U Ministru di a Salute hà valutatu l'ultima situazione di u Big Mutant Virus

U Ministru di a Salute hà valutatu l'ultima situazione in quantu à l'enorme virus mutante.
U Ministru di a Salute hà valutatu l'ultima situazione in quantu à l'enorme virus mutante.

Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti parlamentari riguardanti l'agenda in a Gran Assemblea Naziunale Turca (TBMM). Evaluendu l'ultima situazione in quantu à u virus mutante, u Ministru Koca hà dichjaratu chì a mutazione aumenta ogni ghjornu in Turchia. Koca cuntinuò e so parolle cusì:

"A mutazione aumenta ogni ghjornu. L'incidenza di a mutazione in Turchia hà righjuntu u 75 per centu. Dicu chì ci hè mutazione in tutte e pruvince di Turchia è a media hè 75 per centu. Hè un mutante principarmenti britannicu. A variante britannica hà cuminciatu à rimpiazzà u virus. A funzione più impurtante di sta variante hè chì hè assai contagiosa, ma sapemu chì u virus ùn cambia micca veramente.

Ci sò varianti brasiliani è sudafricani. Aghju citatu u casu vistu in una pruvincia di u Brasil. Ci era trè casi. Dui casi sò in Istanbul, un casu hè in Izmir. In quantu à a variante sudafricana, avemu avutu 157 casi finu à avà. In u prossimu periodu, cum'è u numeru di mutanti aumenta è a so contagiosità hè alta, avemu bisognu di stà luntanu da l'ambienti affollati è u cuntattu strettu. "Sapemu chì provoca cunsequenze più gravi in ​​ciò chì chjamemu u gruppu di risicu".

"A vacuna BioNTech-Pfizer principiarà in pochi ghjorni"

U Ministru Koca hà dettu chì l'applicazione di a vacuna BioNTech-Pfizer puderia principià in pochi ghjorni è hà dettu: "A preparazione per a logistica hè stata cumpletata. A quantità attuale di dosi di a vacuna BioNTech-Pfizer chì arrivanu in Turchia hè di 2,8 milioni. Serà cumpletu à 10 milioni in una settimana è 4,5 ghjorni. Quandu a prossima persona dice: "Ùn vogliu micca piglià a vacuna Biontec", ci sarà un altru vaccinu Sinovac. "In questu sensu, a persona à u so turnu avarà u dirittu di ùn avè micca fattu", disse.

"I studii di l'animali di a vacuna nasale sò stati cumpletati"

U Ministru Fahrettin Koca hà nutatu ciò chì segue in quantu à a dichjarazione di u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank chì u vaccinu spray sviluppatu contr'à Covid-19 è da esse amministratu per via di u nasu serà dispunibule in l'annu:

"Vaccina nasale; Hè una vacuna chì seguitamu da u principiu è chì noi, cum'è u ministeru, hà scrittu per sustene in marzu 2020. En tant que ministère, nous soutenons et continuons à soutenir les phases précliniques et cliniques du vaccin nasal grâce à TUSEB. A sapemu cum'è una vacuna chì furnisce l'immunità mucosa è impedisce l'infezzione perchè impedisce l'entrata. I studii animali sò finiti. A preparazione di produzzione hè stata fatta in cundizioni GMP per a ricerca. "Credu chì in 2-3 settimane, quandu a produzzione per a ricerca hè finita in cundizioni GMP, avemu da principià rapidamente u studiu di Fase-1 per i vuluntarii in u nostru Hospital di Ankara City".

In quantu à e misure da esse implementate durante u Ramadan, u Ministru Koca hà dettu: "I Tarawih ùn saranu micca chjusi. À questu puntu, e preghiere cuntinueghjanu à esse realizate mostrendu sensibilità è pigliate precauzioni. "L'urganisazioni di massa è e riunioni cum'è iftar è sahur sò pruibiti cum'è annunziatu da u nostru presidente", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*