia hà registratu una calata di 2008% trà u 2020 è u 21.
  • Una caduta di 2030% sopra i livelli di 2020 hè necessaria per ghjunghje à u scopu di 29.

alimentazione elettrica di terra 

In parte di i so sforzi per riduce l'emissioni lucali di NOx è di particulate, DFDS hà previstu di installà forniture di energia à a costa nantu à i navi. Cusì, serà capace di riduce l'emissioni, l'emissioni di particulate dannosi è u rumore disattivendu i motori di salvezza mentre sò in dock. Questu hà da migliurà a qualità di l'aria lucale è emissioni zero se sò aduprate fonti d'electricità rinnuvevuli. Tutte e navi di novu custruite di DFDS anu funziunalità di u sistema di alimentazione di terra, è a cumpagnia hà finitu l'installazione finale nantu à a strada Oslo-Frederikshavn-Copenaghen in 2020. U Portu d'Oslo compie a so stallazione in u 2020, mentre chì u novu sistema di alimentazione elettrica onshore in Göteborg serà incaricatu in ghjennaghju 2021. DFDS, invece, hè per l'alimentazione custiera in Copenhague. Copenhagen Malmo Port hà firmatu una lettera d'intenzione cù a cumpagnia portu. Sutta l'accordu, CMP investirà in una cunnessione chì sfrutta pienamente e nostre installazioni di ponte esistenti.

Prutezzione di e criature di l'oceanu 

DFDS cuntinueghja à travaglià in modu efficace per sguassà o neutralizà l'organisimi biologichi prima di liberà l'acqua di ballast in l'ecosistema marinu. DFDS hà stallatu sistemi di trattamentu di l'acqua di ballast in ottu navi più è installate novi sistemi nantu à un totale di navi 2020 in u scopu di u prugramma di gestione di l'acqua di ballast realizatu in 20. DFDS prevede di installà ottu sistemi più da u 2021 è avè installatu sistemi di trattamentu di l'acqua di ballast in tutti i navi da u 2024.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*