I Ferrovii sò a Locomotiva di l'Era Industriale

e ferrovie sò a locomotiva di l'era industriale
e ferrovie sò a locomotiva di l'era industriale

U Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Vedat Bilgin hà assistitu à u prugramma "Spalla à spalla 165 anni di riunione di i travagliadori ferroviari" tenuta à a Sala di riunioni TCDD Behiç Erkin.

Dichjarà chì hè eccitante per celebrà u 165 anniversariu di e ferrovie, u Ministru Bilgin hà dettu: "Vi felicitamu per u vostru 165 anniversariu cum'è ferroviariu. Quandu era u Direttore Generale, si parlava assai di a ferrovia d'alta velocità in Turchia. , ma ogni volta chì u prublema di u trenu d'alta velocità hè statu mintuatu, a ghjente hà sorrisu perchè una tale cosa ùn era micca pussibule. In quelli ghjorni, ci era un prughjettu di migliurà a ferrovia. Aghju cunvintu u ministru di l'epica è avemu dettu chì pudemu turnà stu prughjettu in un prughjettu di treni d'alta velocità. In ogni casu, in tutta a legislazione, ci era una preparazione per custruisce linee doppie in certi spazii di a ferrovia è facilità a strada. L'avemu trasfurmatu in un prughjettu di u trenu d'alta veloce è aghju introduttu u prughjettu di u trenu d'alta veloce cù una cunferenza di stampa. U nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu un grande sustegnu à e ferrovie è hà trasferitu risorse per a realizazione di u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità, è u trenu d'alta velocità hè avà ghjuntu à u stadiu induve pò andà in ogni locu in Turchia. materia d'orgoglio per noi". disse.

"I Ferrovii sò a Locomotiva di l'Era Industriale"

Dichjarà chì cù certi arrangiamenti, u trenu à alta velocità trà Ankara è Istanbul serà in Istanbul in circa 3 ore, Bilgin hà dettu: "Hè eccitante vede stu sognu diventatu realtà in 20 anni. U mutivu per quessa ch'e aghju interessatu in stu settore mentre travagliava à l'Università di Gazi era: Perchè Turchia hè stata ritardata in l'industrializazione? Mentre a ricerca, aghju vistu l'impurtanza di e ferrovie. Se ci sò 10 libri nantu à e ferrovie in Turchia, 5 d'elli anu a mo firma. Aghju discututu a relazione trà e ferrovie è u sviluppu in diverse tesi. E ferrovie sò u trasportatore è a locomotiva di l'era industriale. A Rivuluzione Industriale ùn pò accade senza a ferrovia, questu hè unu di i motivi più impurtanti di u nostru ritardu. "In l'ultimi 20 anni, circa 20 miliardi di dollari sò stati trasferiti à e ferrovie, pensu chì sta risorsa hè a forza motrice di u sviluppu di Turchia", disse.

"A faccia di u sviluppu di a Turchia passa per e ferrovie"

Apuntendu chì ci sò stati persone chì facenu letteratura calunniosa è propaganda negativa in Turchia in ogni periodu, Bilgin hà cuntinuatu cusì: "Queste sò e persone chì ùn credenu micca in u putere di Turchia, a creatività, l'energia è u putenziale di u populu turcu. . Türkiye cuntinueghja avà l'eccitazione chì Behiç Bey hà iniziatu cù i treni d'alta velocità. Questa hè una di e fonti più impurtanti daretu à u nostru sviluppu. L'Industria Ferroviaria in realtà custituisce a surgente di l'industrializazione, pruduce l'ingegneria da quì, è l'elementi di l'industria di l'automobile sò nati da e fabbriche ferroviarie. A faccia di u sviluppu di a Turchia passa per e ferrovie, è Turchia hà intrutu in sta strada, anche tardi, è avanza rapidamente in questa strada. Ùn duvemu micca guardà i successi di Turchia solu in termini pulitichi, duvemu vede questu cum'è una materia di u prugressu di Turchia, questu hè u successu di Turchia. A mentalità di sempre vede negativamente, tuttu va male hè una mente problematica. Mantenemu a nostra fiducia in sè stessu, a Turchia pò riesce, se Turchia esporta più di 100 miliardi di dollari, avemu da esse fieru di passà rapidamente e tappe chì avemu lasciatu quandu l'automobile domestica è naziunale entra in scena. "Pensu chì u prugressu in questa direzzione deve aumentà a nostra fiducia in sè stessu".

"A Turchia sperendu cresce circa 10 per centu à a fine di questu annu".

