Pagamenti di sustegnu suciale è ecunomicu da fà prima di e vacanze

I pagamenti di sustegnu suciale è ecunomicu seranu fatti prima di a festa
I pagamenti di sustegnu suciale è ecunomicu seranu fatti prima di a festa

U Ministru di a Famiglia è i Servizii Suciali Derya Yanık hà annunziatu chì i pagamenti di u Serviziu di Supportu Soziale è Ecunomicu (SED) seranu depositati in i conti di i citadini in bisognu prima di a Festa di Ramadan.

Dichjarà chì stanu circannu di prutege l'integrità di a famiglia sustenendu i zitelli chì anu bisognu di prutezzione cù e so famiglie in cunfurmità cù l'interessi di i nostri figlioli, u Ministru Yanık hà dettu: "Pagheremu 139 milioni di TL per i nostri 159 mila zitelli chì ricevenu Sociale è Economicu. Supportu (SED) in maghju. utilizatu l'espressioni.

"Priuritàmu l'integrità di a famiglia in i servizii suciali"

Dichjarà chì si preoccupanu di i nostri figlioli chì crescenu cù e so famiglie, u Ministru Yanık hà dettu: "Vulemu chì i nostri figlioli crescianu cum'è individui sani chì participanu à a vita suciale à fiancu di e so famiglie, dandu priorità à l'unità di a famiglia in i servizii suciali. In u scopu di u nostru serviziu SIA, millaie di i nostri figlioli prufittà di i nostri servizii di supportu, in particulare economicamente, à fiancu di e so famiglie. disse.

Dichjarà chì i pagamenti, chì cumincianu da oghje, seranu depositati in cunti finu à u 12 di Maghju, u Ministru Yanık hà dettu chì tutti i zitelli è e famiglie felicitavanu in anticipu a Festa di Ramadan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*