Istanbul revela a so vuluntà per l'Olimpiadi di u 2036

Istanbul hà dimustratu a so vuluntà per l'Olimpiadi
Istanbul hà dimustratu a so vuluntà per l'Olimpiadi

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu à a riunione introduttiva "Strategia Sportiva di Istanbul è Pianu Futuru". Spieghendu chì Istanbul aspirava à i "Giochi Olimpichi 2036" è à i "Giochi Paralimpici", İmamoğlu hà dettu: "Ci focalizemu ancu nantu à u più grande scopu di guidà a Turchia in u sport, per assicurà chì Istanbul righjunghji u so postu meritatu nantu à a mappa sportiva mundiale. Mostremu a nostra vuluntà nantu à sta materia. Averemu successu inseme ", disse. Chjamendu à a cooperazione cù l'istituzioni pertinenti di u statu, u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu è u Cumitatu Paralimpicu Naziunale Turcu per fucalizza nantu à u stessu scopu, İmamoğlu hà dettu: "I nostri club di seculi, chì anu successu à accoglie tutte e nostre federazioni è questu. cità; Vogliu fà una chjama speciale à i nostri marchi cum'è Fenerbahçe, Beşiktaş è Galatasaray: Mettimu spalla à spalla; Riunitemu tutti i grandi urganisazioni internaziunali, in particulare l'Olimpiadi, in a nostra cità. Stabilitemu scrivanie cumuni, gruppi di studiu, è vi aiutemu cù i vostri grandi scopi. Travagliemu inseme è portemu i migliori avvenimenti sportivi di u mondu à a ghjente di Istanbul ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà annunziatu a dichjarazione di vuluntà di a cità per a candidatura olimpica in a riunione introduttiva "Strategia Sportiva di Istanbul è Pianu Futuru". À a riunione di dichjarazione di vuluntà tenuta à l'Arena Volkswagen in Sarıyer Maslak; Rapprisintanti di u partitu puliticu, diputati, sindaci di distrittu, burocrati IMM, presidente di u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu Prof. Dr. Uğur Erdener, presidente di u Cunsigliu di u Cumitatu Paralimpicu Naziunale Turcu Yavuz Kocaömer, atleti è parechji nomi famosi di u mondu sportu anu assistitu. A sala di l'eventi, cuncepita cum'è una pista di atletica illuminata, hè stata apprezzata da l'invitati.

"ACCUMIZIAmu UNA LONGA VIAGGIA"

Istanbul hà dimustratu a so vuluntà per l'Olimpiadi

Fendu una presentazione interattiva cù diapositive proiettate nantu à u screnu stallatu nantu à un palcuscenicu gigante, İmamoğlu hà iniziatu u so discorsu salutendu tutti i partiti interessati di a "famiglia sportiva". Nutendu chì ellu hè ancu una parte di sta famiglia, İmamoğlu hà dettu; Hà sparte i so ricordi da a so zitiddina à a so ghjuventù, da l'atletica à u portiere, da u football manager à u basketball manager. Enfatizendu chì ellu conta i dettagli di a so storia persunale cun un scopu specificu, İmamoğlu hà dettu: "Perchè oghje, avemu principiatu un longu viaghju. Sapemu da l'esperienza persunale ciò chì hè un grande bisognu di stu viaghju sia per l'individui sia per a sucità in generale. U nomu di stu viaghju; Hè un viaghju per fà di Istanbul una cità di sport ", disse.

