I ritratti di Devrim Erbil sò stati immortali nantu à i timbri PTT

Rivuluzione erbilin ritratti sò stati negati nantu à i timbri ptt
Rivuluzione erbilin ritratti sò stati negati nantu à i timbri ptt

A Cumpagnia Joint Stock di l'Organizazione Posta è Telegrafica hà tenutu una mostra intitulata "Rivoluzione Erbil Istanbul Paintings from Picture to Pula" cù l'opere di u pittore Devrim Erbil, chì hè statu premiatu u Gran Premiu Presidenziale per a Cultura è l'Arti in 2019 è hè statu onoratu cù u titulu di Artista di Statu. in u 1991.

Hakan Gülten, Direttore Generale di PTT AŞ, "Cù i disinni di stampi preparati da a nostra cumpagnia; Ci permette di testimunià a storia purtendu i nostri valori naziunali è spirituali è elementi culturali nantu à i so timbri cù linee artistiche ". disse. In l'esposizione tenuta in a Sala di Esposizione di l'Edificiu di a Presidenza di a Municipalità di Beyoğlu, in più di l'opere di Erbil, u timbru commemorativu è a busta di u primu ghjornu cù u tema "Dipinti di i nostri pittori turchi (Devrim Erbil)", chì hè statu messu in circulazione in u scopu di u Programma di Emissioni di Stamp 2021 preparatu da PTT AŞ, sò stati presentati. U sindaco di Beyoğlu Haydar Ali Yıldız, u direttore generale di PTT AŞ Hakan Gülten, i sindaci diputati è invitati anu assistitu à a mostra.

"Erbil enfatiza a cumunicazione di e culture"

Dichjarà chì u tema in l'opere di l'artista statale Devrim Erbil hè principarmenti Istanbul è chì l'artista enfatiza a cumunicazione trà l'Oriente è l'Occidente, u sindaco di Beyoğlu Haydar Ali Yıldız hà dettu: "Cù timbri, buste è lettere à u PTT, pudemu purtà. diverse culture da l'Orienti à l'Occidenti.purtanti istituzione. Sta volta, i timbri preparati cù u listessu tema da i dipinti di Devrim Erbil furnisceranu sta interazzione. Cuntinuendu à travaglià cù una visione chì mantene cù i tempi in u campu di a telecomunicazione, PTT attira ancu l'attenzione cù e so opere chì sustene l'arti è l'artisti.

"Esprimemu u nostru rispettu à i nostri artisti"

Esprimendu chì u PTT, chì hè u capu di u settore di a cumunicazione è a cumunicazione, vede serve a storia è a cultura di u nostru paese cum'è una rispunsabilità suciale, u direttore generale di PTT AŞ Hakan Gülten hà dettu: "Cù i disinni preparati da a nostra cumpagnia; ci permette di testimunià a storia purtendu i nostri valori naziunali è spirituali è elementi culturali nantu à i so timbri cù linee artistiche. Mentre aghjunghjemu significatu à a nostra cultura per mezu di i nostri timbri, arricchisce u nostru inventariu di stampi cù l'opere di i nostri artisti preziosi. In questu modu, rinfurzamu tramindui u valore artisticu di i nostri timbri è esprimemu u nostru rispettu à i nostri artisti chì toccanu a nostra ànima cù e so opere.

Esprimendu ch'elli sò felici di include l'opere di u maestru pittore Devrim Erbil, chì rapprisenta cù successu l'arti è a cultura turca è hà realizatu opere chì sò fieri in u mondu, in a serie di stampi, Gülten hà dettu: L'opere di u nostru stimatu artistu pigliarà. u so postu in a nostra storia di filatelia attraversu i timbri PTT è serà un legatu à u futuru.

"U scopu di sta mostra hè di prumove l'artista turcu"

Devrim Erbil, chì hà participatu à l'apertura di a mostra per u metudu di videoconferenza, hà fattu a valutazione seguente: "Comunicazione; ricorda sempre a brama, l'amore, a riunione. A mostra di timbre ci hà permessu di fà questu attraversu l'arti. Un timbru hè un ughjettu chì viaghja in tuttu l'universu, chì tutti ponu vede, chì parla di quellu paese è di a cultura. A realizazione di una tale mostra significa purtà l'arte in parechji lochi. U scopu di sta mostra hè di presentà l'artisti turchi è di esse un esempiu per a diffusione di l'arte ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*