Scooter Elettricu Torna nantu à l'agenda UKOME

i scooter elettrici sò di novu nantu à l'agenda di ukome
i scooter elettrici sò di novu nantu à l'agenda di ukome

IMM porta a direttiva chì hà preparatu per regulà l'operazione è l'usu di scooters elettrici à l'agenda UKOME per a seconda volta, postu chì u regulamentu ùn hè micca publicatu per 7 mesi. A direttiva, chì serà discututa in a riunione u 25 di ferraghju, hà da ghjucà un rolu impurtante per assicurà a sicurità di l'utilizatori di scooter è u trafficu.

Cù l'aumentu di u trafficu di i veiculi mutori è a mobilità di i passageri, chì aumenta ogni ghjornu in a vita di a cità, è e cundizioni pandemiche sò aghjuntu, a dumanda di scooters elettrici hè aumentata. Mentre l'e-scooters offrenu libertà di muvimentu è prutezzione di virus in brevi distanze, facilitanu ancu u pesu di u trafficu è u trasportu publicu.

Basatu annantu à questi sviluppi, u Dipartimentu di i Trasporti di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) avia preparatu una direttiva esaminendu tutte e direttive simili in Europa è in America per regulà l'affari di scooter elettrici, chì hà cuminciatu à esse diffusa in Istanbul. IMM, chì hà mandatu u testu à u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione cù e cumpagnie di e-scooter 7 chì servenu in u settore, hà finalizatu u testu in cunsiderà i feedback di l'imprese è rinviatu à u Ministeru.

A direttiva creata hè stata presentata à UKOME u 25 di ghjugnu 2020 è a direttiva hè stata riferita à u sottucomitatu dopu u votu. A direttiva hè stata presentata à i membri è i membri di a cumissioni anu dichjaratu chì i ministeri anu travagliatu annantu à questu tema. U testu, chì hè statu presentatu à l'agenda UKOME di novu in lugliu, hè statu rifiutatu da i voti di i rapprisentanti di u Guvernu.

U SCOOTER ERA RICONUSCUSU COME VEHICULO, MA NON C'ERA NESSUN REGULAMENTE

In u prucessu di seguitu, u sughjettu hè statu pigliatu sottu a rispunsabilità di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. I scooters elettrici (e-scooters) sò stati inclusi cum'è strumentu in a Legge di u trafficu di l'autostrada in u scopu di u "Progettu di Legge per l'istituzione di l'Agenzia Turca di l'Ambiente", chì hè statu purtatu à l'agenda di a Gran Assemblea Naziunale Turca in dicembre 2020. . L'età di usu hè stata definita cum'è 16 anni, è i spazii di usu sò definiti cum'è camini di bicicletta è autostrade sottu à 50 km / h.

In u stessu mese, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà mandatu u "Regulamentu di Gestione di Scooter Elettricu Compartitu" à l'istituzioni pertinenti è a municipalità metropolitana è hà dumandatu i so opinioni. U Dipartimentu di i Trasporti di l'IMM hà trasmessu a so opinione nantu à u prugettu di regulamentu à u Ministeru in dicembre.

Ancu 7 mesi sò passati da quandu a direttiva di scooter elettricu in Istanbul hè stata preparata è sottumessa à UKOME, è 2 mesi dopu chì IMM hà trasmessu a so opinione finale à u Ministeru, ùn hè statu introduttu nisuna regulazione in quantu à u funziunamentu di e-scooter.

Per quessa, IMM porta a direttiva di scooter elettrici chì hà preparatu à l'agenda UKOME per a seconda volta u 25 di ferraghju. U testu, chì serà discutitu novu à a riunione, hè previstu di ghjucà un rolu impurtante per assicurà a sicurità di l'utilizatori di scooter è u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*