Karaismailoğlu: "Avemu aumentatu l'investimenti in l'autostrada 24 volte in Ağrı"

Karaismailoğlu: "Avemu aumentatu l'investimenti in l'autostrada 24 volte in Ağrı"
Karaismailoğlu: "Avemu aumentatu l'investimenti in l'autostrada 24 volte in Ağrı"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu in situ l'opere realizate nantu à u Viaduct di Tutak Road. Dichjarà chì anu aumentatu i so investimenti in autostrada in Ağrı da 24 volte à 4 miliardi 91 milioni di lire, Karaismailoğlu hà dettu: "A nostra strada statale Ağrı-Hamur-Tutak-Patnos hè una parte impurtante di l'asse Nord-Sud chì cunnetta a nostra Regione Anatolia Orientale à a nostra regione. Regione di l'Anatolia Sud-Est. "Avemu pensatu à apre tutta a strada l'annu prossimu, prima di oghje", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu ispezioni è ispezioni in u Viaduct di Ağrı-Hamur-Tutak-Patnos. Facendu una dichjarazione dopu à l'investigazioni, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù i scuperti chì avemu fattu è l'investimenti chì avemu fattu cum'è i guverni di u Partitu AK dapoi u 2003, oghje avemu una Turchia completamente diversa. "Toccamu ogni parte di u nostru paese cù l'investimenti chì avemu fattu per diventà a superpotenza logistica di u Corridor Mediu, chì hè l'estremità occidentale di a Linea di a Strada di a Seta di Ferru, è u mondu, è cuntinuemu à travaglià nantu à l'infrastruttura è a superstruttura chì farà a vita di u nostru populu più faciule ", disse.

"MANDRE CERTE POPPI ÙN PUDERANU MANQUA SUNNE, L'AMU PORTU A VITA, UNA PER UNU"

Nutendu chì anu dotatu Turchia di trasportu è canali di cumunicazione in tutti i guverni di u Partitu AK cù investimenti in trasportu è cumunicazione, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Mentre certe persone ùn pudianu mancu sognu di queste, l'avemu purtata à a vita, una per una. Trè ghjorni fà, andemu da l'Asia à l'Europa cù i nostri amichi di travagliu nantu à u Ponte di Çanakkale di u 1915, u prughjettu di u seculu. Inseme, apreremu u nostru ponte, una maraviglia di l'ingegneria, u 18 di marzu di u 2022. "Continuemu à realizà assai più investimenti da u punente à u livante, da u nordu à u sudu di Turchia, indipendentemente da a geografia".

19 TRILLION 1 MILLIARDI TL INVESTIMENTI IN TRASPORTI È COMUNICAZIONI IN 119 ANNI

Attraversu l'investimenti fatti in l'ultimi 19 anni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì anu investitu circa 2002 trilione 1 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è cumunicazione di Turchia dapoi u 119.

Dichjarà chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa à 28 mila 339 chilometri, Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à l'investimenti:

"Avemu aumentatu a nostra lunghezza di l'autostrada à 3 mila 532 chilometri. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti attivi da 26 à 56. Avemu fattu a compagnia aerea u modu di a ghjente. "Avemu finitu parechji prughjetti di trasportu giganti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, Eurasia Tunnel, Marmaray, Istanbul Airport, Izmir-Istanbul, Ankara-Niğde è Northern Marmara Autostrade".

AMU AUMENTU L'INVESTIMENTI IN AUTOSTRADA IN AĞRI DI 24 VOLTE

Karaismailoğlu hà dettu: "Questi successi in tuttu u paese sò spartuti da a nostra pruvincia Ağrı, chì hà ricevutu l'investimenti chì merita, hà dettu chì anu aumentatu l'investimentu in l'autostrada Ağrı, chì era di 1993 milioni di lire in u periodu 2002-165. 24 volte à 4 miliardi 91 milioni di lire.

Karaismailoğlu hà dettu: "Durante i nostri guverni, avemu aumentatu a lunghezza di a strada divisa di Ağrı da 17 chilometri à 22 chilometri, aumentendu 386 volte. In a pruvincia di Ağrı, avemu aumentatu u rapportu stradale divisu in tutta a reta stradale à u 75 per centu. Avemu custruitu è ​​​​messi in serviziu 250 ponti cù una lunghezza totale di 20 metri in Ağrı. U costu tutale di i nostri 9 prughjetti stradali in corso in tutta a pruvincia di Ağrı supera 1 miliardi 700 milioni di lire. "Avemu finitu l'espansione di a pista è a custruzione di a terminal di l'Aeroportu Ahmed-i Hani, chì avemu apertu in u 2003", disse.

A STRADA STATALE AĞRI-HAMUR-TUTAK-PATNOS Hè UNA PARTE IMPORTANTE DI L'ASSU NORD-SUD

Sottulineendu chì a Strada Statale Ağrı-Hamur-Tutak-Patnos hè una parte impurtante di l'asse Nord-Sud chì cunnetta a Regione di l'Anatolia Orientale à a Regione di l'Anatolia Sud-Est, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu apertu 79 chilometri di a linea stradale totale di 36 chilometri. à u trafficu. Nutendu chì a custruzzione di 302 ponti cù una lunghezza tutale di 3 metri nantu à a strada hè stata finita, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Avemu finitu l'offerta di custruzzione per e sezioni trà i chilometri 6 è 15 è i chilometri 36 è 44 di a strada Ağrı-Hamur-Tutak-Patnos. In u scopu di u prugettu, ci hè ancu u ponte di Hamur, longu 100 metri, cù u Viaduct Tutak. U nostru Viaduct Tutak hà 9 gambe, 8 campate è una altezza massima di gamba di 40 metri. In u nostru prugramma di travagliu 2021, travagliammu nantu à i travaglii di terra è strutture di ingegneria ligati à u Viaduct Tutak. Nantu à a nostra strada, compieremu a linea di 42 chilometri mettendu in serviziu a seccione di 79 chilometri in custruzzione. "Avemu pensatu à apre tutta a strada prima di l'annu prossimu".

Indittendu chì e pruvince orientali ùn anu mai cascatu daretu à l'Occidenti in investimenti di trasportu è di cumunicazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Vemu e strade cum'è fiumi. E nostre strade dannu vita à a pruduzzione, l’impieghi, u cummerciu, l’educazione è a cultura di i lochi ch’elli ghjunghjenu. "Sperendu, continueremu questi servizii aghjunghjendu novi, cù a forza chì ricevemu prima da Diu è dopu da u nostru populu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*