"U NOSTRE SONI; DIVENDU IN UNA CITTA DUVU MILIONI SPORTU "

Ricordendu chì hà fattu a prumessa di "mubilizazione in u sport" in a so campagna elettorale, İmamoğlu hà sottolineatu chì anu datu una grande priorità à questu campu da u primu ghjornu chì anu pigliatu u postu. "Avemu realizatu ricerche è preparanu piani per un bellu pezzu attraversu i nostri bordi è istituzioni autorizati per fà cuntributi sustinibili à u futuru di u sport", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Avemu da l'ultimi tocchi à una strategia sportiva sustenibile è pianu maestru chì tocca à 16 milioni di persone. U nostru scopu hè assai simplice è chjaru: portà u sport à ogni Istanbulite. Per sparghje a cultura sportiva in Istanbul è per inizià un muvimentu olimpico. Tutti i nostri sogni sò; Per assicurà chì Istanbul si trasforma in una cità induve milioni di persone facenu sport in un futuru vicinu ".

"L'OLIMPISMU hè un grande muvimentu di trasfurmazioni"

Rimarchendu chì u periodu pandemicu hà causatu cambiamenti in a manera di vede è fà sportu di a ghjente, İmamoğlu hà nutatu chì stanu travagliendu per mantene stu novu ordine. Dicendu: "Avemu purtatu a nostra preparazione à a fase di cumpleta per truvà u mudellu più adattatu per stabilisce una cultura sportiva sustenibile in a nostra Istanbul è per trasfurmà a nostra cità in una cità sportiva", hà dettu İmamoğlu, i so ispirazioni nantu à sta strada sò Mustafa. Kemal Atatürk è u so cuntimpuraniu, u barone Pierre De Coubertin, u fundatore di i Ghjochi Olimpichi muderni. Esprimendu chì i dui dirigenti anu stabilitu una cunnessione filosofica trà u sport è l'intellettualismu, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, pudemu definisce a nova era chì avemu principiatu per a nostra cità cum'è "Muvimentu di Cultura Sportiva" o semplicemente "Muvimentu Olimpismu". U muvimentu di l'Olimpismu hè un grande muvimentu di trasfurmazioni chì hè umanu in a so essenza è u focu, è chì u scopu ultimu hè di creà qualità di vita per i residenti urbani.

SUMARIO DI QUO OLIMPISMU DARE ISTANBUL IN ARTICLE 7

In u so discorsu, İmamoğlu hà sintetizatu i benefici chì a perspettiva olimpica darà à a cità è à a ghjente di Istanbul in punti 7:

1- Hè A FILOSOFIA DI VITA: Studi internaziunali pruvucanu chì l'eserciziu regulare da a zitiddina estende a vita umana da una media di 5 anni. Ancu quandu guardemu solu l'effetti nantu à a salute, pudete vede l'altu ritornu di l'investimentu in u sport.

2-U MOVIMENTU PACE : Perchè, in e società cù u spiritu di l'Olimpismu, a cumpetizione hè sperimentata nantu à u campu, micca realizatu. L'esempii di Fair-play in u campu ponu un esempiu per e società. I paesi in u mondu, in particulare Sudafrica è Corea, risolviu i so prublemi usendu u putere di u sport; hà purtatu a pace suciale. Cume purtemu l'urganisazioni sportive internaziunali in u nostru paese, stabiliremu relazioni assai più strette cù tutti i stati è i populi di u mondu.

3- PROMOVE E DIFENDE L'UGALITÀ : L'ugualità di opportunità hè essenziale in u sport. Tutti quelli chì facenu sport, in particulare e donne, cumincianu à sbarazzà assai rapidamente di a discriminazione è di i preghjudizii. L'impattu suciale più impurtante di u sportu hè chì abbraccia gruppi suciali chì sò ingiustamente chjamati svantaggiati. In Istanbul, abbracciamu i nostri atleti disabili è li furnimu e migliori opportunità. Invitemu tutti à u sportu senza alcuna discriminazione per scunfighja inseme i preghjudizii.

