Perdita di TCDD in 2020 1,3 miliardi TL

tcdd annu perdita miliardi TL
tcdd annu perdita miliardi TL

In TCDD, u numeru di viaghji hè stata ridutta per via di a pandemia, ma u numeru di accidenti ùn hè micca diminuitu. Ci sò stati 56 accidenti di treni maiò l'annu passatu. A perdita di l'istituzione in 2020 superava 1,3 miliardi TL.

Sicondu a nutizia di İsmail ARI da Birgün; " U Rapportu Annuale 2020 di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) Transport Inc. cuntene infurmazioni impressiunanti. Per quessa, a perdita di l'istituzione aumenta in modu esponenziale ogni annu. Inoltre, si vede chì l'accidenti ùn diminuiscenu ancu s'è i servizii di treni diminuiscenu in l'istituzione. Hè ancu notevuli chì a rata di e donne trà u persunale di TCDD hè abbastanza bassu.

U NUMRU DI ACCIDENTI DIMINUTI, MA U NUMERU DI ACCIDENTI ùn hè micca calatu

Sicondu u rapportu, i servizii di treni sò stati ridotti assai l'annu passatu per via di a pandemia. Per esempiu, ùn ci era micca voli nantu à u Trenu High Speed ​​​​(YHT) trà u 28 di marzu è u 28 di maghju. Allora, secondu a Tariffa d'estate YHT, i viaghji 48 deve esse fattu, ma u numeru di viaghji hè limitatu à 16-20.

Malgradu sta diminuzione di u numeru di viaghji, "56 accidenti impurtanti" sò accaduti l'annu passatu. In 2019, "56 accidenti impurtanti" sò accaduti. In cunsiquenza, ancu se i servizii di treni anu diminuitu significativamente l'annu passatu per via di a pandemia, ùn ci era micca diminuzione di u numeru di accidenti.

E cause di 56 accidenti accaduti l'annu passatu sò i seguenti: 9 collisioni, 18 derailments, 15 accidenti di passaghju à livellu è 14 altre cause.

I VECCHI CARRUGHI VENU USATI

U rapportu include ancu infurmazioni nantu à a distribuzione di vagoni di passageri per età. Per quessa, u 4,3 per centu di l'autobus di passageri anu più di 40 anni. Mentre chì u 38,2 per centu di i carri sò trà l'età di 30-39, u 32,4 per centu sò trà l'età di 20-29. Solu u 25,1 per centu di l'autobus di passageri sò sottu à 20 anni.

Per d 'altra banda, u 10,6 per centu di i carri di merci sò più di 40 anni, u 17,9 per centu sò trà l'età di 30-39, u 14,9 per centu sò trà l'età di 20-29, u 26,3 per centu sò trà l'età di 10-19 è. Hè dichjaratu chì 30,2 di elli sò sottu à l'età di 10.

U NUMERU DI PASSAGERI CASSU 40 PERCENT

A causa di a pandemia di Covid-19, u numeru tutale di passageri di TCDD hè diminuitu di 2019 per centu l'annu passatu paragunatu à 40. Mentre u numeru di passageri di treni d'alta velocità (YHT) hè diminuitu di 66 per centu, ci hè stata una diminuzione di 31 per centu in Marmaray è di 45 per centu in Başkentray.

MILIONI DI CASI LIRA

In u rapportu, chì include ancu l'infurmazioni di u casu di TCDD trasferitu à u 2021, hè statu dichjaratu chì l'istituzione era l'accusatu in 532 processi separati è u costu di sti prucessi ammonta à 50 milioni di TL. U numeru di prucessi presentati da TCDD hè statu annunziatu cum'è 21.

SOLAMENTE 3,6 PERCENT DI STAFF SON DONNE

Sicondu u Rapportu Annuale, TCDD Taşımacılık A.Ş. hà un totale di 9 persone. 714 di sti persunale sò omi. U numaru di persunale femminile hè 9. Questu significa chì solu 367 per centu di u persunale di TCDD sò femine.

TCDD SUBCONTRACTORS TUTTI I OPRA

Evaluendu a perdita di TCDD di 1,3 miliardi di lire per BirGün, u Sicritariu Generale di l'Unioni di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), İsmail Özdemir, hà dettu chì u travagliu fattu da i subcontraenti hà ghjucatu un rolu maiò in questa perdita. Özdemir hà fattu a valutazione seguente: "I travaglii chì devenu esse fatti da TCDD sò esternalizzati à cumpagnie private è una risorsa significativa hè trasferita in questu modu. Ancu l'affari legali di TCDD sò datu à l'avucati fora di l'istituzione, ancu s'è TCDD hà assai avucati. I servizii di furmazione sò ancu dati à i subcontrattori in u listessu modu. Tuttu chistu hè fattu cù u pretestu di mancanza di persunale. Una quantità significativa di soldi sò pagati à e cumpagnie chì operanu stazioni di treni d'alta velocità, cum'è in Ankara, chì hè custruitu cù u mudellu di custruzzione, operazione, trasferimentu. Tuttu chistu mette un pesu seriu à u bilanciu di TCDD, chì hè una istituzione di 165 anni.

QUASI TUTTI L'ACCIDENTI PREVENIBILI

In riferimentu à l'accidenti di u trenu, Özdemir hà cunclusu e so parolle cusì: "98 per centu di l'accidenti chì si verificanu in TCDD sò accidenti prevenibili. L'accidenti accadenu per mancanza di signalazione o trascuratezza di u persunale. L'investimentu tecnulugicu deve esse fattu bè per prevene accidenti. Per esempiu, ci hè statu un accidente di trenu in Kalecik è questu accidentu hè accadutu perchè ùn ci era micca un sistema di sicurità in i locomotive. U sistema di signalazione hè ancu assai impurtante. Cù stu sistema, l'errori di u persunale ponu esse prevenuti ".

1 Comment

  1. Siccomu a maiò parte di i gestori sò persone chì ùn capiscenu micca l'affari, tali accidenti succedenu. Ùn ci hè micca culpa di u persunale quì, cercheraghju qualchì errore in sè stessu, per piacè ùn lanciate micca tuttu nantu à u persunale.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*