U mutore di Altay Tank BATU serà testatu in aprile

U mutore di u tank Altay serà pruvatu in aprile
U mutore di u tank Altay serà pruvatu in aprile

U mutore di u BATU Power Group, chì alimentarà u tank di battaglia principale Altay, serà pruvatu in aprile 2021.

U presidente di l'Industria di Difesa Prof., chì era l'invitatu di u prugramma "Open and Net" in Haber Türk. Dr. İsmail Demir hà fattu dichjarazioni in quantu à l'ultima situazione in i prughjetti di "mutore domesticu è naziunale". Demir hà annunziatu chì u Motore di Combustione Interna TÜMOSAN 400 lanciatu prima è i motori di veiculi terrestri "Heavy Commercial Vehicle Engine" di 600 hp anu finitu e so teste è entreranu in l'inventariu per esse adattati à i veiculi blindati. İsmail Demir hà indicatu l'aprile 2021 per a prova è hà dettu, "(YNHZA Engine) U mutore di 1000 hp hè attualmente in prova, u mutore cuntinueghja à esse travagliatu. (Altay AMT) U mutore di u cisterna hè avà intrutu in u "testbenche" (bancu di prova), spergu chì u vedemu travaglià in prova d'aprile prossimu. E trasmissioni cuntinueghjanu à travaglià ". hà fattu dichjarazioni.

Mesude Kılınç, Capu di u Dipartimentu di Motori SSB è Sistemi di Trasmissione di Potenza, hà dichjaratu à l'avvenimentu "Tecnulugie di Difesa 2021" urganizatu da u Club di Tecnulugia di Difesa di l'Università Tecnica di Istanbul, chì anu u scopu di accettà BATU, u prughjettu di u gruppu di putenza di u tank Altay. u tank in 2024.

Dichjarà chì seria un prucessu di prova assai difficiule, Kılınç hà dichjaratu chì un prucessu di prughjettu in u quale seranu realizati teste di campu, cumprese teste di 10.000 XNUMX chilometri nantu à u tank, serà realizatu. Dichjarà chì i sottosistemi critichi sò stati sviluppati ancu in u locu in u scopu di u prugettu, Mesude Kılınç hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à u sviluppu domesticu di i sottosistemi critichi. Questu rende u nostru prughjettu sfida ancu più difficiule ".

Mesude Kılınç hà dichjaratu chì a limitazione di u voluminu hè unu di i prublemi più impurtanti è chì un altu putere deve esse datu à un bassu voluminu, è per quessa, hà dichjaratu chì i studii di prufilu di u travagliu è i studii di spettru di carica duveranu esse bè gestiti è ben custruiti. Kılınç hà dettu: "Creamu un prufilu di missione ricevendu u sustegnu necessariu da l'operazioni TAF è NATO, tracciamu u spettru di carica è furnimu i sviluppi in cunfurmità cù queste cundizioni". disse.

Dichjarà chì i sottosistemi critichi sò ancu sfida, Kılınç hà dettu: "Se i sottosistemi critichi ùn anu micca bisognu di esse sviluppati in u locu, ùn averemu micca da trattà cù questi studii tecnichi. Tuttavia, in u scopu di u prugettu, cuntinuemu à prugressu in u calendariu sia per sviluppà sottosistemi in u locu sia per scuntrà l'ubbiettivi finali di u mutore è di a trasmissione. Travagliemu duramente per sviluppà u calendariu 2024 cuntinuendu l'attività di gestione di risichi ininterrottamente ", disse.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*