4-MUVIMENTU SALUTE È AMBIENTALE : Grazie à l'sport, i cattivi abitudini sò ridotti à a mità, è a tarifa di crimini chì implicanu i ghjovani hè ridutta à u minimu. Cuntinuemu u nostru travagliu per chì i Istanbuliti ponu sperimentà l'effetti pusitivi di u sport. Attraversu Sports Istanbul, riunitemu persone cù sport in un totale di 25 strutture cù 42 piscine, 44 centri di fitness, 31 campi di tennis, 41 palestre, 8 campi in erba artificiale, 1 stadi, 2 pista di atletica è 52 piste di ghiaccio. Prima di a pandemia, avemu avutu 680 milioni di sessioni cù i nostri 7 mila membri da Istanbul. Furnemu servizii in 615 filiali cù 26 furmatori sportivi senza alcuna discriminazione. In i nostri scoli sportivi, 45 30.000 zitelli sò furmatu annu in 15 rami sportivi in ​​35 strutture. In 170 distretti di Istanbul, in circa 100.000 punti, facemu una media di 16 200.000 persone facenu sport attivi ogni ghjornu, cù esercizii outdoor. Mentre Istanbul hà 3,6 750.00 atleti licenziati cù una populazione di XNUMX milioni; Cù una pupulazione di XNUMX milioni, Berlinu hà XNUMX atleti licenziati. A strada hè veramente longa, ma simu ancu determinati.

5-HÈ UN MODELU DI Sviluppu Urbanu SOSTENIBILE È VERDE: E cità guvernate da a filusufìa di l'Olimpismu sviluppanu spazii viventi chì ùn limitanu micca i movimenti di e persone è sò adattati per l'attività fisica. Se pudete fà sport cunfortu in una cità, l'aria è l'acqua di quella cità sò pulite; e strade sò sicure. L'ecologia hè affettata positivamente quandu l'usu di e biciclette, i camini di caminata aumentanu è ogni distrittu guadagna un parcu. In i tempi antichi, ci era un ippodromu cù una capacità di 100 mila persone in u centru di Istanbul, è stadii cù una capacità di 30-40 mila persone in tutta l'Anatolia. Cù un patrimoniu culturale cusì, ùn hè micca difficiule di fà Istanbul unu di i punti impurtanti nantu à a mappa di u turismu sportivu mundiale.

6-INSEME EDUCAZIONE E SPORT : Studi di tuttu u mondu mostranu chì i ghjovani chì facenu sport sò assai più riesciuti in i so scoli. Una di e caratteristiche più impurtanti di u sportu hè chì insignà à e persone à travaglià in modu pianificatu è programatu, à stabilisce ugettivi à mediu è longu andà è à sognu. Hè in a natura di u sport di travaglià dura, di pianificà currettamente, di creà tattiche, di fucalizza nantu à i più grandi scopi. Facemu ancu azzione per migliurà l'educazione di i zitelli è i ghjovani di Istanbul cù l'abitudini acquistate da u sport.

7-FOCUS À PARTICIPAZIONE, NON VINCE: Se sparghje a cultura sportiva à a basa, permetterà à e persone di talentu di risaltà da quella basa in piramidi di talentu. U restu vinarà naturali. Avemu cura di a parte di l'Olimpismu chì hè veramente umanu è investe in e persone, è hè per quessa chì ci imbarchemu in stu viaghju. Perchè u nostru scopu principale hè a salute è a felicità di u nostru populu.

"Ciamu 16 MILIONI, POI 84 MILIONI PÀ SPORTI"

Dichjarà chì tutti i bordi è l'affiliati autorizati di IMM anu cuntribuitu à u prucessu mostrendu un esempiu cumunu di travagliu, İmamoğlu hà dettu: "Avemu riunitu l'esperti sportivi impurtanti di u nostru paese in u nostru attellu chì avemu tenutu u weekend passatu. Da avà, continueremu studii simili, è finalizeremu u nostru "Piano Maestru di Sport" è definisce e pulitiche sportive per Istanbul. Arrichemu i nostri priparazioni cù diverse ricerche. Avanzamu in sincronia cù tutte e nostre squadre, in un pianu di 7 tappe. Facemu azzione per assicurà chì ùn ci hè micca persone chì ùn facenu micca sport in Istanbul. Prima, invitamu 16 milioni è dopu 84 milioni di persone à u sport. Ancu noi ci concentremu nantu à u più grande scopu di fà chì tutti i Istanbuliti sperimentanu l'effetti pusitivi unichi di u sport, per guidà tutta a Turchia in u sport, è per assicurà chì Istanbul righjunghji u so postu meritatu nantu à a mappa di u sport mundiale. Dimustremu a nostra vuluntà nantu à sta materia. In nome di tutti i populi di Istanbul, in nome di Turchia, vulemu chì i Ghjochi Olimpichi è Paralimpichi si tenenu in Istanbul ", disse.