Ricordendu chì l'urganisazioni internaziunali anu fattu dichjarazioni negative cum'è parte di u prugettu realizatu contr'à Turchia, Bilgin hà dettu: "Tutti si dispiacevanu è prestu cambiatu e figure di attesa chì anu annunziatu. Ci hè un prughjettu contr'à Turchia in u Mediterraniu, in Libia, in Siria è in tutta sta geugrafia. Pruvemu un pocu di capiscenu e putenzi internaziunali, u paese ch'elli anu tenutu sottu à u cuntrollu dipoi parechji anni s'alluntana, è sò ancu sorpresi. L'operazioni contr'à Turchia sò sforzi per vede s'ellu pudemu ritruvà sottu u cuntrollu. Spergu chì a Turchia cresce da circa 10 per centu à a fine di questu annu. "Ùn dicu micca per casu. Analizendu a crescita di Turchia, in quale settori si faci a crescita è cumu, misurà u valore aghjuntu lucale è u valore di u travagliu, i pensatori negativi in ​​Turchia anu da sguassà i so preghjudizii ", disse. .

Parlendu in u prugramma, "Seremu Ulile" Ministru di a Ricerca è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri ferrovie anu una impurtanza strategica oltre a vita ecunomica è suciale di stu paese è di sti terri. Mentre chì parechji paesi sviluppati anu sperimentatu una cuntrazione ecunomica in 2020, quandu l'effetti di a pandemia si sò sentiti più severamente, a nostra ecunumia hà cuntinuatu a so tendenza à l'alza cù una crescita di 1.8 per centu. Avemu cuntinuatu u momentu chì avemu ottenutu l'annu passatu cù u 7.2 percent rate di crescita chì avemu ottenutu in u primu trimestre di questu annu. A nostra ecunumia hè cresciutu di 2021 per centu in u sicondu trimestre di u 21.7, diventendu a seconda ecunumia in più rapida crescita in u mondu. Continueremu a nostra crescita stabile finu à a fine di l'annu. Devemu sta crescita in a nostra ecunumia à a gestione forte è stabile, ecunumia funzionante è sistema di produzzione dinamica in tuttu u paese. Cù i vostri sforzi è sforzi, avemu da esce da stu prucessu difficiule inseme. Cù l'accordi cullettivi chì avemu firmatu, acceleremu u momentu di pruduzzione è aiuteremu u nostru paese à un avvene più forte. Mentre rializemu i nostri scopi è sustenemu u sviluppu olisticu di u nostru paese, u più impurtante per noi hè voi chì travagliate duramente per questa causa. In questu rispettu, tutti i partiti anu dimustratu un grande sforzu dimustrà a bona vuluntà è a sincerità per prutege u vostru travagliu è sudatu in l'accordi di travagliu cullettivi firmati. E differenze di inflazione seranu ancu considerate, cù aumenti di 6 per centu per i primi 12 mesi in u primu annu, 6 per centu per i secondi 5 mesi, è 6 per centu per u primu è u sicondu 5 mesi di u sicondu annu. Cusì, continueremu à prutege i nostri fratelli chì travaglianu contr'à l'inflazione. "Spergu chì l'accordu cullettivu serà di auspiziu", disse.

"U più grande mutivu perchè e rote girate durante u periodu Covid sò i nostri impiegati"

U presidente di Türk-İş, Ergün Atalay, hà dettu: "Aghju aghjustatu in questa istituzione un mezu seculu fà. A mo defunta mamma m'hà purtatu à l'esame di e ferrovie, è avemu tutti manghjatu u pane da questa istituzione. Aghju avutu l'uppurtunità di travaglià cù u Signore Vedat quandu era u General Manager. Dopu à 18 anni, u Signore Vedat hè diventatu u Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Soziale di a Republica di Turchia. Ùn ci hè micca prublema quandu tene a linea. Ùn aghju mai discriminatu trà i travagliadori è i funziunarii, simu in a listessa barca, i travagliadori è i funziunarii, travagliemu per u listessu ideale, travagliemu per purtà sta istituzione, stu paese à un puntu megliu. Duranti u periodu di Covid, duvemu ringrazià in particulare i travagliadori sanitari, ma ancu s'è e roti giranu, u mutivu più grande per questu hè i nostri impiegati. Duranti stu periodu difficiule, i nostri impiegati anu vultatu sti roti spalla à spalla. "Da avà, continueremu à travaglià cun piacè per stu paese", disse.

U direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ Hasan Pezük, u direttore generale di TCDD Metin Akbaş, u direttore generale di TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazır è i travagliadori ferroviari anu participatu ancu à u prugramma.

1 Comment

  1. U sgiò Vedat Bilgin Hodja ;Lasciate tcdd fà un sondaghju.Domande ?Chì aspetta da a gestione ? Ci hè una persona offesa chì hè stata purtata à a slitta ?. Ci hè una mancanza d'abitazione ? Ci hè un sbagliu in a privatizazione ?…………..poi truvate una suluzione è vede ciò chì succede.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*