CHIAMATA A "COLLABORAZIONE" A TUTTI I STAKEHOLDER

i primi scopi; Esprimendu chì anu designatu i "Giochi Olimpichi 2036" è i "Giochi Paralimpichi", İmamoğlu hà dettu: "Inviemu u nostru statu, u Cumitatu Olimpicu Naziunale Turcu, u Cumitatu Paralimpicu Naziunale Turcu è tutte e istituzioni pertinenti à cooperà per fucalizza nantu à u listessu scopu. Averemu successu inseme ", disse. Enfatizendu chì u tardu Sinan Erdem, unu di i primi nomi chì venenu in mente quandu si parla di "Olimpiadi" in Turchia, credenu in a visione chì "L'Olimpiadi sò fatti cù e persone, micca cù petri è mattoni", İmamoğlu hà allargatu a so chjama cù i seguenti parolle:

« Vogliu fà una chjama speciale à tutte e nostre federazioni è clubs da quì : mettimu spalla à spalla ; Riunitemu tutti i grandi urganisazioni internaziunali, in particulare l'Olimpiadi, in a nostra cità. Stabilitemu scrivanie cumuni, gruppi di studiu, è vi aiutemu cù i vostri grandi scopi. Travagliemu inseme è portemu i migliori avvenimenti sportivi di u mondu à a ghjente di Istanbul. Mentre stabiliscenu un scopu strategicu à longu andà è sustinibili à sta cità, i nostri clubs seculi chì anu riesciutu à accoglie sta cità; Vulemu cooperà cù i nostri marchi cum'è Fenerbahçe Beşiktaş è Galatasaray. In novu, vulemu sustene i nostri clubs iconichi cum'è Anadolu Efes è Eczacıbaşı, chì anu purtatu assai successi internaziunali à sta cità in diverse discipline, è di cooperà è sustene in scopre è crià i campioni di u futuru inseme. A nostra porta serà aperta à tutte e nostre federazioni è clubs chì volenu sparte a filusufìa è l'eccitazione di l'Olimpismu, chì volenu mette u so sforzu è a fede in stu longu viaghju.

SPARTA U STAGE CU ATLETI

Istanbul hà dimustratu a so vuluntà per l'Olimpiadi

Dichjarà ch'elli sanu ch'elli vanu in un viaghju longu, İmamoğlu hà pigliatu u palcuscenicu à a fine di u so discorsu, rispettivamente; Hà invitatu i zitelli atleti trà l'età di 10-12 è 8 atleti naziunali, 10 di quale eranu paralimpiadi, chì avianu una quota olimpica. Esprimendu i so desideri di successu à tutti i ghjucatori chì participanu à l'Olimpiadi di Tokyo, İmamoğlu hà dettu: "I nostri atleti di diversi club è federazioni si batteranu ancu per medaglie in l'Olimpiadi. Di sicuru, hè impurtante per i nostri atleti di vince medaglie, ma ancu cù a so participazione, ci anu digià datu speranza, morale, è dà un esempiu per i nostri ghjovani è zitelli. Felicitamu tutti in anticipu. Vulemu un successu infinitu in Tokyo. I nostri cori seranu cun elli ". L'avvenimentu hè finitu cù İmamoğlu chì hà pigliatu una foto di gruppu cù l'atleti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*